2013-09-09, 02:42
Medlem
Citat:
Härliga höfter och lår, men fötterna var väl sådär, jag tycker inte att asiatiska kvinnor har så fina fötter, dom ser oftast ut som klumpar bara.

För min del spelar det inte så stor roll hur fötterna ser ut, utan det är kemin i det stora hela som är viktig för mig. Jag håller med dig, lagomsmart. ;-)
Dessutom är det inte fötterna i sig som är intressanta, utan kvinnan dom sitter på, och hur hon väljer att "använda" dom på mig. Jag är dock inte så inne på footjob.
Citera
2013-09-09, 09:32
Medlem
lagomsmarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangan74orebro
Hon tycker American Pie är det mest perversa som finns och hennes väninna tror jag pratar snusk när jag säger Homer (tror jag menar homo)..

Men visst när vi bråkar, låta henne slå mig, kunde vara något, sluta göra motstånd, se ifall hon blir förvånad..

Haha, ja, i någon ände måste man ju börja. Det är viktigt att kunna ha en dialog om sånt tycker jag, att kunna säga vad man tänder på osv.

Citat:
Ursprungligen postat av hhumor
För min del spelar det inte så stor roll hur fötterna ser ut, utan det är kemin i det stora hela som är viktig för mig. Jag håller med dig, lagomsmart. ;-)
Dessutom är det inte fötterna i sig som är intressanta, utan kvinnan dom sitter på, och hur hon väljer att "använda" dom på mig. Jag är dock inte så inne på footjob.

Hehe, bra där. Men vad hur skulle du vilja att hon använde dom då?
Citera
2013-09-09, 16:04
Medlem
Citat:
Hehe, bra där. Men vad hur skulle du vilja att hon använde dom då?

lagomsmart:
För mig sitter det i känslan av förnedring då hon "tvingar" mig att ha fötterna i mitt ansikte, jag kanske är bunden, kanske fasthållen av fler och någon trycker upp foten i ansiktet.

En fantasi jag har är att leka vaktis på en gymnasieskola eller högskola, och måsta laga en dator i en datasal. Varar tjejen som sitter där inte vill flytta sig. Hon nuddar mig med ena foten, men bestämmer sig mer och mer att testa hur långt hon kan gå innan "vaktis" säger till. Till slut ligger han där på rygg på golvet under bordet med hennes fötter i hans ansikte, och vågar inte säga något. Allt sker under tystnad så ingen annan i den glest befolkade salen märker något.
Citera
2013-09-09, 22:20
Medlem
FootWorshipers avatar
Äntligen så har jag hittat en villig Mistress som mer än gärna använder mig som den fotslav jag är. Hon bor även väldigt nära mig vilket är mycket lovande då det kan leda till återkommande träffar!

Sitter och funderar på vilken "gåva" man ska ge henne vid första mötet eftersom hon förväntade sig att få en "gåva". Vad tycker ni? Ett par sexiga pumps med riktigt hög klack eller kanske ett par sexiga knä- eller lårhöga stövlar med hög klack?

Hur var ditt första möte med en Mistress där du fick agera fotslav?

/FootWorshiper
Citera
2013-09-09, 22:35
Medlem
lagomsmarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FootWorshiper
Äntligen så har jag hittat en villig Mistress som mer än gärna använder mig som den fotslav jag är. Hon bor även väldigt nära mig vilket är mycket lovande då det kan leda till återkommande träffar!

Sitter och funderar på vilken "gåva" man ska ge henne vid första mötet eftersom hon förväntade sig att få en "gåva". Vad tycker ni? Ett par sexiga pumps med riktigt hög klack eller kanske ett par sexiga knä- eller lårhöga stövlar med hög klack?

Hur var ditt första möte med en Mistress där du fick agera fotslav?

/FootWorshiper

Vad brukar hon få för gåvor? Det kan ju lika gärna handla om pengar som skor eller vad som
Citera
2013-09-09, 22:41
Medlem
FootWorshipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagomsmart
Vad brukar hon få för gåvor? Det kan ju lika gärna handla om pengar som skor eller vad som

Det vet jag inte.
Hon ville att jag skulle överraska henne med något.

Vad hade du gett för gåva?
Citera
2013-09-09, 23:25
Medlem
lagomsmarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FootWorshiper
Det vet jag inte.
Hon ville att jag skulle överraska henne med något.

Vad hade du gett för gåva?

Beror helt på hur hon är som person och vad hon gillar osv.
Har du nå hum om det?
Citera
2013-09-09, 23:28
Medlem
FootWorshipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagomsmart
Beror helt på hur hon är som person och vad hon gillar osv.
Har du nå hum om det?

Ingen aning alls. Har bara skrivit med henne lite över nätet.
Men hon verkar uppskatta skor har jag förstått.
Citera
2013-09-10, 06:18
Medlem
Citat:
Sitter och funderar på vilken "gåva" man ska ge henne vid första mötet eftersom hon förväntade sig att få en "gåva".

Första mötet? Men hur vet du att det är en person som du klarar av att underkasta dig för? Eller personkemi och attraktion kanske inte är viktigt för dig?
Citera
2013-09-10, 16:25
Medlem
FootWorshipers avatar
Citat:
Första mötet? Men hur vet du att det är en person som du klarar av att underkasta dig för? Eller personkemi och attraktion kanske inte är viktigt för dig?

Det vet jag ju inte, men det måste ju alltid bli ett första möte.

Jo, personkemin är viktig. Attraktion behöver jag endast för hennes fötter, för om dom ser bra ut så spelar det i princip ingen roll hur kvinnan ser ut i övrigt.
Citera
2013-09-10, 19:39
Medlem
Citat:
Attraktion behöver jag endast för hennes fötter, för om dom ser bra ut så spelar det i princip ingen roll hur kvinnan ser ut i övrigt.

Haha, så olika det kan vara. Jag känner precis tvärt om!
Citera
2013-09-10, 20:26
Medlem
FootWorshipers avatar
Citat:
Haha, så olika det kan vara. Jag känner precis tvärt om!

Där ser man!
Ja, vi är ju alla olika
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in