2013-11-25, 10:09
Bannlyst
Det ska vara killfötter! Tjejfötter är bara äckligt ju :P
Killars fötter är extremt heta gärna med vita skitiga strumpor på också
Citera
2013-11-25, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uddis89

Nä usch!
Det ska vara tjejfötter, feminina och mjuka, väldoftande eller smelly.
Citera
2013-11-25, 11:26
Medlem
Citat:
Haha, jag hoppas att du var sarkastiskt. Killars fötter är ju stora, bepälsade och luktar surt och vidrigt. Det medan tjejers fötter i regel är motsatsen. Dvs fräschare och väldigt najs
Citera
2013-11-25, 11:28
Medlem
Men jag kan absolut hålla med om att vita strumpor är riktigt tändande. Eller svarta. Men då ska det vara strumpor som tjejen har på sig
Citera
2013-11-25, 11:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kafemugg90
Haha, jag hoppas att du var sarkastiskt. Killars fötter är ju stora, bepälsade och luktar surt och vidrigt. Det medan tjejers fötter i regel är motsatsen. Dvs fräschare och väldigt najs

Hehe nej jag är seriös. Jag älskar killars fötter. Kan dö för dom. Deras skor är sexiga också. Det är underbart att slicka rekt en killes skor. Bli trampad på osv
Citera
2013-11-25, 11:48
Medlem
Citat:
Hehe nej jag är seriös. Jag älskar killars fötter. Kan dö för dom. Deras skor är sexiga också. Det är underbart att slicka rekt en killes skor. Bli trampad på osv
Då känner du nästan exakt som jag känner, när det gäller tjejfötter
Gillar du lukten och smaken också? Är du man eller kvinna? Har du talat om det för vänner, eller pojkvän? I så fall, vad fick du för reaktioner? :-)
Citera
2013-11-25, 11:54
Bannlyst
Citat:
Då känner du nästan exakt som jag känner, när det gäller tjejfötter
Gillar du lukten och smaken också? Är du man eller kvinna? Har du talat om det för vänner, eller pojkvän? I så fall, vad fick du för reaktioner? :-)

Ja det gör jag. Jag är en kille på 24 år, min pojkvän älskar när jag tar hand om hans fötter och skor.
Hur gammal är du?
Citera
2013-11-25, 11:56
Medlem
Citat:
Ja det gör jag. Jag är en kille på 24 år, min pojkvän älskar när jag tar hand om hans fötter och skor.
Hur gammal är du?
23
Citera
2013-11-25, 12:00
Bannlyst
Citat:
23

Slickar gärna dina skor
Citera
2013-11-25, 12:04
Medlem
Citat:
Slickar gärna dina skor
Haha, det är lugnt. Men tack ändå När det kommer till mina egna fötter är jag jättekänslig, och när det kommer till killars fötter är jag fobisk. Tjejers fötter kan jag däremot dö för. Lite... Ja, konstigt det där...
Citera
2013-11-25, 12:35
Bannlyst
Citat:
Haha, det är lugnt. Men tack ändå När det kommer till mina egna fötter är jag jättekänslig, och när det kommer till killars fötter är jag fobisk. Tjejers fötter kan jag däremot dö för. Lite... Ja, konstigt det där...

Hehe ok
Citera
2013-11-27, 20:22
Medlem
lagomsmarts avatar
Citat:
Hehe ok

Men killar med smutsiga strumpor finns det ju gott om, måste vara lättare att hitta det än att hitta tjejer med smutsiga strumpor? Eller är det bara fördomar ifrån min sida tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in