Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-05, 16:50
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowerchild
Har hittat en mailkran som säljer "Nintendo Allstars" för 150:-/st bör väl anses vara OK?

Nu vet jag inte vad standardpriset på knappar är i Sverige, men om de är så kallade " vita nintendos " ( avlång med nintendo loggan ) så är det riktigt bra tryck i dem. Förutsatt att det inte är en kopia och inehåller diverse skit istället. Förekom jäkligt mycket på Defqon och ligger på 190-200 mg
Citera
2013-09-05, 17:11
Medlem
Förresten brukar man ha koll på sig själv och vad man gör under ruset?
Att man har kvar "skallen"?

Mvh
Senast redigerad av Ban-Arne 2013-09-05 kl. 17:46.
Citera
2013-09-05, 18:53
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ban-Arne

Mvh

Det är ju rätt individuellt och beroende på dosering, men jag brukar väl oftast vara rätt med i matchen. Men visst, finns ju en anledning till att man brukar säga att man med fördel kan stänga av mobilen under ett e-rus. Det är lätt hänt att man vill ringa halva kontaktlistan och lätta hjärtat, berätta hur mycket man älskar dem osv. Omdömet blir lite annorlunda på ett fint vis.

När jag tagit någon serotonerg substans eller något uppåt hemma framför datorn, kan jag med säkerhet dagen efter skåda något överdrivet, gärna kärleksfullt, långt inlägg på Flashback. Oavsett om jag kände att jag hade full kontroll under ruset, men just sådana monsterinlägg känns så rätt just då. Även om det ser lite fånigt ut dagen efter.
Citera
2013-09-05, 19:32
Medlem
Citat:

Mvh

Ja, det är väldigt rent rus om man säger så.
Jag har aldrig känt av behovet att ringa upp kontakter eller dylikt, jag har helt enkelt styrt varje känsla själv.
Citera
2013-09-05, 20:39
Medlem
Längtar med spänning!

Det verkar ju som att det inte kan gå fel så jag hoppas på en grym kväll

Mvh
Citera
2013-09-05, 20:43
Medlem
f0cuss avatar
Citat:

Mvh
Man är ganska kontrollerad över lag.
Citera
2013-09-06, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowerchild
Har hittat en mailkran som säljer "Nintendo Allstars" för 150:-/st bör väl anses vara OK?
Köp rena kristaller från SR istället.
Citera
2013-09-06, 14:20
Medlem
Hej,

har fått tag på lite mdma som är typ brun, lite grönaktig också. Luktar typ kanel(?)-ish, svårt att beskriva.

Har bara tagit i piller eller vita okrossade kristaller förut. Detta är alltså krossat.

Är det kolugnt eller? Killen som sålde det är i övrigt jävligt reko, men vill ändå göra en dubbelkoll.
Citera
2013-09-06, 15:32
Medlem
har relativt begränsad erfarenhet av just E och undrar om det är någon poäng att återdosera för att förlänga ruset? Van vid cola o tjack där det ju funkar fint men då E (MDMA) slår så hårt på serotoninet blir jag osäker.
Citera
2013-09-06, 16:43
Medlem
Haruspexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppalong
har relativt begränsad erfarenhet av just E och undrar om det är någon poäng att återdosera för att förlänga ruset? Van vid cola o tjack där det ju funkar fint men då E (MDMA) slår så hårt på serotoninet blir jag osäker.

Vanligtvis säger folk att man ska ta en dos sen inte ta mer.

Jag brukar däremot grunda med 200-250 sen fortsätta fylla på med 300+ och stanna i ett bra stadie hela natten. Detta fungerar inte enligt många (utan ger dåligt rus) men jag anser att det funkar hur bra som helst om du har bra MDMA och mycket att trycka i dig.

Men det här är så klart mina egna erfarenheter och ingenting annat. Tar serotonerga och dopaminerga droger varje helg så får inte samma "magi" som många får av MDMA.
Citera
2013-09-06, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppalong
Ingen mening, visst du får lite stimulans (men det "magiska" ruset går aldrig att få tillbaka) kanske så det är bättre än inget, men tillslut kommer du bara bränna upp pulver och dig själv.

Ta en fet dos och fyll på med tjack.
Citera
2013-09-06, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjackroffe
Ingen mening, visst du får lite stimulans (men det "magiska" ruset går aldrig att få tillbaka) kanske så det är bättre än inget, men tillslut kommer du bara bränna upp pulver och dig själv.

Ta en fet dos och fyll på med tjack.

Fyll INTE på med tjack om du vill undvika eventuella hjärnskador. Om du har otur kan du råka ut för serotonergt syndrom som kan leda till döden. Om du tvunget måste ta tjack så håll dig till låga doser, typ 200-300mg.

Knarka säkert!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in