Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-07, 23:15
Medlem
Hej!

Ställer min fråga här då jag inte hittade någon mer passande tråd.

Någon här som har erfarenhet av att kombinera MDMA med MDA? Jag har någorlunda koll på skillnaden på ruset de två emellan, däremot är jag mer nyfiken på hur er dosering såg ut? och hur upplevde ni ruset jämfört med t.ex. ett rent MDMA-rus?

Tacksam för svar, antingen här eller i PM!
Citera
2014-01-07, 23:25
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rossmann
Hej!

Ställer min fråga här då jag inte hittade någon mer passande tråd.

Någon här som har erfarenhet av att kombinera MDMA med MDA? Jag har någorlunda koll på skillnaden på ruset de två emellan, däremot är jag mer nyfiken på hur er dosering såg ut? och hur upplevde ni ruset jämfört med t.ex. ett rent MDMA-rus?

Tacksam för svar, antingen här eller i PM!

Kan tänka mig att ruset ter sig mer åt det hallucinogena hållet, då just Mdma omvandlas till Mda i kroppen till viss del, åtminstone i större doser, och får då ruset att även bli något trippigt.
Senast redigerad av Presentpapper 2014-01-07 kl. 23:27.
Citera
2014-01-08, 17:30
Medlem
emocores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hsebbe
Självklart är man kicktorsk

Hur länge brukar du vänta innan du fyller på?
Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte exakt. Men senaste gångerna jag kört så har jag nog väntat en halvtimme efter att första bomben kickat, ungefär. Och det med framgång. Jävlar vad det slår. Har fått hallucinationer varenda gång.
Citera
2014-01-08, 17:59
Medlem
hsebbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emocore
Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte exakt. Men senaste gångerna jag kört så har jag nog väntat en halvtimme efter att första bomben kickat, ungefär. Och det med framgång. Jävlar vad det slår. Har fått hallucinationer varenda gång.

Det är svårt att inte älska denna substansen
Citera
2014-01-09, 16:45
Medlem
emocores avatar
Citat:
Det är svårt att inte älska denna substansen
Ja, verkligen. Synd att man blir så himla trög i skallen om man kör ofta bara.
Citera
2014-01-09, 16:56
Medlem
hsebbes avatar
Citat:
Ja, verkligen. Synd att man blir så himla trög i skallen om man kör ofta bara.

Själv fick jag en depression från helvetet men nu ett par år senare är den läkt :-)
Citera
2014-01-09, 16:58
Medlem
Citat:
Själv fick jag en depression från helvetet men nu ett par år senare är den läkt :-)

Hur ofta körde du?
Citera
2014-01-09, 17:02
Medlem
hsebbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Hur ofta körde du?

Egentligen inte så mycket just ecstasy/mdma men flera dagar i veckan av en salig blandning av kola/adderal/xanax. När det väl toppades med mdma ett par gånger i månaden sa hjärnan ifrån..

Detta höll på nonstop i 2-3år...

Kör man bara mdma och ofta går det fort att köra slut på seratoninet..
Citera
2014-01-09, 17:35
Medlem
emocores avatar
Citat:
Det var trist att höra. Men skönt att det gått över! Jag har kört mdma lite mer frekvent ett halvår nu ungefär. Senaste gångerna var lördagen innan nyår och så på nyårsafton. Körde ganska mycket dom två gångerna. Mådde ju skit efteråt i flera dagar och känner mig fortfarande ganska slö i huvudet. Förstår inte hur folk kan köra oftare än så. Jag fick mig en liten tankeställare i alla fall och känner inte att det är värt det så kör ett litet uppehåll nu. Får se hur länge man kan hålla sig
Citera
2014-01-09, 19:55
Medlem
hsebbes avatar
Beror mycket på vilken miljö man rör sig i. Jag var ute 7 dagar i veckan under de åren. Det definitiva slutet på resan var efter intagit 15 ecstasy under en 3 dagars festival. Det var liksom ingen tvekan om att det behövdes ett par års uppehåll efter det :-)

Citat:
Det var trist att höra. Men skönt att det gått över! Jag har kört mdma lite mer frekvent ett halvår nu ungefär. Senaste gångerna var lördagen innan nyår och så på nyårsafton. Körde ganska mycket dom två gångerna. Mådde ju skit efteråt i flera dagar och känner mig fortfarande ganska slö i huvudet. Förstår inte hur folk kan köra oftare än så. Jag fick mig en liten tankeställare i alla fall och känner inte att det är värt det så kör ett litet uppehåll nu. Får se hur länge man kan hålla sig
Citera
2014-01-11, 14:59
Medlem
VitPortions avatar
Extacy Tripp

Tjena, jag och min polare har kommit över ett gäng Ninja Turtles och funderar på om vi ska ta dem ikväll, grejen är bara den att han har uppkörning på torsdag. Om vi tar en var ikväll hur tror ni det kommer påverka kommande vecka?
Citera
2014-01-11, 15:32
Medlem
bengbulanss avatar
Det kommer att vara helt lungt, kansk vara lite nere ett par dagar men annars är det inga problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in