Citat:
Ursprungligen postat av
1988
Förstår du min poäng trotts lång text?
Det som retar mig är folk är så jäkla sniparslat humorbefriade, man skulle kunna sticka in en penna i röven och vässa den där.
Lirade Karelen härom dagen, med en flagga som vi skulle försvara, då säger en kung med den tyngsta plåtburken "dont camp inside the spawn", och det fattar nog alla att det finns bättre ställen att placera sig på, jag kan inte hålla mig och säger "yes, let us camp inside the spawn", då tog det hus i helvete, han börja grina gnälla och snacka skit om huruvida vi kommer förlora nu och allt är kört för oss.
Bara för att retas lite till så slö åker jag iväg som sista tank "Tiger II", den är ju inte så jäkla snabb ändå så, och ställer mig i mitt tycke på ganska bra ställe inte så långt från flaggan, men där det kan dyka upp smitare som vill flanka alla som åker upp mot höjden på vänster sidan från flaggan sett, och han fortsätter tjata om att jag campar..
Jag klipper som sagt var 3 st som kommer glidande där, vilket iofs är lite flyt, gnällkungen får noll träff och vi vinner med 14-3, på slutet så kan jag ju inte hålla mig så jag småretas med snubben om att han får fan börja chippa in lite för laget.....
Man kan dessutom få skit för att man blir inkastad av matchmakern en match där man har en alldeles för vek tank, ehh som det liksom var mitt fel att jag hamnade där!
Vafan är det med folk, kan man inte garva lite, jo det var faktiskt en som gjorde det när jag påpekade att han såg ut som han hade ståfräs när han åkte omkring med sin TD och kanon pekande uppåt, kolla själva får ni se, ni som kör SU100 osv, har en själv!
Jag försöker spela mitt bästa, men min taktik stämmer inte alltid överens med andras tankar om taktik, det kan faktiskt hände att jag inte dammar iväg ett enda skott på en match, bara för att jag väljer ibland som enda tank att hålla en flank och ingen fiende dyker upp där, jag kan även vända om när jag ser mitt lag håller på att bli överflankade för att ge eld support på det stället, men det faller ändå inte folk i smaken alltid tyvärr, för någon tycker alltid att gjort eller gör fel.