Citat:
Ursprungligen postat av
Cardiac
Bortsett från att medelåldern på WoT är relativt hög, så det är tydligen inte så många 8-åringar. Kungen/prinsen av Jordanien spelar tydligen...
Jag förolämpar folk när de förtjänar det, dvs när de uppenbart spelar som idioter, ie lemmingrace, förhindrar en från att backa tillbaka i skydd, skjuter andra.
Ibland har det en effekt (tex som när jag drev en IS till att begå självmord). Och ibland kan man få dem att balla ur fullständigt när man permatrackar deras T29 med en Lefh18B2.
Något måste man göra eftersom en stor del av spelarna lider av Dunning-Kruger, och vägrar lära sig spelet. Värst är de spelare som har 5k+ matcher och fortfarande spelar som om de inte lärt sig något av spelet. Hur man kan ha kul i spelet när man konsekvent dör snabbt, knappt skadat något eller överhuvudtaget inte bidragit till matchen förstår jag inte. Det är inte så ovanligt att 1/3 av ens lag har gjort 0 i skada i en match.
Om jag genom att förolämpa dem, får dem att sluta spela och därmed ge mig en bättre spelupplevelse är jag helt för det. För övrigt vet jag en spelare som gör proaktiva teamkills där han dödar sämsta tanken i matchen och förbättrar sina vinstchanser. För att förtydliga, så kallar jag ingen retard eller noob, utan är mer specifik. Det är för övrigt rätt kul att bli kallad noob, och sedan vänta på att någon med XVM påpekar att man är en av de bästa spelarna i matchen och den som kallar en noob är en av de sämsta.
Du förstod inte poängen med mitt inlägg. DU eller jag kan omöjligen VETA hur gammal spelaren som du kallar en massa dumma saker är. Så du tycker det är ok att mobba folk för att medelåldern är "hög".
Tror du vuxna är mer immuna mot mobbing än barn?
Vad är du för allsmäktig lallare som tror att ALLT du gör, säger och tänker är korrekt i spelet?
Dina val och dina såkallade "skills" behöver inte alltid betyda att man klickar med de 14 övriga i laget. Om jag är en ultra dåligt skytt som inte kan battlemechanics så betyder det inte att jag är en "retard" eller "moron". Jag lovar att jag rent taktiskt och lagspelarmässigt är bättre än genomsnittet på spelarna ändå får jag höra massa internetkrigande trolleri ord flera gånger om dagen när jag spelar tanks som inte passar min aggressiva spelstil.
Jag har spelat med spelare som har winrate på 55-65% och en WN6 på 1500-2000 som taktiskt och lagmässigt presterat sämre än mig som har winrate på 52% och en WN6 på 1060. Dessutom händer det väldigt ofta att jag är en av de sista överlevande trotts att jag 7 gånger av 10 är med i främsta led både med Heavys och enstaka medium tanks. Medans de som statistiskt sett överglänser mig dog tidigt och klagar på "laget" när det var deras egen inkompetens i just den matchen gjorde att dom dog tidigt. Ändå sitter allsmäktiga stekare med bra stats och skriker barnsliga ord till mig mellan varven.
Jag personligen skiter i det, jag vet min kapacitet, jag vet vad jag är bra på. Jag är tillräckligt gammal för att inte ta åt mig.
Men det sådana som dig och herr Anka fullständigt skiter i när ni skriker massa barnsliga ord efter folk är att det trotts att DU inte tror det så finns det barn som spelar spelet.
Och inga barn ska behöva utstå skit från vuxna och semi-vuxna för att dom ANTAR att personen på andra sidan skärmen är i samma ålder som som medelåldern.
Vad är det ni jiddrar om? Det är inte så att ni är betalda proffs som förlorar på att ha spelare som är mindre duktiga än er i ert lag.
Ni spelar random matcher utan NÅGON betydelse för någonting för utom ert EGO. Att kunna skryta för klanpolarna eller IRL polarna vilka grymma stats ni har och hur dåliga alla andra utom ni är i ert lag.
Jag har sett plutoner med 60% winrate 2000 WN6 som inte uträttade ett skit för laget. Dessutom dog dom först av alla.
Ett exempel, 3st T34 och alla med ultra stats , dom ställde sig och campade i en dunge trotts att dom var top tier. När halva laget var döda så började dom röra på sig. Då var det försent och dom dog direkt. Jag åkte åt samma håll som dom då det var där de farligaste hotet kom ifrån. Jag var kvar som siste man och dog givetvis jag med då mina skjut skills inte är lika bra som mina taktiska skills.
Winstprocenten för hela laget var 70% vinstchans, ändo torskade vi trotts elitspelarnas ultra grymma stats.
Nu såg jag att du inte brukar kalla folk saker i slutet på din text, men i början sa du att du gillar förolämpa folk.
Det är lätt att vara spydig på internet för att man är duktigare än andra. Men vad skulle du säga om din chef var på dig och kallade dig retard var och vartannan dag för att du är mycket sämre än Bertil på ditt jobb som arbetat där 2 år kortare tid än dig? Skulle du som gamer och internetkrigare vara lika spydig då? Eller rent av älska att din chef kallar dig retard för att du gillar att förolämpa folk?
Förstår du min poäng. Jag vill inte tjaffsa, men det börjar gå mig på nerverna när fega kräk sitter på internet och är frustrerade för att andras taktik inte passar med deras egna. Jag vill njuta av spelet men det är nästintill omöjligt när attityden på spelarna är så där.
Idag spelade jag med en platoon där den ena hadde winrate på 38% den andre 40%. 38%arn började skjuta mot mig och fortsatte så i 3-4 minuter. Efter att frågat vad han sysslar med kallar han mig ointelligent.
Hur kan han veta det när han efter 1 sekund efter klockan slutat ticka började skjuta mot mig. Inte ens Zinedine Zidane kan förutse hur intelligent en motståndare är efter 1 sekund.
Förstår du min poäng trotts lång text?