2013-08-27, 12:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RevFront.
En fråga, blir det inte pinsamt för de som imponeras av pundare och kvinnomisshandlare när ledare i RF som N*ick S*affas skäms så mycket för RF och sina politiska åsikter att han utåt säger att han inte har med RF att göra och har helt andra åsikter.

Vad tror ni han skäms för?
Du behöver inte sätta någon stjärna i namnet. Tidningar med utgivningsbevis har rapporterat om Nick Staffas vid flera tillfällen. Det går alltså bra att skriva namnet rakt ut, om du inte känner för att skydda honom av någon anledning.

Varför Ni*k *taffas inte står för sitt engagemang inom våldsvänstern när det finns domar på det hela kan man förstås fråga sig. Det är ju inte olagligt att vara med i RF, så det kan knappast vara av den anledningen.
Senast redigerad av eskimå 2013-08-28 kl. 18:45.
2013-08-27, 13:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Du behöver inte sätta någon stjärna i namnet. Tidningar med utgivningsbevis har rapporterat om Nick Staffas vid flera tillfällen. Det går alltså bra att skriva namnet rakt ut, om du inte känner för att skydda honom av någon anledning.

Varför Nick Staffas inte står för sitt engagemang inom våldsvänstern när det finns domar på det hela kan man förstås fråga sig. Det är ju inte olagligt att vara med i RF, så det kan knappast vara av den anledningen.

Jag borde inte det, men dårar som Infogiver (som också skäms för sina åsikter) har ju anmält mig för detta tidigare, just om Staffa*, och jag har varnats. Det är ett känsligt kapitel för dem att de inte kan politik trots att de vill ge bilden av att de sysslar med det.
2013-08-27, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Basura
Vad RF vill är väl alldeles uppenbart? Delta i en arbetarrörelse som strävar efter att förbättra arbetarklassens villkor, för att i slutändan uppnå det klasslösa samhället.

På vilket sätt gynnas RF:s attacker på minderåriga tjejer och deras narkotikamissbruk arbetare som mig?
2013-08-27, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Basura
Ja, det är därför man använder de metoder som fungerar för att minimera den fascistiska organiseringen. Jämför hur det är nu och hur det var under 90- och 00-talen. VAM är borta, Folkets marsch är borta, Salemmarschen är nedlagd efter fiaskot i Gamla stan, i småstäder där vänstergrupper förut åkte på stryk mest hela tiden kan de driva sin verksamhet i fred och det var länge sedan organiserade nazister mördade någon. Att minimera fascismens våldskapital är att möjliggöra för klassorganisering, hur kan du inte se det? Sen kan du ju få vara emot klassorganisering om du vill.

Det är också därför man ibland ger sig på fiender till arbetarklassen under pågående konflikter, för att sätta press på dem och öka chanserna för att rätt sida vinner.

Fast "nazismen" har ju aldrig varit större i Sverige efter kriget än idag. SvP växer hela tiden och har mandat i flera kommuner, ND lika så. I riksdagen sitter SD och har runt 15 % i undersökningar. Vad är det som man skulle ha lyckats med tycker du.

Skulle "nazisterna" ha 90 % av det folkliga stödet om det inte vore för knarkarvänstern menar du?
2013-08-27, 13:15
Bannlyst
Ja just det, RF skriver offentligt i veckan att de skulle sett till att 10 naziorganisationer tvingats lägga ner.

Vilka skulle dessa ha varit? Jag känner inte till att det ens fanns några 10 nazigrupper och än mindre att någon lagt ner sedan NNS och NRP - och det hade ju noll med RF att göra.
2013-08-27, 13:35
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Jag borde inte det, men dårar som Infogiver (som också skäms för sina åsikter)

Hur gör jag det, har aldrig hycklat om vad jag tycker, är väldigt tydlig i hur jag känner om diverse saker, främst det politiska. Det betyder inte att jag kommer påstå att jag är med i en organisation som jag aldrig varit med i eller kommer att gå med i.
2013-08-27, 13:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Hur gör jag det, har aldrig hycklat om vad jag tycker, är väldigt tydlig i hur jag känner om diverse saker, främst det politiska. Det betyder inte att jag kommer påstå att jag är med i en organisation som jag aldrig varit med i eller kommer att gå med i.

DU hycklar ju hela tiden om dina demokratihatande åsikter, iom att du med lögner försvarar kvinnomisshandlare som *affas.
2013-08-27, 13:43
Medlem
infogivers avatar
Citat:
DU hycklar ju hela tiden om dina demokratihatande åsikter, iom att du med lögner försvarar kvinnomisshandlare som *affas.

Vad har jag exakt hycklat med? Är för att man försvarar sig när man blir angripen i sitt hem, jag förutsätter att alla gör det, nassar inkluderat, sen att vissa inte är kapabla till det är en annan diskussion.
2013-08-27, 13:52
Bannlyst
Citat:
Vad har jag exakt hycklat med? Är för att man försvarar sig när man blir angripen i sitt hem, jag förutsätter att alla gör det, nassar inkluderat, sen att vissa inte är kapabla till det är en annan diskussion.

Men om ni inte skäms, varför vågar inte kvinnomisshandlare som Sta*fas aldrig stå för sina åsikter. Vem är det ni är rädda skall få veta? Handlar det om era föräldrar?

Och det är klart du hycklar när du medvetet ljuger och stödjer narkotikamissbrukare och kvinnomisshandlare. Precis som du påstår att Nic* skulle ha blivit "angripen" när han gjorde sitt mordförsök.
2013-08-27, 13:59
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Men om ni inte skäms, varför vågar inte kvinnomisshandlare som Sta*fas aldrig stå för sina åsikter. Vem är det ni är rädda skall få veta? Handlar det om era föräldrar?

Och det är klart du hycklar när du medvetet ljuger och stödjer narkotikamissbrukare och kvinnomisshandlare. Precis som du påstår att Nic* skulle ha blivit "angripen" när han gjorde sitt mordförsök.

Vad vill du att han exakt gör? Kallar till presskonferens och pratar om sina åsikter?

Vad har jag ljugit om? Tingsrätten kom fram till att det rörde sig om nödvärn, har din privata utredning kommit fram till något annat tror jag åklagaren blir glad av att du delar med dig av fina bevis, sista dagen för överklagan är på torsdag, hör av dig snarast!
2013-08-27, 14:02
Bannlyst
Citat:
Vad vill du att han exakt gör? Kallar till presskonferens och pratar om sina åsikter?

Vad har jag ljugit om? Tingsrätten kom fram till att det rörde sig om nödvärn, har din privata utredning kommit fram till något annat tror jag åklagaren blir glad av att du delar med dig av fina bevis, sista dagen för överklagan är på torsdag, hör av dig snarast!

Han kan väl svara ärligt på frågor vilken politik han stödjer och vilken grupp han tillhör. Det gör han inte, han skäms för det precis som hans föräldrar skäms för honom när de kastat ut honom och hans gamla arbetsgivare på Pelikanen som sparkat honom. Hjälper ni honom med pengar till drogerna nu?

Du ljuger när du försöker förneka att RF tex består av pundare, kvinnomisshandlare, medelklassungar och sysslar med politik.
2013-08-27, 14:05
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Han kan väl svara ärligt på frågor vilken politik han stödjer och vilken grupp han tillhör. Det gör han inte, han skäms för det precis som hans föräldrar skäms för honom när de kastat ut honom och hans gamla arbetsgivare på Pelikanen som sparkat honom. Hjälper ni honom med pengar till drogerna nu?

Du ljuger när du försöker förneka att RF tex består av pundare, kvinnomisshandlare, medelklassungar och sysslar med politik.

Vart har han blivit tillfrågad om sådant? Vad han har för relation till sina föräldrar har jag noll koll på, men vet att han har kvar sitt arbete, han blev friad liksom. Tror du inte kan du lätt få reda på genom Skatteverket.

Fast du kan ju inte motbevisa det heller, om du har så bra koll kan du ju sammanställa en lista.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in