Då var det tags att ta tag i det igen efter att ha latat sig!
Hann dock bara med en gammal ORD samt en gammal NOG med kassa resultat innan jag var tvungen att springa iväg till bussen. 14/22 på NOG, vilket är rätt bra för att vara jag med tanke på att jag fick 2/12 eller något på provet

Var några konstiga frågor som jag får gå igenom, hann aldrig gå igenom alla fel.
På ORD fick jag bara 22 rätt av 40