2013-08-17, 00:51
Avstängd
ja sannt. men inte alltid. vist alla j..a ämnen om apple vs windows har ja full förståelse för. men alla övriga?
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Fast det finns ju anledningar till att ämnen stängs.
Citera
2013-08-17, 00:56
Medlem
epost72s avatar
Vill du gnälla i största allmänhet eller gäller det ett specifikt ärende? Jag vill klaga på en Moderator/ett beslut av en Moderator

Överlag sköter sig moderatorerna ganska bra med ett fåtal rötägg som undantag.
Citera
2013-08-17, 01:00
Medlem
TheShapes avatar
Tycker snarare att moderatorerna har varit rätt snälla på senare tid. De ger åtminstone en chans till att en tråd ska "urarta" till diskussion, fastän det är uppenbart att det är en trolltrådstart somliga gånger. Eller känner du dig träffad?
Citera
2013-08-17, 01:02
Avstängd
känner mig inte träffad
finns en tråd här om att göra egen ölkorv
som är låst
som hänvisar till en numera icke existerande tråd
Citera
2013-08-17, 01:07
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galonseck
känner mig inte träffad
finns en tråd här om att göra egen ölkorv
som är låst
som hänvisar till en numera icke existerande tråd

Självklart skall man kunna diskutera om att göra egen ölkorv. Kontakta moderatorerna i den aktuella forumdelen, och förklara problemet.
Citera
2013-08-17, 01:07
Medlem
serotonins avatar
De flesta är okej, men det finns en och annan småpåve som inte borde fått bli moderator. Jag avskyr maktmissbrukare.
Citera
2013-08-17, 01:08
Medlem
FBMinchias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Vill du gnälla i största allmänhet eller gäller det ett specifikt ärende? Jag vill klaga på en Moderator/ett beslut av en Moderator

Överlag sköter sig moderatorerna ganska bra med ett fåtal rötägg som undantag.
Lugna ner dig fem hektogram. Det finns de som blandar in åsikter i varningar etcetera.
De borde helst landa inom en snar framtid, för om vi lider brist på fritidsintressen så börjar vi skjuta in oss for the fun of it
Citera
2013-08-17, 01:14
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBMinchia
Lugna ner dig fem hektogram. Det finns de som blandar in åsikter i varningar etcetera.
De borde helst landa inom en snar framtid, för om vi lider brist på fritidsintressen så börjar vi skjuta in oss for the fun of it
Jag är mycket lugn.
Ville bara utreda om det var något specifikt eller om det var i största allmänhet som det handlade om.
Sedan varför du kände dig manad att stå på barrikaderna vet jag inte.
Citera
2013-08-17, 01:14
Avstängd
till tzj
hur klagar man på enn viss modderator
hittade inget sådant val i det aktuella ämnet
Citera
2013-08-17, 01:18
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galonseck
till tzj
hur klagar man på enn viss modderator
hittade inget sådant val i det aktuella ämnet

Du har en tråd här: https://www.flashback.org/t951568

Jag rekommenderar först och främst att du kontaktar moderatorerna i forumdelen, och lägger fram din åsikt. Via PM alltså.

Citera
2013-08-17, 01:52
Avstängd
då det tydligen inte går att klicka på Evil Ed's länk. i ämnet göra egen ölkorv? undrar man ju vad som hänt i hänvisat ämne
Citera
2013-08-17, 02:12
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fislurken
Modsen hatar när någon bumpar ett ämne, det ger dem en massa jobb.
Blir väl inga problem om man bumpar om man har något nytt att tillföra en tråd. Modsen blir väl oftast mer arga om man startar en ny tråd i stället för att bumpa upp en befintlig i samma ämne.
Däremot är det ju självklart att dom blir arga om en 5 år gammal tråd bumpas upp med trams eller OT eller ett inlägg innehållandes enbart texten "bump".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in