Citat:
Ursprungligen postat av
KaktusDan
Jag la också märke till det och jag är helt övertygad om att det kommer ha en effekt, vilket kommer öka mysfaktorn med tusen.
Sedan kan man ju fundera på om vädret påverkar fler saker så som jakt, bilkörning m.m.
Jag tänker mig att stealthy lönnmordsuppdrag kan förekomma och att det är ännu bättre om åskan går när man gör det, Avlossa ett skott från sitt prickskyttegevär när åskan mullrar så hör inte eventuella fiender i närheten skottet. Dock känns det som att detta skulle bli relativt onödigt när man får råd till att installera dämpare på vapnet, Men en cool grej om det förekommer.
Vad tror ni om åskan förresten? Tänk om blixten kan slå ner i träd som börjar brinna och så kan elden sprida sig och det kan bli en skogsbrand av det? Eller om man själv kan bli träffad av blixten om man har otur och dö?
Sedan tror jag att vägarna kan påverkas av till exempel regn, Att vägarna blir halare och man får sämre grepp med bilen (Vilket kanske kan åtgärdas genom att byta däck på sin bil i ett LS Customs)? Vill minnas att det blev svårare att köra bil i GTA IV när det regnade, Men det kanske bara var jag som tyckte det. Vad tror ni om detta?