2013-08-16, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Har du en källa till ditt påstående att 12 timmar i GTA är 12 timmar i verkligheten? Jag har svårt att tro det.
12 timmar är 12 MINUTER står det.
2013-08-16, 13:00
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Har du en källa till ditt påstående att 12 timmar i GTA är 12 timmar i verkligheten? Jag har svårt att tro det.

Det finns en klocka i tidigare gtaspel där en minut är en timma. Jag antar att gta v kommer att fungera likadant.
2013-08-16, 13:00
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltimateZekrom
Jag läste en intervju en spelsite hade med Rockstar där de sa att de inte kommer ha tankning eftersom det förstör spelkänslan.

(Kommer inte ihåg vad siten heter)
Minns också det.
2013-08-16, 13:01
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Det finns en klocka i tidigare gtaspel där en minut är en timma. Jag antar att gta v kommer att fungera likadant.

Edit: jag har jobbat hela natten och är nyvaken. Därför missförstod jag ditt inlägg. Sorry.
2013-08-16, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utterkofta
12 timmar är 12 MINUTER står det.
Jag menar självklart 12 minuter. Är det verkligen så kort tid? Det känns längre.
2013-08-16, 13:07
Medlem
lumbas avatar
Jag har inte känt något sug att spela tv-spel på över ett halvår, men tusan i helvete vad det kliar i fingrarna när man ser det här spelet!
2013-08-16, 13:26
Medlem
RoyalWithCheeses avatar
Citat:
Jag menar självklart 12 minuter. Är det verkligen så kort tid? Det känns längre.

I Gta 4 var iaf en timme 2 minuter. Så då blir 12 timmar isåfall 24 minuter, fast dom kanske ändrat på det i Gta 5.

Fan kan inte vänta till releasen, kliar i mina fingrar när jag kollar på gameplay videos
2013-08-16, 13:26
Medlem
Citat:

Vänligen läs mitt inlägg återigen.

Assalamu alaikum
2013-08-16, 13:39
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KareemSaid
Är det bekräftat från rockstar att man behöver tanka bilar?

Jag är ganska duktig på att köra mina fordon på GTA, i tidigare titlar har jag kunnat hålla samma favorit bil(ar) hela och okrockade väldigt länge, samtidigt som jag genomför mitt rollspel och en hel del drivebys.

Det här förstör bara spelkänslan, realism i all ära men det ska vara underhållning i största fokus.

Det tror jag inte det är men nu handlade det om just flygplan då det står för första gången i trailern att bränslet kan kosta pengar för privatjet
2013-08-16, 13:45
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Det tror jag inte det är men nu handlade det om just flygplan då det står för första gången i trailern att bränslet kan kosta pengar för privatjet
Möjligen är det bara sina egna fordon man måste tanka
2013-08-16, 13:52
Medlem
WalterSullivans avatar
Dem sa ju även i trailern att det går att försäkra bilen om man förstör den så man får en ny, det är en riktigt jävla bra funktion faktiskt och jag hoppas det finns i singel också
2013-08-16, 14:11
Medlem
MrWilsons avatar
Läser igenom GTA V's hemsida och under Beaches and Watersports står det:

"Our coastal areas and beautiful lakes and rivers are a dream come true for those who crave aquatic adventure. Come relax and take a swim at our beaches (unless it's just after a storm, in which case the runoff is toxic), or go deep and scuba dive to the ocean floor. Keen oceanic explorers have even been known to discover some exciting finds in our coastal waters with the aid of the proper submersible equipment."

Tror ni det fetstilta faktiskt kommer förekomma i spelet och ha en effekt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in