2013-08-14, 05:11
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanis
Nagon som har nagra uppdateringar kring siten?
Ar det anonyma hackers eller har nagon tagit pa sig skulden for detta?
Är nog på väg tillbaka.
http://avpixlat.info/
Citera
2013-08-14, 07:28
Bannlyst
Domänen är betald. Det här snacket om Ryska maffian är mer rökdimma för något , kanske internt bråk i avpixlat gänget? Något har pajat ihop , och man har slavat med backup. Givetvis bara spekulationer ifrån min sida, synd om om avpilxat faller eftersom Sverige behöver den är bloggen, om ibland det har blivit lite mesiga och trötta på sista tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
HÅller med. Det luktar unket. Tror det är nåt annat.

Om det nu visar sig vara att killen glömt betala, eller att Ekeroth tröttnat på lågpanne Dagerlind och hans muntra gäng:
http://cdn01.nyheter24.se/e5e00d990702021d010000000000021d01/2012/11/30/776875/avpixlat.jpg

men han själv hävdar att det är vänstern som betalt maffian i Ryssland.

Vad händer då? Då har ju killen farit med ganska brutal lögn i fyra dagar.
Citera
2013-08-14, 07:35
Bannlyst
Jag skulle nog gissa att SD börja få väljare i medelklassen även i Stockholm, tro fler och fler tröttnar på det mångkulturella samhället, vi har fortfarande världens högsta skatter men får sämre och sämre välfärd för dessa pengar, istället bränner man våra skattepengar på skyhögt bistånd, vård till illegal människor och en övergenerös asylpolitik, där flyktingar kan plocka hit anhöriga utan att ha försörjnings krav på dem som skräck exempel hur man förstör Svensk ekonomi.

Något är trasig med Sverige 2013. Stockholm 2013 är i värre skick än Wien var på 1910 talet, vad det gäller förslumning och försunkning av samhället. Den liberala värdegrund som Sverige styrs med under de snart 6 åren har verkligen förstört Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Nu tar vi det långsamt.
SD har sina flesta väljare i områden där det bor relativt många invandrare.
SD har sämst stöd i områden där inga invandrare finns.

Källa: http://www.val.se/val/val2010/slutresultat/R/rike/index.html

PS. Tar du aldrig reda på fakta innan du skriver dina ibland tröttsamt långa inlägg?
Citera
2013-08-14, 07:52
Medlem
chainmails avatar
Avpixlat är fortfarande nere. Jag tycker de som står bakom borde vara lite bättre med information till sina läsare och sponsorer. De behöver inte beskriva i detalj vad de gör men uppdatera status ofta.

Till de som utfört attacken: ni sätter en ny nivå för yttrandefriheten. Vi i den Sverigevänligarörelsen tackar dock för det exempel ni sätter med Avpixlat och kommer givetvis att utnyttja detta maximalt i valrörelsen. Minns "järnrören" och tänk det hundrafalt...

OT
Citat:
Ursprungligen postat av Jezebel82
Jag är svart,etiop. Så vettigt är ditt inlägg.
Miffo

Citat:
Ursprungligen postat av Jezebel82
Ska du börja tjata o gnälla nu?
neger,arab,muslim....blah blah blah kuk,knulla...samma vanliga visa.
gnäll gnäll tjat tjat
Du, hushlittledarling, MartinBrice och några till har tillåtits ta denna tråd långt Off Topic. Kanske är det för att du är neger och inte förstår vare sig disciplin eller konceptet med en röd tråd eller en trådstart. Du bevisar att du inte har förstått det svenska: ödmjukhet, eftertänksamhet, lojalitet och långt till konflikt. Du agerar säkert utifrån oförstånd och osäkerhet då du innerst inne förstått att du aldrig kan bli svensk, att du aldrig kan passa in, att i Sverige har du ingen riktig framtid. Är det som du skriver att du är etiopier så är du en främling i vår svenska nation.
Citat:
En nation är ett kollektiv av människor som förenas av gemensamma faktorer såsom språk, religion, etnicitet, härstamning, historia, kultur, traditioner, gemensam styrelseform och sociala normer.

Vår svenska nation kan du aldrig tillhöra oavsett vad ett fåtal batikhäxor, skäggkoftor och andra humanhysteriker i en missriktad och självutplånande gest av välvilja påstår. Nationen är naturligt framväxt under årtusenden dvs inte en social konstruktion, multietniciteten och mångkulturen är både sociala experiment (=konstruktioner) och påtvingade. Vi blev aldrig tillfrågade om vi ville ta emot några främlingar. Vi blev aldrig tillfrågade om vi ville ta emot många främlingar. Vi vill inte ha er här varken på kort eller lång sikt. Ni främlingar är inte välkomna utan bara förvaras här i väntan på att ni ska återvända. Tanken på just återvändande blir allt starkare och tvång kommer allt oftare upp i snacket i verkligheten, dit Bromma och Södermalm inte räknas. Tänk på detta nästa gång du attackerar oss svenskar. Tänk på att du är en gäst i vårt land. Visa ödmjukhet!
Citera
2013-08-14, 08:01
Bannlyst
Citat:
Ja, jag lever i verkligheten. Jag bor i det mångkulturella sverige, mitt i stockholm, här finns det invandrare överallt och restauranger och företag som ägs av invandrare. Många av mina bästa vänner är invandrarare, mina barns lärare är invandrare och deras vänner är invandrare...Så visst fan lever jag mitt i det...Själva har de aldrig träffat på nån, jo, på pizzerian i grannbyn... men han är ok, för han är snäll... men alla andra...

Jag har tagit bort oförskämdheterna.

Propaganda kan ta sig uttryck i skitprat, lögner. Det är vad jag misstänker att ovanstående är.

Att näringslivet befolkas av invandrare är inte ett problem. Jag blev nyligen serverad en hamburgare av en invandrare. Som om det betydde något.

Däremot tror jag inte på att vi här har att göra med en svensk som "LEVER MITT I DET". Segregationen är ju trevlig. Jag själv älskar varje dag i mitt svenska bostadsområde och bävar bara inför den dagen när det har gått åt helvete här också, när afrikanerna och araberna har blivit så många här att svenskarna inte tycker det är trevligt längre, och har flyttat vidare.

Hushlittledarling tänker och gör exakt likadant. Är han månne främligsfientlig? Om det bara är bråk som återstår som han vill ha, är det inte det som är att vara fascistoid?
Citera
2013-08-14, 08:02
Medlem
KUSEs avatar
Hur svårt kan det vara att få upp en hemsida? Så mycket tid som dessa ljusskygga varelser spenderar i sina mödrars källare borde de kunna trixa ihop något, tycker man.
Citera
2013-08-14, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Jag skulle nog gissa att SD börja få väljare i medelklassen även i Stockholm, tro fler och fler tröttnar på det mångkulturella samhället, vi har fortfarande världens högsta skatter men får sämre och sämre välfärd för dessa pengar, istället bränner man våra skattepengar på skyhögt bistånd, vård till illegal människor och en övergenerös asylpolitik, där flyktingar kan plocka hit anhöriga utan att ha försörjnings krav på dem som skräck exempel hur man förstör Svensk ekonomi.

Något är trasig med Sverige 2013. Stockholm 2013 är i värre skick än Wien var på 1910 talet, vad det gäller förslumning och försunkning av samhället. Den liberala värdegrund som Sverige styrs med under de snart 6 åren har verkligen förstört Sverige.
Jag ler varje gång man ser olika inlägg om att "enbart unga arga män som åker epatraktor" röstar på SD! Självklart gör "unga arga......." det också.
Medelklassen börjar få upp ögonen på vansinnet också. hushlittledarling ser ner på de som bor på landsbygden och bara har sett den lokala pizzabagaren (herregud kom in i matchen), opinionen vänder sakta men säker här också...
Sen kommer vi till det intressantaste av allt: Har en äldre släkting 80+ som har varit i toppen på ett av våra statliga verk. Bland hans nätverk med många högutbildade äldre män väljer de flesta att rösta på SD av anledningen att de är oerhört besvikna på Fredrik Reinfeldt!
Citera
2013-08-14, 08:23
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Jag har tagit bort oförskämdheterna.

Propaganda kan ta sig uttryck i skitprat, lögner. Det är vad jag misstänker att ovanstående är.

Att näringslivet befolkas av invandrare är inte ett problem. Jag blev nyligen serverad en hamburgare av en invandrare. Som om det betydde något.

Däremot tror jag inte på att vi här har att göra med en svensk som "LEVER MITT I DET". Segregationen är ju trevlig. Jag själv älskar varje dag i mitt svenska bostadsområde och bävar bara inför den dagen när det har gått åt helvete här också, när afrikanerna och araberna har blivit så många här att svenskarna inte tycker det är trevligt längre, och har flyttat vidare.

Hushlittledarling tänker och gör exakt likadant. Är han månne främligsfientlig? Om det bara är bråk som återstår som han vill ha, är det inte det som är att vara fascistoid?
Svar OFF TOPIC.
Ja, du bävar... såna som du kommer alltid bäva. För såna som du är rädda, som små barn. Inte för invandrare som säljer hamburgare, de är trevliga, utan för de där andra... Dom där... ja dom där...

Du ser visserligen inga i ditt bostadsområde... som jag gör... men du har hört... du har minsann hört och du har läst. Läst på nazist och rasistsidor att de finns överallt, du ser visserligen inga, men du har läst och hört att de tar över vårt land och du är rädd. Du har visserligen inte sett... men du är ändå rädd.
Så går du ner och köper en pizza, hamburgare, tvättar din bil, köper en skjorta, klipper dig, åker taxi med goda och trevliga invandrare... du har inga problem med de, men du har hört.

Ja, jäklar. Rädda människor är roliga och sorgliga.

ON TOPIC.
Avpixlat har svarat på ping med de fortsätter hävda att de är utsatta för DDoS-attacker.

Nej, det är nåt lurt. Dagerlind kanske kör "nu djävlar, ska det gå under ska jag göra det med flaggan i topp", Ungefär som de självmordsbombare som vill dö men som vill ta med sig så många som möjligt i sin död" Han kör hela vägen in i kaklet.
Han är rolig den där Dagerlind. Det roliga är att Ekeroth betalar för clownen.
Citera
2013-08-14, 08:35
Medlem
en fundering, erik ögontjänaren almquist skall ju ha fått ett stort antal miljoner för att dra igång något nytt medie-projekt (med bas från ungern??)

kan detta projekt nu vara på gång och att SD har släckt ned AP är mest för att så många som möjligt i abstinens skall söka sig mot det nya? Ja och för att bli av med dagerlind med anhang med givetvis, han har spelat ut sin roll för SD
Citera
2013-08-14, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emma77Linn
en fundering, erik ögontjänaren almquist skall ju ha fått ett stort antal miljoner för att dra igång något nytt medie-projekt (med bas från ungern??)

kan detta projekt nu vara på gång och att SD har släckt ned AP är mest för att så många som möjligt i abstinens skall söka sig mot det nya? Ja och för att bli av med dagerlind med anhang med givetvis, han har spelat ut sin roll för SD
Precis de tankarna har jag också umgåtts med. Ganska smart upplägg i så fall.
Citera
2013-08-14, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Precis de tankarna har jag också umgåtts med. Ganska smart upplägg i så fall.

Det är ju nu en lagom tid kvar till valet, så avpixlat och dagerlind hinner vara bortglömda tills dess, så fokus är på det nya.

Sedan vill nog inte SD avsluta med att avpixlat hänvisar till det nya, om den ska vara närmare knuten till SD. Det ser ju inte så bra ut.

stämmer detta, kommer det aldrig komma något faktiskt svar på varför Sd släckte ned avpixlat, det kommer bara bli tystnad.
Citera
2013-08-14, 08:51
Medlem
Citat:
Svar OFF TOPIC.
Ja, du bävar... såna som du kommer alltid bäva. För såna som du är rädda, som små barn. Inte för invandrare som säljer hamburgare, de är trevliga, utan för de där andra... Dom där... ja dom där...

Du ser visserligen inga i ditt bostadsområde... som jag gör... men du har hört... du har minsann hört och du har läst. Läst på nazist och rasistsidor att de finns överallt, du ser visserligen inga, men du har läst och hört att de tar över vårt land och du är rädd. Du har visserligen inte sett... men du är ändå rädd.
Så går du ner och köper en pizza, hamburgare, tvättar din bil, köper en skjorta, klipper dig, åker taxi med goda och trevliga invandrare... du har inga problem med de, men du har hört.

Ja, jäklar. Rädda människor är roliga och sorgliga.

ON TOPIC.
Avpixlat har svarat på ping med de fortsätter hävda att de är utsatta för DDoS-attacker.

Nej, det är nåt lurt. Dagerlind kanske kör "nu djävlar, ska det gå under ska jag göra det med flaggan i topp", Ungefär som de självmordsbombare som vill dö men som vill ta med sig så många som möjligt i sin död" Han kör hela vägen in i kaklet.
Han är rolig den där Dagerlind. Det roliga är att Ekeroth betalar för clownen.
Du verkar vara väldigt Svenskfientlig!
Och vem är du?! Du sitter i din bubbla i Stockholms innerstad och ser inte vad som sker en bit i från dig.
Jag bor i en stad i mellansverige med kanske 30K innevånare. Och vet du vad min lokala P i z z a bagare sa?
Han hade varit in på skatteverket som delar lokal med försäkringskassan. Där bevittnade han en somalisk 10 barnsfar som mordhotade sin handläggare då det var något strul med en utbetalning. Efteråt frågade han varför inte handläggaren ringde polisen, svaret blev att handläggaren "inte ville ställa till med några rubriker".
Min lokale pizzabagare är kurd.
Synpunkter på det!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in