Citat:
Hela denna tråd är fullständigt sönderspannad av troll, vänstertomtar och diverse låtsastroll. Självklart skall AP upp igen, den sidan behövs i i detta unkna medieklimat vi har idag i Sverige.
Vad som dock framkommit från några i tråden, är att vi som är kritisk till hur svensk invandringspolitik fungerar, automatiskt får stämpel som rasist...
Jag möter mina grannar som kommer från olika delarnas världen med respekt, försöker alltid se till individen, bor i ett höginkomstområde och en del invandrare bor här, inga problem. Jag hälsar när vi möts. Det fungerar.
Dock vill jag inte se ett litet land långt upp i Europa som en socialbyrå för en mängd människor som lyckats med att att ha råd med flyktingsmugglare eller att ta sig hit med hjälp av släktingar och med sina behov och krav nedmonterar den svenska välfärden som vi byggde upp och samtidigt blev sönderskattede under sjuttio och åttiotalet. Inget land i världen är så korkat och så naivt att de förstör som vi gör i Sverige.
Detta tåls att fundera på många gånger. Är dessa kommunistfascister på riktigt?
Är AP nere......
Vad som dock framkommit från några i tråden, är att vi som är kritisk till hur svensk invandringspolitik fungerar, automatiskt får stämpel som rasist...
Jag möter mina grannar som kommer från olika delarnas världen med respekt, försöker alltid se till individen, bor i ett höginkomstområde och en del invandrare bor här, inga problem. Jag hälsar när vi möts. Det fungerar.
Dock vill jag inte se ett litet land långt upp i Europa som en socialbyrå för en mängd människor som lyckats med att att ha råd med flyktingsmugglare eller att ta sig hit med hjälp av släktingar och med sina behov och krav nedmonterar den svenska välfärden som vi byggde upp och samtidigt blev sönderskattede under sjuttio och åttiotalet. Inget land i världen är så korkat och så naivt att de förstör som vi gör i Sverige.
Detta tåls att fundera på många gånger. Är dessa kommunistfascister på riktigt?
Är AP nere......
Vill du verkligen inte se "lilla landet" bli en social byrå?
Pressa din regering att sluta sälja vapen och skapa krig tillsammans med deras alllierade så ska du se att frivilligt till åt helvete landet i kalla karga norden.
Det är inte "invandare" som förstör landet. Det är er politik som förstört många länder inkl Sverige.
Dom säljer er som horor o ni tjatar forftarande om muslimer och svarta. Med andra ord lärde ni er NOLL av historien.
Då får vi se hur det går.
Med tanke på att ni är ett pytteland;lär det inte gå så bra.
Det ni borde göra är som Island gjort..och kräva det tillsammans..vare sig man fuckin är SD-are eller vänster.
Men folk är som vanligt; partier hit och dit..ideologier hit och dit...reltigioner hit och dit
Dom dumma blir dummare och dom rikare rikare.