Citat:
Ursprungligen postat av
hushlittledarling
97% av inlägget är off topic och du hävdar att andra är off topic...
// Den sverige vänliga rörelsen. Vi som älskar sverige.
Mitt inlägg handlade om Avpixlat och vikten av att informera, då slipper man illvilliga skitstormar som den du står för. Efter att igår kväll ha rapporterat flera av er för trams och OT och inget skett lade jag i mitt inlägg till en del under rubriken OT så att de som inte ville läsa kunde hoppa över, det tillhör god netikett.
Jag utgår från att du håller med i vad jag skrivit eftersom du inte bemötte inlägget i sakfrågan.
Hur kan man förresten kalla sig Sverigevänlig (och inte ens kunna skriva ”Sverige” korrekt) när ens åsikter just syftar till att underminera nationen? Nationen är grunden i Sverige, utan vår svenska nation finns ju inget kvar. Allt som ni invandrare utnyttjar är skapat, uppbyggt och finansierat av oss svenskar. Vi är också dom som drivit frågor om fred och frihet längst men nu när vår egen existens är hotad säger vi ifrån! Avpixlat är en av de kanaler som skapats för att vi ska kunna säga ifrån och nu är de under attack… Det är tacken för vår generositet och tålmodighet. Attacken mot Avpixlat - en av våra kanaler att säga ifrån, är vad tråden handlar om.