Citat:
Ursprungligen postat av
Mertillen
Jag har tagit bort oförskämdheterna.
Propaganda kan ta sig uttryck i skitprat, lögner. Det är vad jag misstänker att ovanstående är.
Att näringslivet befolkas av invandrare är inte ett problem. Jag blev nyligen serverad en hamburgare av en invandrare. Som om det betydde något.
Däremot tror jag inte på att vi här har att göra med en svensk som "LEVER MITT I DET". Segregationen är ju trevlig. Jag själv älskar varje dag i mitt svenska bostadsområde och bävar bara inför den dagen när det har gått åt helvete här också, när afrikanerna och araberna har blivit så många här att svenskarna inte tycker det är trevligt längre, och har flyttat vidare.
Hushlittledarling tänker och gör exakt likadant. Är han månne främligsfientlig? Om det bara är bråk som återstår som han vill ha, är det inte det som är att vara fascistoid?
Svar OFF TOPIC.
Ja, du bävar... såna som du kommer alltid bäva. För såna som du är rädda, som små barn. Inte för invandrare som säljer hamburgare, de är trevliga, utan för de där andra... Dom där... ja dom där...
Du ser visserligen inga i ditt bostadsområde... som jag gör... men du har hört... du har minsann hört och du har läst. Läst på nazist och rasistsidor att de finns överallt, du ser visserligen inga, men du har läst och hört att de tar över vårt land och du är rädd. Du har visserligen inte sett... men du är ändå rädd.
Så går du ner och köper en pizza, hamburgare, tvättar din bil, köper en skjorta, klipper dig, åker taxi med goda och trevliga invandrare... du har inga problem med de, men du har hört.
Ja, jäklar. Rädda människor är roliga och sorgliga.
ON TOPIC.
Avpixlat har svarat på ping med de fortsätter hävda att de är utsatta för DDoS-attacker.
Nej, det är nåt lurt. Dagerlind kanske kör "nu djävlar, ska det gå under ska jag göra det med flaggan i topp", Ungefär som de självmordsbombare som vill dö men som vill ta med sig så många som möjligt i sin död" Han kör hela vägen in i kaklet.
Han är rolig den där Dagerlind. Det roliga är att Ekeroth betalar för clownen.