2013-08-14, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iLikeTurtles
Trevligt med en ny layout även om jag gillade den gamla. Blir att donera en femhundring till Avpixlat, Fria Tider och Exponerat när jag kommer hem

Är ju bara scrolla ned så har du samma, är väl bara längst upp de uppdaterat. Skönt att de är uppe iallafall, även om jag inte besöker sidan så ofta.
Citera
2013-08-14, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icefrontier76
Sådär, donerade 300 spänn. Jag vill uppmana alla Sverigevänner och alla som är mot åsiktsfascismen i MSM att göra detsamma.

Medhåll där! Bidrar själv med ett mindre månatligt belopp. Den nya sidlayouten man passade på att fixa under downtiden är bra mycket bättre dessutom.
Citera
2013-08-14, 15:42
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Synd att inte AP skrev om att de tog bort artikeln p.g.a osäkerhet.

Tänker bara att det är bättre att var öppen och säga som det är, så kan inte PK media angripa det.

Tyckte bara det var så märkligt att så fort det blev hett kring fallet med misshandeln, så försvann AP direkt.

Så visst kom DDoS attacken "lägligt" om man säger så... särskilt när just den "pinsamma" artikeln nu är borta.

Fast jag kanske fantiserar för mycket

Ja, vad ska man tro? Sidan ligger nere några dagar på grund utav en "DDoS-attack" och sedan så är sidan uppe igen med ny design och artikeln är borta.

Säger varken bu eller bä. Förmodligen så var det en DDoS-attack, men man vet ju aldrig om de passade på att skaffa sig lite "offerpoäng" i samband med uppdateringen av sidan.
Citera
2013-08-14, 15:53
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil Jonson
En hundring flyter in på Kent Alexander Ekerots konto i morron.
Hoppas Hushlittledarling och Emma77Linn inte bryter ihop totalt nu när AP är tillbaks i en helt ny skepnad.
Lycka till säger jag bara till AP.

Skatteverket tackar för den donationen. Eftersom Kent ännu inte av förklarliga skäl bemödat sig att registrera och deklarera någon slags verksamhet och ingen annan heller har gjort det så kommer lille Kent att bli sköntaxerad vilket innebär att han med alla skatter och straffavgifter som kommer till få betala i princip lika mycket till Skatteverket som doneras till kontot.

Han får tacka EU för förbudet mot dubbla straff-förfaranden men alternativt kommer han att åtalas för bokföringsbrott/skattebrott.

Det var väl tur att Horpixlat kom upp igen. Började bli rätt tröttsamt att höra alla smårassars lipande och gråtande.
Citera
2013-08-14, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Skatteverket tackar för den donationen. Eftersom Kent ännu inte av förklarliga skäl bemödat sig att registrera och deklarera någon slags verksamhet och ingen annan heller har gjort det så kommer lille Kent att bli sköntaxerad vilket innebär att han med alla skatter och straffavgifter som kommer till få betala i princip lika mycket till Skatteverket som doneras till kontot.

Han får tacka EU för förbudet mot dubbla straff-förfaranden men alternativt kommer han att åtalas för bokföringsbrott/skattebrott.

Det var väl tur att Horpixlat kom upp igen. Började bli rätt tröttsamt att höra alla smårassars lipande och gråtande.

Om det blir så, så lär pengarna redan vara använda. Om Ekeroth får betala så är det hans problem. Huvudsaken är att AP och liknande kan fortsätta existera. Det finns andra sätt att förmedla pengar på om det behövs.
Citera
2013-08-14, 15:58
Medlem
Klabbarparn-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic

Oj vad kränkt du är.

Här har du.
http://www.do.se/sv/Diskriminerad/

Under tiden donerar jag ytterligare en slant till Avpixlat från dig
Citera
2013-08-14, 16:01
Medlem
ja det går ganska segt.
Citera
2013-08-14, 16:06
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av License.To.Thrill
ja det går ganska segt.
Det är din dator som inte kan hantera den nya grafiken!
Citera
2013-08-14, 16:19
Medlem
72mms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BastuLasse
Medhåll där! Bidrar själv med ett mindre månatligt belopp. Den nya sidlayouten man passade på att fixa under downtiden är bra mycket bättre dessutom.
När jag på ledarplats blev kallad "vedervärdig" för att jag hade "vedervärdiga åsikter" av GP sade jag upp prenumerationen och flyttade över de månatliga pengarna till AP.
Citera
2013-08-14, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av License.To.Thrill
ja det går ganska segt.

Om du menar AP:s sida så kommer det ta några dagar innan prestandan blir bra. De har lagt om det hela och lagt det bakom Cloudflare. Och om det även ligger Railgun på så behöver den lite tid att optimera trafiken.
Citera
2013-08-14, 16:21
Medlem
Bertil Jonsons avatar
Nu funkar det inte alls
Citera
2013-08-14, 16:21
Medlem
LostGenerals avatar
Vilken tur att Avpixlat är tillbaka så att Sveriges journalistkår återigen kan besöka sin favoritsida. De har nog saknat den väldigt mycket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in