Citat:
Ursprungligen postat av
snillet_1
Problemet med Toivonen är hans ego. Det har varit en del inhopp där han varit alldeles för loj och mest lufsat omkring norr om mittcirkeln.
Sen är det visserligen sant att han kombinerar bra med Zlatan ibland men de söker också ofta samma yta vilket leder till att det inte riktigt blir någon "presence" i straffområdet.
Personligen tycker jag att S Larsson borde petas nästa match. Orkar inte mer av hans totalt meningslösa inlägg och sidledspassningar.
Man luras av att han är lång. Det ser lite segt ut, samt att han har imagen av att vara lite laid-back.
Jag tycker inte det är fel att i viss mån överbelasta viss ytor. Jag tycker bara det är intressant. Vid kantlägen kommer ändå någon av de vara i boxen. Vid centrala kombinationsspel dem emellan så kommer det svenska spelet centreras med indragna yttrar. Dessutom vill jag ha Zlatan centralt.
Seb kan mycket väl bänkas. Dock gillar jag balansen med honom i laget. Lite mycket off med Zengin och Durmaz på kanterna, i ett redan obalanserat lag. Seb måste med sagt dock anpassa sitt spel. Han gör ju inte det han är bra nu, att ta smarta löpningar, och använda sin fot. Gör han det ska han spela, annars är jag tveksam.