2013-08-12, 16:04
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Han vann assistligan förra kvalet. Dessutom antar jag att du såg vad han gjorde mot Tyskland?

Det funkar inte att argumentera emot stollar som enbart har en åsikt när det kommer till landslaget.
Citera
2013-08-12, 16:28
Medlem
catos avatar
Jaha, han var bra förra året, han var bra mot Tyskland, men är det inte så att de som är bäst nu ska spela? Han får ju inte ens spela i sitt klubblag!!!!
Citera
2013-08-12, 16:37
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
– När jag fick återbud från Rasmus kontaktade jag givetvis Kim. Vi hade ett snack och utifrån det snacket var vi eniga om att han skulle stå över samlingen, säger Hamrén.

Då tolkar jag det som att du har ringt och Kim har tackat nej?

– Haha, det förstår jag att det är din tolkning. Du vill se konflikter och grejer, men som sagt var vi eniga om det här.

http://www.expressen.se/sport/fotboll/landslaget/hamren-om-kallstrom-uppfyller-inte-kraven/

Det är väl för fan allas tolkning... Vad skulle de annars snackat om:

H: Tjena Kimpa, hörde du att Elmen är borta?
K: A jag såg det, segt. Annars då?
H: Jorå, köpt en förtjusande sommarscarf och druckit en jävla massa rosé. Btw, du får ändå inte kommer.
K: Nähä, va fan ringer du för då?
H: Dunnolol! För att berätta om scarfen?
K: Fetta.
Citera
2013-08-12, 16:55
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cato
Jaha, han var bra förra året, han var bra mot Tyskland, men är det inte så att de som är bäst nu ska spela? Han får ju inte ens spela i sitt klubblag!!!!
Ta det lugnt nu, p12. Du menar att Källström skulle blivit en sämre fotbollsspelare på bara ett par månader? Vi vet vad han kan och vad han tillför, därför är det väldigt konstigt att inte ta ut honom.

Jämför t.ex med Elm. Given som spelmotor på CSKA:s mittfält, ett lag som är mycket bättre än Källströms Spartak. Vem av Elm och Källström har gjort bäst ifrån sig i Blågult? Den vet du svaret på.
Senast redigerad av chran508 2013-08-12 kl. 17:02.
Citera
2013-08-12, 17:03
Medlem
buttnutters avatar
Man kan ju undra hur Erik tänker när han tar ut spelare. Visst, materialet hade kunnat se bättre ut, men det känns som han väljer de som har visat starkast form senaste veckan. Hade Kim spelat en match i Moskva på sistone och satt exempelvis en frispark så hade han definitivt varit en del av truppen och säkerligen fått starta.

Babbarna Zengin och Hamad har ingenting att göra i truppen. Tas de ut endast enligt SvFFs mångfaldsregler?
Citera
2013-08-12, 17:05
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buttnutter
Man kan ju undra hur Erik tänker när han tar ut spelare. Visst, materialet hade kunnat se bättre ut, men det känns som han väljer de som har visat starkast form senaste veckan. Hade Kim spelat en match i Moskva på sistone och satt exempelvis en frispark så hade han definitivt varit en del av truppen och säkerligen fått starta.

Babbarna Zengin och Hamad har ingenting att göra i truppen. Tas de ut endast enligt SvFFs mångfaldsregler?

Vem hade du valt som ersättare till Kacaniklic då?

Zengin är för mig bara yta och liten till ingen substans.
Citera
2013-08-12, 17:08
Medlem
chran508s avatar
Citat:

"Babbarna" har gjort det bra i sina respektive ligor och förtjänar båda att vara med. De bidrar med bra och snabba fötter samt kreativitet som alltid är bra att ha. Startmaterial? Nej men som inhoppare tror jag absolut de är användbara.
Citera
2013-08-12, 17:12
Bannlyst
sebastian larsson är en av dom sämsta spelarna som nånsin spelat i landslaget så det är bara bra att hamad fick chansen.
Citera
2013-08-12, 17:20
Medlem
buttnutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Vem hade du valt som ersättare till Kacaniklic då?

Zengin är för mig bara yta och liten till ingen substans.

Tänkte på Samuel Holmén, men han kanske har lämnat återbud då. Säg att det är så, annars är det ett skämt. Christian Wilhelmsson är även hästlängder bättre än Hamad även om han är några hundår äldre. Men det bästa laget måste spela ihop sig inför de otroligt viktiga matcher som kvarstår i kvalet.
Citera
2013-08-12, 17:23
Medlem
buttnutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mffaren1994
sebastian larsson är en av dom sämsta spelarna som nånsin spelat i landslaget så det är bara bra att hamad fick chansen.

Så du har bara följt landslaget de senaste månaderna då? Han har varit plufsig, men hittar han formen är han solklar på kanten.
Citera
2013-08-12, 17:41
Bannlyst
Citat:
Så du har bara följt landslaget de senaste månaderna då? Han har varit plufsig, men hittar han formen är han solklar på kanten.

han spelar spordiskt i pl. han har flyttat in i mitten. dessutom ser han ut som en transa. in med halsti.
Citera
2013-08-12, 17:48
Medlem
cudders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mffaren1994
han spelar spordiskt i pl. han har flyttat in i mitten. dessutom ser han ut som en transa. in med halsti.
Halsti är finsk, idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in