Citat:
Ursprungligen postat av
K.G.-Hammar
Du verkar ju uppenbarligen vara en av de ytterst få idioter som misslyckats på proven...
Men vi har nog plats för dig med på kurir ska du se, låna nåns taxileg bara

Haha du har helt fel! Klarade allt mitt på första och det är ju inte för att jag kunde rabla hur prisinformationen var utformad när jag var tre. Jag kunde det för just det, jag pluggade!
Sen var säkerhet och lagstiftning jävligt lätta ja men jag kan ärligt säga att räkna ut om någon har kört lagligt enligt vilotiderna eller inte, det har jag fortfarande svårt för.. Visst, jag är ju en idiot!
Har också klarat Taxi Skånes prov nu så att jag får lov att gå utbildningen och vill ni veta vad? Jag pluggade inför det också för annars hade jag inte klarat det, men just det, jag är ju en idiot!
Och kartläsningen var f*n inte lätt! Jag hann inte ens klart (fick godkänt ändå!) på tiden för det var så sjukt krångliga frågor och det gällde bokstavligt talat att ha tungan rätt i mun!
Jag kan rabla upp regler för simtävlingar och hävda att en normalbegåvad kan det för det är så himla enkelt.. Men det är ju för att jag kan det och förstår inte vad som är så svårt, jag växte ju typ upp i en simhall..
Och samma sak gäller det för er! För er (mig också nu..) är det självklart att väster bakdörr ska vara låst vid skolskjuts men det är ju inte lika självklart för någon som är helt ny på detta, så påstå inte att allt det är så himla enkelt och att en normalbegåvad person kan det direkt utan att plugga för det är sånt skitsnack! Och reglerna som barnstolar, regler om besiktning av taxameter, olika sjukdomar och vilka symboler som står för vilken sjukdom.. Allt det kan man nu ju, men inte f*n kunde jag det när jag för första gången öppnade boken, tror inte någon kunde det om vi säger så! Inte ens K.G.-Hammar!
Och till sist, jag skulle aldrig få för mig att sätta mig i en bil från 020 eller Kurir, varken som kund eller förare.. Då tar jag hellre bussen!