2013-08-08, 04:41
Medlem
Wristcutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peter_18
Nej, så där menade jag givetvis inte.
Om man ska visa attraktion för en tjej så ska det ske på ett moget och avspänt sätt, inte som om man var någon sorts desperat grottmänniska.
Ge tjejen känslan av att man förmodligen skulle kunna vara intresserad helt enkelt, men att man inte har någon brådska med någonting.
Jag är övertygad om att de allra flesta tjejer tycker att sånt är ruskigt attraktivt.

Om hemligheten bakom att attrahera tjejer enbart skulle handla om att "vara ett svin" så skulle vi ha förfallit som ras för längesen.
Att vara svåråtkomlig eller att vara strikt som person kan jag förstå att många tjejer tycker är attraktivt, och hela köret med ledaregenskaper och pondus osv, eftersom det visar tecken på att man skulle kunna bli en bra förälder, men det finns ingen logik i att ett svinigt beteende i sig skulle vara attraktivt på något sätt.
I så fall skulle det vara attraktivt att en kille saboterade någonting för en oskyldig människa utan anledning, och det är givetvis inte det minsta attraktivt.

Jag minns inte riktigt hur jag kunde feltolka dig från början men ja.

Spontanpiller tycker jag är bra!

ZIPP!

HEJ JAG TYCKER KALLE OCH HOBBE ÄR DEN BÄSTA SERIESTRIPPEN NÅGONSIN VILKEN TYCKER DU ÄR BÄST!?!

Ungefär sådär. Kunde man hoppa fram till någon och fråga. Kan inte komma på ett enda enhetligt knep jag har kört med. Äh, jag vet inte. Attraktion.

Det enda jag har är väl att hoppa mellan dig och mig, alltså mig den som är dig, sådär. Kan bli rätt pratig, så det är liksom det enda jag tänker på att försöka undvika. Inte att det är självupptaget - tänket - jag bara spinner iväg. Hum.

OnT:

Men nu skulle man vara svin. Nä, jag vet inte. Knäck skärmen på kepsen så att den liknar "i ett hus vid skogens slut", vrålsjung Björn Rosengrens "Vi är pojkarna som busar" och slå till den kille som också spanar in ditt Offer och skrik "ÖHMFF! HÖMF! VEM FAN EEE DU? JAG TITTA JU PÅ ENNÄ, SÅ DU INTE DEEE ÄLLE?"

Jag vet.. ärligt talat inte. Jag är inte en alien från en annan planet. Men ni är så välkomna så. Bör väl kunna integreras inom en si sådär femhundra år.
Citera
2013-08-08, 09:03
Medlem
Lägg ner, SamMelo.

Dina trådstartar blir bara mer och mer tragiska. Har du ens lyssnat på vad som sagts i alla andra trådar om dessa ämnen?
Citera
2013-08-08, 14:54
Bannlyst
Citat:
I så fall skulle det vara attraktivt att en kille saboterade någonting för en oskyldig människa utan anledning, och det är givetvis inte det minsta attraktivt.

Det är svårt att se någon logik bakom det men detta är kärnan i det hela för det är vad som skapar attraktionen. Det är vad tjejer dras till. Killar som omotiverat trycker ner andra killar. Ingen vill dock erkänna att det är så. Allt raggningssnack, PUA, the game o.s.v är bara ytliga faktorer som kan leda till att man bli mer attraktiv men den underliggande egenskapen är ondskan. Det är vad tjejerna dras till. Tvättäkta svin är onda människor. Det är psykopater, narcissister, mördare, mobbare, kriminella, våldtäktsmän, bedragare och det är dessa som går före alla andra. Dessa kommer alltid bli valda framför en snäll kille som gör rätt för sig. Därför har jag också bestämt mig för att bli ett svin och jag jobbar på det lite varje dag.
Citera
2013-08-08, 16:41
Medlem
JeanBops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamMelo
Det är svårt att se någon logik bakom det men detta är kärnan i det hela för det är vad som skapar attraktionen. Det är vad tjejer dras till. Killar som omotiverat trycker ner andra killar. Ingen vill dock erkänna att det är så. Allt raggningssnack, PUA, the game o.s.v är bara ytliga faktorer som kan leda till att man bli mer attraktiv men den underliggande egenskapen är ondskan. Det är vad tjejerna dras till. Tvättäkta svin är onda människor. Det är psykopater, narcissister, mördare, mobbare, kriminella, våldtäktsmän, bedragare och det är dessa som går före alla andra. Dessa kommer alltid bli valda framför en snäll kille som gör rätt för sig. Därför har jag också bestämt mig för att bli ett svin och jag jobbar på det lite varje dag.

Du är redan ett svin. Grattis.

Fattar inte ens varför jag läser sådana här trådar längre.
Citera
2013-08-08, 17:30
Medlem
Citat:
Enligt mig så är det inte ett "svinigt beteende" som tjejer i allmänhet dras till, utan det är att killen känns spännande.
När jag hör folk prata om "en snäll kille som gör rätt för sig" så tänker jag mest på en superundergiven mes som aldrig törs säga vad han tycker och alltid försöker vara tjejer till lags som en knähund hela tiden, och såna killar är helt uppenbart inte det minsta spännande.
Om killen däremot har en naturlig livsgnista, tror på sig själv och vågar säga emot tjejer om han inte håller med dem, vågar flirta och stå för sitt intresse inför någon, men samtidigt inte tar det på så oerhört stort allvar utan har även sitt eget liv som han är nöjd med, så uppfattas han som väldigt avslappnad och charmig.
Jag känner ganska många naturliga kvinnokarlar och inte en enda av dem är ett "svin" på något sätt, utan faktiskt väldigt trevliga människor, men de är trevliga på det där speciella sexiga och självsäkra sättet.
Om tjejer märker att en kille kan styras och ställas med lite hur som helst så börjar han genast tappa attraktionsvärdet, och det är ju just precis den fällan som "nice guys" ofta hamnar i, och som vissa tjejer tyvärr mer eller mindre medvetet kan dra fördel av - "ring till Trevliga Sune så gör han det här och det här till oss direkt, vad praktiskt! Han är allt bra snäll, han".
Senast redigerad av Peter_18 2013-08-08 kl. 17:36.
Citera
2013-08-09, 00:28
Bannlyst
Citat:
Enligt mig så är det inte ett "svinigt beteende" som tjejer i allmänhet dras till, utan det är att killen känns spännande.
När jag hör folk prata om "en snäll kille som gör rätt för sig" så tänker jag mest på en superundergiven mes som aldrig törs säga vad han tycker och alltid försöker vara tjejer till lags som en knähund hela tiden, och såna killar är helt uppenbart inte det minsta spännande.
Om killen däremot har en naturlig livsgnista, tror på sig själv och vågar säga emot tjejer om han inte håller med dem, vågar flirta och stå för sitt intresse inför någon, men samtidigt inte tar det på så oerhört stort allvar utan har även sitt eget liv som han är nöjd med, så uppfattas han som väldigt avslappnad och charmig.
Jag känner ganska många naturliga kvinnokarlar och inte en enda av dem är ett "svin" på något sätt, utan faktiskt väldigt trevliga människor, men de är trevliga på det där speciella sexiga och självsäkra sättet.
Om tjejer märker att en kille kan styras och ställas med lite hur som helst så börjar han genast tappa attraktionsvärdet, och det är ju just precis den fällan som "nice guys" ofta hamnar i, och som vissa tjejer tyvärr mer eller mindre medvetet kan dra fördel av - "ring till Trevliga Sune så gör han det här och det här till oss direkt, vad praktiskt! Han är allt bra snäll, han".

Visst är det så men jag pratar om attraktion ur ett djupare perspektiv. Även den killen du beskriver kommer bli brädad av ett svin därför att tjejer dras till ondskan hos dessa personer. Forskning på området bekräftar det. Man vet att psykopatiska, narcissistiska, manipulerande killar är de mest attraktiva. Visserligen gäller detta mest för kortsiktiga relationer och tillfälligt sex. Men det är irrelevant därför att det existerar inga långsiktiga relationer idag.

Tjejer har alla möjligheter att när som helst byta partner och därför kommer de aldrig att binda sig. Det ligger i deras sexuella natur att aldrig bli nöjda och hela tiden se gräset som grönare på den andra sidan. Allt sker på tjejernas villkor idag och en kille står maktlös i sammanhanget. Det enda sättet att överleva är att anpassa sig till detta och då gäller det att bli det svin tjejer suktar efter om man vill få ut det man vill ur livet vad gäller relationer och sex annars kommer man att förbli lottlös i konkurrensen.

Det kan tyckas vara tragiskt och sorgligt men det är verkligheten idag när feminismen slagit sönder alla konstellationer som tidigare funnits för att skapa långsiktiga relationer. För det obestridliga faktumet kvarstår nämligen det att ingen tjej vill ha en snäll kille. Ingen tjej vill ha en godhjärtad och empatisk kille. Ingen.
Citera
2013-08-09, 01:26
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:

Bullshit, allt snack om "Game", badboys osv är rent försäljningssnack. Det krävs en mängd energi, tid och framförallt en jävla massa påfrestande situationer för att ens uppnå någon form utav framgång som "svin".

Det är klart att de inte kan förklara att det enbart är ett fåtal som klarar av det, det skulle ju minska försäljningssiffrorna enormt då deras kundkrets verkar bestå utav förlorare som behöver hjälp med att få kvinnor.
Citera
2013-08-09, 10:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Bullshit, allt snack om "Game", badboys osv är rent försäljningssnack. Det krävs en mängd energi, tid och framförallt en jävla massa påfrestande situationer för att ens uppnå någon form utav framgång som "svin".

Det är klart att de inte kan förklara att det enbart är ett fåtal som klarar av det, det skulle ju minska försäljningssiffrorna enormt då deras kundkrets verkar bestå utav förlorare som behöver hjälp med att få kvinnor.

Jag är helt med dig. Det är försäljningssnack och skitsnack. Finns inga empiriska bevis på att någon lyckats med vad de säger är möjligt. Men mycket av vad de säger hämtar de från forskning och biologistudier och det är sant. Att omsätta det i praktiken är en helt annan sak. Den kvinnliga sexualiteten är ännu inte helt förstådd så de vet egentligen inte vad de pratar om.

Men det jag syftade på var att gå till roten med vad som skapar attraktionen. Nämligen ondskan i sitt essens. Det är den jag vill åt och göra till en permanent och överväldigande del av min personlighet. Det är inget man tar upp i PUA världen. Men jag tror man kommer börja prata om det där med snart. Det kommer dock ta tid för ingen vill egentligen ta i ämnet för då är man i inne på den mörka delen av människans natur och den kan vara riktigt hemsk.

Steg för steg går jag också mot att förändra min personlighet till att bli mer ondsint. Jag håller på att de död på de känslosamma, eftertänksamma, empatiska, ödmjuka delarna av min personlighet därför att det är egenskaper som är avtändande och avskyvärda i tjejers ögon. Det är mjuka och kvinnliga egenskaper och de måste man få bort annars kommer man att repellera alla tjejer. Istället ska dessa ersättas med psykopatiska, narcissistiska, översittande, aggressiva, självberättigande och nedvärderande egenskaper för då kommer man attrahera tjejer. De dras till killar med dessa egenskaper. De väljer dessa killar framför en snäll kille.
Citera
2013-08-09, 10:39
Medlem
Splatterboys avatar
Citat:
De väljer dessa killar framför en snäll kille.

Du är fan den tröttaste jävla människan på den här planeten. När ska du lära dig skillnaden på att vara en snäll kille och en mesig kille?
Citera
2013-08-09, 14:08
Medlem
Citat:
Men det jag syftade på var att gå till roten med vad som skapar attraktionen. Nämligen ondskan i sitt essens. Det är den jag vill åt och göra till en permanent och överväldigande del av min personlighet. Det är inget man tar upp i PUA världen. Men jag tror man kommer börja prata om det där med snart. Det kommer dock ta tid för ingen vill egentligen ta i ämnet för då är man i inne på den mörka delen av människans natur och den kan vara riktigt hemsk.
Steg för steg går jag också mot att förändra min personlighet till att bli mer ondsint.

det är bättre att inte dela in egenskaper i "onda" och "goda", det visar bara på att du fortfarande är fast i moraliskt tramstänk och har inte accepterat sakers rätta natur vilket kommer att ligga dig till last senare.
det är som det är helt enkelt, vi är forfarande grottmänniskor, bara det att vi kan skicka scud-missiler mot konkurrerande stammar istället för att kasta sten. släpp allt vad "ondska", "godhet" och andra godnattsagor heter, det gäller helt enkelt att bli "knullaren" snarare än den som blir "knullad".
Citera
2013-08-09, 14:23
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sowah
Men snälla... Svin och att ha självförtroende är två helt olika saker. En "snäll" kille har lågt självförtroende. Med lågt självförtroende kommer du aldrig kunna bli ett genuint svin som fångar kvinnor. Alla, och då menar jag alla kommer se igenom dig, att dina svinerier enbart beror på din låga självkänsla.

Nja, bra självförtroende gör ofta killar till svin. Bakom varje svin står en kvinna heter det ju.
Citera
2013-08-09, 14:30
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stratton
Oh boy, here we go again.

Vänd på steken. Fråga er istället hur vill ni att en kvinna skall bete sig mot er? Svinig bitch som skrattar åt hur liten kuk du har eller en som verkar intresserad av dig, bjuder på sig själv och skämtar lite. Släng in lite kroppskontakt på det så är halva (om inte hela) inne.

De som ni ser som svin gör detta, men ofta med grova skämt, ungefär som att de pratar med bästa polaren.

Funkar ju bara om du är ett svin alt. kravmärkt, blir ett jävla moment 22 när en snäll kille gör detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in