2013-01-26, 22:04
Bannlyst
För alla snälla killar som stått utanför hela livet och alltid misslyckats med tjejer ska vi nu gemensamt skapa en tråd för alla som vill transformeras till att bli ett svin. Tråden ska bli en källa för insipiration för alla snälla killar som vill bli svin.

Här kan vi dela med oss av våra erfarenheter och tips för att lyckas bli ett svin. Den här tråden är för alla snälla killar som är trötta på allt hycklande. Trötta på höra allt snack om att tjejer inte alls vill ha svin och att det är annat som gör en attraktiv. Den här tråden är för oss som vill gå till roten och ändra oss inifrån och ut.

Denna tråd ska inte handla om något annat än om hur man bäst blir ett svin. Den ska inte behandla andra saker som att bli mer social eller några raggningstekniker. Fokus är att komma över allt som håller tillbaka oss snälla killar från att bli svin och därmed attraktiva. Vi ska lära och stötta varandra till att lyckas med allt som svin gör. Vi ska börja att mobba andra. Vi ska trycka ner och reta andra. Vi ska trycka ner tjejer. Vi ska manipulera och ljuga. Vi ska baktala andra. Vi ska skada andra på alla sätt som vi kan komma på. Desto större skada vi kan inflika andra desto bättre. Har du mobbat någon skriv då det här och berätta hur du gjorde. Dela med dig av alla sviniga saker du gjort och delge alla andra snälla killar hur din transformation till ett svin fortskrider.

Jag ber moderator att våga klistra den här tråden då den är skapad i ett gott syfte och välbehövlig för alla snälla killar så att vi inte lever våra liv förgäves.

För alla som vill transformeras finns nu den här tråden.
Senast redigerad av SamMelo 2013-01-26 kl. 22:07.
Citera
2013-01-26, 22:33
Medlem
sowahs avatar
Men snälla... Svin och att ha självförtroende är två helt olika saker. En "snäll" kille har lågt självförtroende. Med lågt självförtroende kommer du aldrig kunna bli ett genuint svin som fångar kvinnor. Alla, och då menar jag alla kommer se igenom dig, att dina svinerier enbart beror på din låga självkänsla.
Citera
2013-01-26, 23:08
Medlem
perseveres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sowah
Men snälla... Svin och att ha självförtroende är två helt olika saker. En "snäll" kille har lågt självförtroende. Med lågt självförtroende kommer du aldrig kunna bli ett genuint svin som fångar kvinnor. Alla, och då menar jag alla kommer se igenom dig, att dina svinerier enbart beror på din låga självkänsla.

Anledningen att man blir svin som kille är just för att släppa på de moraliska spärrarna. Man får ett helt nytt sätt att agera och det kan ge mycket självförtroende. Att inte få några tjejer och sedan gå runt och inte kunna förändra sin situation är något som håller självförtroendet nere.

Jag tror inte att folk uppdagar att man har dåligt självförtroende, eller så spelar det ingen roll. Har tillräckligt med erfarenhet för att veta att det fungerar att agera som ett svin. Jag klarar inte av att såra människor så i längden och uppmuntrar det inte heller.
Citera
2013-01-27, 00:53
Bannlyst
Citat:

Den gamla klyschan känner alla misslyckade snälla killar väl till. Snälla killar har självförtroende. I alla fall de snälla killar som gått hela varvet runt, förbättrat sitt utseende med kläder etc, tränat på gym, läst raggningsböcker och allt man ska annat man ska göra - men som ändå misslyckas.

Då återstår bara en sak och det är att itu med det som förorsakade att man hamnade i skiten från början. Att gå till.roten och ändra på det som måste bort nämligen snällheten. Man måste bli ett svin för att lyckas.

För min egen del finner jag det mycket svårt men jag tar små steg.mot det för varje.dag. Just nu jobbar jag på att få bort min ånger då jag kränkt någon. Rent praktiskt så kan jag t.ex göra som så att ser jag någon ful eller tjock på gatan så skrattar jag lite hånfult mot den personen så den märker det och blir ledsen. I samma stund som jag märke det känner jag lycka för att jag sårat denne men samtidigt lite ånger som jag vill ha bort. Jag vill enbart känna eufori och välmående. Jag vill bli likt ett svin som paratiserar på andras olycka för att själv.känna lycka och bli stärkt av det. När jag kan gra det vet jag att jag är på rätt väg. Då ska jag gå vidare med andra steg.

Jag tror.det handlar mycket om att förstärka rätt hjärnsignlaer och blockera felaktiga för att lyckas. Skadeglädje är en ren naturlig känsla liksom medlidande men för att bli ett svin gäller det att kunna föratärka signalerna som bl.a leder till skadeglädje och få det förknippat med välbehag. Och på så sätt kunna utveckla.ett beteende som hjärnan vill utföra för att återuppleva de signalerna man har kommit att förknippa med med välmående och i det här fallet.skadeglädje. Alltså lära sig att må bra av trycka ner andra och se att det går dåligt för dem och på sätt hela tiden bete sig på sätt som väcker välbehag. Detta tror jag är något som svin har utvecklat ofta medvetet och i de fall där det inte skett medvetet pga traumatiska händelser i barndomen.
Senast redigerad av SamMelo 2013-01-27 kl. 00:55.
Citera
2013-01-27, 01:00
Medlem
KloBengans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamMelo
Den gamla klyschan känner alla misslyckade snälla killar väl till. Snälla killar har självförtroende. I alla fall de snälla killar som gått hela varvet runt, förbättrat sitt utseende med kläder etc, tränat på gym, läst raggningsböcker och allt man ska annat man ska göra - men som ändå misslyckas.

Då återstår bara en sak och det är att itu med det som förorsakade att man hamnade i skiten från början. Att gå till.roten och ändra på det som måste bort nämligen snällheten. Man måste bli ett svin för att lyckas.

För min egen del finner jag det mycket svårt men jag tar små steg.mot det för varje.dag. Just nu jobbar jag på att få bort min ånger då jag kränkt någon. Rent praktiskt så kan jag t.ex göra som så att ser jag någon ful eller tjock på gatan så skrattar jag lite hånfult mot den personen så den märker det och blir ledsen. I samma stund som jag märke det känner jag lycka för att jag sårat denne men samtidigt lite ånger som jag vill ha bort. Jag vill enbart känna eufori och välmående. Jag vill bli likt ett svin som paratiserar på andras olycka för att själv.känna lycka och bli stärkt av det. När jag kan gra det vet jag att jag är på rätt väg. Då ska jag gå vidare med andra steg.

Jag tror.det handlar mycket om att förstärka rätt hjärnsignlaer och blockera felaktiga för att lyckas. Skadeglädje är en ren naturlig känsla liksom medlidande men för att bli ett svin gäller det att kunna föratärka signalerna som bl.a leder till skadeglädje och få det förknippat med välbehag. Och på så sätt kunna utveckla.ett beteende som hjärnan vill utföra för att återuppleva de signalerna man har kommit att förknippa med med välmående och i det här fallet.skadeglädje. Alltså lära sig att må bra av trycka ner andra och se att det går dåligt för dem och på sätt hela tiden bete sig på sätt som väcker välbehag. Detta tror jag är något som svin har utvecklat ofta medvetet och i de fall där det inte skett medvetet pga traumatiska händelser i barndomen.

Ja, det är ju bara män som är svin som får kvinnor... En snäll kille har ju aldrig gift sig med en kvinna någonsin...

Det faktum att du är villig att förändra, inte bara hela din personlighet, utan hela ditt sätt att vara (till det uppenbart sämre) är själva orsaken till varför det går åt helvete för dig med kvinnor till att börja med.

Det du beskriver gör dig till ett större "svin" än de män du försöker efterapa. Fan vad jag hoppas att du trollar, för om du på riktigt tror att det fungerar såhär så har du en diger framtid till mötes.
Citera
2013-01-27, 01:10
Medlem
Mad monks avatar
Citat:

Nej faktiskt inte, att vara ett svin är att ha gott självförtroende. De hyggliga grabbarna hånas ofta för att "de inte tar för sig". En hygglig grabb som försöker svina blir direkt genomskådad som en fake av kvinnor, "det passar honom inte" "det är inte din stil" osv. osv. lösningen är att fappa hard och die young för den som inte står ut med sina olyckligt lottade gener.

Kvinnan skrattar bara åt låtsassvin, det är den äkta varan de vill ha. Jag skriver detta för att varna för att försöka vara en badboy det ligger inte i den snälla killens gener att vara en baddie. antingen har man det eller inte. Att ge falskt hopp är bara sadistiskt.
Citera
2013-01-27, 01:14
Medlem
felfoedds avatar
Vet inte riktigt vad som menas med "svin", det är ju ett djur.

Men jag har iaf transformerats under de senaste 5-10 åren. Från att ha varit en person som tyckte att kvinnor självklart ska ha samma rättigheter och att det bara är efterblivna barbarer som ser ner på kvinnor har jag blivit övertygad misogynist. Det är kvinnornas fel. De är onda och dumma i huvudet. Det är min bestämda åsikt!
Citera
2013-01-27, 01:18
Medlem
Låter som ett schysst grundkoncept för en tv-serie. Känns som om det är dags att ta nästa steg i utvecklingen av förnedrings-tv.
Citera
2013-01-27, 02:10
Medlem
sowahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Nej faktiskt inte, att vara ett svin är att ha gott självförtroende. De hyggliga grabbarna hånas ofta för att "de inte tar för sig". En hygglig grabb som försöker svina blir direkt genomskådad som en fake av kvinnor, "det passar honom inte" "det är inte din stil" osv. osv. lösningen är att fappa hard och die young för den som inte står ut med sina olyckligt lottade gener.

Kvinnan skrattar bara åt låtsassvin, det är den äkta varan de vill ha. Jag skriver detta för att varna för att försöka vara en badboy det ligger inte i den snälla killens gener att vara en baddie. antingen har man det eller inte. Att ge falskt hopp är bara sadistiskt.

Måste ha formulerat mig nåt extremt klumpigt, då du just summerade hela mitt tankesätt kring ämnet.

En "snäll" kille som medvetet beter sig svinaktigt kommer ses igenom.
Citera
2013-01-27, 02:27
Medlem
Jokerswes avatar
Gäller bara att fånga rätt fisk i havet. Har alltid kört på "snäll kille". Men har varit tydlig med att jag inte backar och står för min egna åsikt. Behandlar kvinnor med respekt men ända visar att jag säger och gör vad jag tycker är rätt.
Snälla, "svin" stilen fungerar på tjejer på krogen som vill ha en dick för kvällen. Någon som bara skippar snacket. Fråga dig själv om du är ute efter lite fitta en utekväll eller faktiskt vill ha flickväns material. Väljer du alternativ nummer två så kommer du jävligt långt med en stark och säker personlighet.
Vissa är föda till svin och resten till snälla killar"
Man mår inte bra att inte vara sig själv. Tänk om en tjej börjar gilla dig för din "sviniga" still. Du börjar träffa henne, hur bra mår du i längden av att inte vara dig själv?
Hon kommer även bli skit sne för att du låtsats vara någon du inte är.
Så att hålla på så där är bara problem i längden.

Sluta klaga och ryck upp dig! Lycka till!
Citera
2013-01-27, 03:42
Medlem
Förut var jag snäll, respektfull o allt sånt dära Numera är jag fortfarande snäll, men jag ser inte tjejer som respektfulla, värdefulla eller något sånt längre. De är endast ett knull, en fitta att stoppa kuk i kväva deras hals med att trycka ner kuk o hålla dem fast. OCh jag lovar, det funkar jätte bra Får ligga hur mycket som helst nu. 3 tjejer bara denna helg.
Citera
2013-01-27, 12:43
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
Förut var jag snäll, respektfull o allt sånt dära Numera är jag fortfarande snäll, men jag ser inte tjejer som respektfulla, värdefulla eller något sånt längre. De är endast ett knull, en fitta att stoppa kuk i kväva deras hals med att trycka ner kuk o hålla dem fast. OCh jag lovar, det funkar jätte bra Får ligga hur mycket som helst nu. 3 tjejer bara denna helg.

Jag har ungefär samma synsätt, fast frågan är hur märker tjejer skillnaden svingar du dig i lianer och kastar avföring på dom eller hur funkar det där? Jag är totalt ointresserad av förhållande med egotrippande slynor men vill givetvis rasta den lille. Så hur gör man?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in