2013-08-09, 14:52
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KloBengan
Hade nog själv hellre inte legat alls än att ligga med folk som tänder på att jag är en fitta mot dem.

Hur tänkte du här?

Är det nåt fel att vara varm, välkomnande, öppen och kramig

Citat:
Ursprungligen postat av SamMelo
V Man vet att psykopatiska, narcissistiska, manipulerande killar är de mest attraktiva. Visserligen gäller detta mest för kortsiktiga relationer och tillfälligt sex.

Nyckelordet här är Manipulativa.
De trycker på kvinnornas knappar, deras behov av att vara utvalda. speciella, förmer. De hånglar upp det kvinnliga egot. Att det blir kortvariga relationer beror på att kvinnorna förr eller senare ser igenom det, att det inte var äkta, de tröttnar på att beundra och dumpas därför.
Alla sådana här män spelar någon annan än den de är.
Det är inte män som spelar svin som lyckas, det är svin som spelar mer intresserade och mer upptända och mer "tagna" av den "utvalda" än vad de egentligen är som lyckas.

Det finns olika tekniker för detta. En del fräcka, en del retsamma, men ögonen och tonen talar ett annat språk. Ingen tänder på genuin elakhet, retsamhet är något annat.

Citat:
Tjejer har alla möjligheter att när som helst byta partner och därför kommer de aldrig att binda sig. Det ligger i deras sexuella natur att aldrig bli nöjda och hela tiden se gräset som grönare på den andra sidan. Allt sker på tjejernas villkor idag och en kille står maktlös i sammanhanget. Det enda sättet att överleva är att anpassa sig till detta och då gäller det att bli det svin tjejer suktar efter om man vill få ut det man vill ur livet vad gäller relationer och sex annars kommer man att förbli lottlös i konkurrensen.

Det kan tyckas vara tragiskt och sorgligt men det är verkligheten idag när feminismen slagit sönder alla konstellationer som tidigare funnits för att skapa långsiktiga relationer. För det obestridliga faktumet kvarstår nämligen det att ingen tjej vill ha en snäll kille. Ingen tjej vill ha en godhjärtad och empatisk kille. Ingen.

Åjo, men det måste finnas mer, annars blir han ju som en bror, eller en pappa, dvs bara trygghet och ingen spänning.

Just för dig så tror jag det kan vara bra att tuffa till dig lite. Inte genom att bli elak, men genom att behöva tjejers gillande mycket mindre

Då börjar tjejerna springa efter dig. True story
Senast redigerad av Gertrud1 2013-08-09 kl. 15:15.
Citera
2013-08-09, 17:36
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Jag är helt med dig. Det är försäljningssnack och skitsnack. Finns inga empiriska bevis på att någon lyckats med vad de säger är möjligt. Men mycket av vad de säger hämtar de från forskning och biologistudier och det är sant. Att omsätta det i praktiken är en helt annan sak. Den kvinnliga sexualiteten är ännu inte helt förstådd så de vet egentligen inte vad de pratar om.
Givetvis är det så, man skall aldrig lita på någon som säger sig helt sitta på sanning och tvinga en att betala för att man ska få höra den.

Citat:
Men det jag syftade på var att gå till roten med vad som skapar attraktionen. Nämligen ondskan i sitt essens. Det är den jag vill åt och göra till en permanent och överväldigande del av min personlighet. Det är inget man tar upp i PUA världen. Men jag tror man kommer börja prata om det där med snart. Det kommer dock ta tid för ingen vill egentligen ta i ämnet för då är man i inne på den mörka delen av människans natur och den kan vara riktigt hemsk.

Steg för steg går jag också mot att förändra min personlighet till att bli mer ondsint. Jag håller på att de död på de känslosamma, eftertänksamma, empatiska, ödmjuka delarna av min personlighet därför att det är egenskaper som är avtändande och avskyvärda i tjejers ögon. Det är mjuka och kvinnliga egenskaper och de måste man få bort annars kommer man att repellera alla tjejer. Istället ska dessa ersättas med psykopatiska, narcissistiska, översittande, aggressiva, självberättigande och nedvärderande egenskaper för då kommer man attrahera tjejer. De dras till killar med dessa egenskaper. De väljer dessa killar framför en snäll kille.

Precis som Stålmannen nedanför dig var inne på så handlar det inte om godhet-ondska utan snarare om att ta det man vill ha och inte känna några samvetskval ifall dessa motstrider någon moralisk handling, utan du tar det för att det gynnar dig och dina framtida möjligheter till att få dina gener att leva vidare.

Sedan får man vara beredd på konsekvenserna också, det är blåsigt om man försöker ta sig till toppen och därmed vara såpass fri att man kan göra lite som man vill och omgivningen ändras efter en själv än tvärtom där man hela tiden tar hänsyn till omgivningen och anpassar sig efter den.

Emellanåt kan Returnofkings.com vara lite smått intressant att läsa på då vissa skribenter tangerar någon form utav naturligt läge för hur man är som man. Annars får jag återigen råda folk att beställa hem Way of Men av Jack Donovan, grymt intressant bok om man skulle vara skitnödig någon dag och behöver något att läsa.
Citera
2013-08-09, 21:12
Medlem
Babianens avatar
Varför blir män svin? Varför finns svin kvar i genpoolen ifall detta beteende är icke-önskvärt? Jo, för att svins beteende belönas socialt för de individerna. Och deras "bra" beteende bestraffas socialt. Alltså motsatsen till snälla killar. En snäll kille kan aldrig bli ett svin, eftersom hans "sviniga" beteende kommer att bestraffas, istället för att belönas.
Citera
2013-08-09, 21:59
Medlem
BilboBus avatar
Förut var jag snäll, sen trodde jag att jag behövde vara ett svin för att få status, då försökte jag bli ett svin men precis som Babianen här ovan skrev så blev man bestraffad. Jag fick inga resultat och dessutom straffade mig själv istället då jag var/försökte vara ett svin. Så jag gav snabbt upp på de planerna.

Sen var jag mig själv och fortsätter och vara, nu för tiden äger det på relationsfronten

Jag kan även avslöja att min självkänsla är på botten men påväg uppåt och mitt självförtroende är skiftande, men jag har under längre perioder kunnat projicera fram ett ypperligt självförtroende som ändas ses igenom av de som känner mig allt för väl.

Nyckel egenskaper som jag personligen anser att man kommer långt på: Charmig, oegoistisk, egen vilja (dvs. ha lite stake), intressant.

Vad som skrämer iväg allt som har över ett 39 i iq: bitterhet, dryghet, spydighet, osäkerhet, svinighet
Citera
2013-08-10, 01:58
Medlem
Om attraktion inför tjejer enbart handlade om att vara ett "svin" så skulle vem som helst bli sexig enbart genom att vara otrevlig mot folk - även om de samtidigt saknade pondus, var allmänt mjäkiga och aldrig vågade säga ifrån.
Det skulle vara ganska svårt att bli mer patetisk än så, och jag hoppas verkligen att alla killar som har den personligheten jobbar undan det mycket snart, för deras egen stolthets skull.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in