Citat:
Nej, så där menade jag givetvis inte.
Om man ska visa attraktion för en tjej så ska det ske på ett moget och avspänt sätt, inte som om man var någon sorts desperat grottmänniska.
Ge tjejen känslan av att man förmodligen skulle kunna vara intresserad helt enkelt, men att man inte har någon brådska med någonting.
Jag är övertygad om att de allra flesta tjejer tycker att sånt är ruskigt attraktivt.
Om hemligheten bakom att attrahera tjejer enbart skulle handla om att "vara ett svin" så skulle vi ha förfallit som ras för längesen.
Att vara svåråtkomlig eller att vara strikt som person kan jag förstå att många tjejer tycker är attraktivt, och hela köret med ledaregenskaper och pondus osv, eftersom det visar tecken på att man skulle kunna bli en bra förälder, men det finns ingen logik i att ett svinigt beteende i sig skulle vara attraktivt på något sätt.
I så fall skulle det vara attraktivt att en kille saboterade någonting för en oskyldig människa utan anledning, och det är givetvis inte det minsta attraktivt.
Om man ska visa attraktion för en tjej så ska det ske på ett moget och avspänt sätt, inte som om man var någon sorts desperat grottmänniska.
Ge tjejen känslan av att man förmodligen skulle kunna vara intresserad helt enkelt, men att man inte har någon brådska med någonting.
Jag är övertygad om att de allra flesta tjejer tycker att sånt är ruskigt attraktivt.
Om hemligheten bakom att attrahera tjejer enbart skulle handla om att "vara ett svin" så skulle vi ha förfallit som ras för längesen.
Att vara svåråtkomlig eller att vara strikt som person kan jag förstå att många tjejer tycker är attraktivt, och hela köret med ledaregenskaper och pondus osv, eftersom det visar tecken på att man skulle kunna bli en bra förälder, men det finns ingen logik i att ett svinigt beteende i sig skulle vara attraktivt på något sätt.
I så fall skulle det vara attraktivt att en kille saboterade någonting för en oskyldig människa utan anledning, och det är givetvis inte det minsta attraktivt.
Jag minns inte riktigt hur jag kunde feltolka dig från början men ja.
Spontanpiller tycker jag är bra!
ZIPP!
HEJ JAG TYCKER KALLE OCH HOBBE ÄR DEN BÄSTA SERIESTRIPPEN NÅGONSIN VILKEN TYCKER DU ÄR BÄST!?!
Ungefär sådär. Kunde man hoppa fram till någon och fråga. Kan inte komma på ett enda enhetligt knep jag har kört med. Äh, jag vet inte. Attraktion.
Det enda jag har är väl att hoppa mellan dig och mig, alltså mig den som är dig, sådär. Kan bli rätt pratig, så det är liksom det enda jag tänker på att försöka undvika. Inte att det är självupptaget - tänket - jag bara spinner iväg. Hum.
OnT:
Men nu skulle man vara svin. Nä, jag vet inte. Knäck skärmen på kepsen så att den liknar "i ett hus vid skogens slut", vrålsjung Björn Rosengrens "Vi är pojkarna som busar" och slå till den kille som också spanar in ditt Offer och skrik "ÖHMFF! HÖMF! VEM FAN EEE DU? JAG TITTA JU PÅ ENNÄ, SÅ DU INTE DEEE ÄLLE?"
Jag vet.. ärligt talat inte. Jag är inte en alien från en annan planet. Men ni är så välkomna så. Bör väl kunna integreras inom en si sådär femhundra år.