2013-04-28, 10:54
Medlem
Vad jag försöker förklara här är att ni virrat bort er totalt med the Game, o fan vet allt... så här ENKELT är det:

Hur hittar man en tjej som vill ligga med en SNABBT? Alla dissar mig... - Det är för att du går fram till tjejer som du inte SETT I ÖGONEN först o LÄST AV vad de är för typ av tjej!

SKIT I de du inte kan läsa av. SKIT I alla med neutrala ansitusuttryck. GÅ BARA FRAM TILL TJEJER SOM DET LYSER "fan vad jag är en kåt jävla tjej..."

SLUTA slösa TID på att gå fram till tjejer helt random o försök med game trams. Det är inte EFFEKTIVT.

Tjejer kommer säkert posta här att de INTE vill bli bemötta av kåta killar på stan. Självklart vill de inte det. Jag vill inte heller bli bemött av en kåt tjej på stan när jag minst anar det. Skit i dessa idioter! Vi vet alla att det FINNS askåta tjejer, och även vanliga tjejer, som ibland även de, är ute efter att bli ordentligt påsatta av en främling. Det gäller att LÄSA AV detta.

Du kan ABSOLUT lära dig ragga upp övriga tjejer, som utgör 99% av tjejerna. Men VARFÖR? Vill du verkligen hålla på o låtsas bry dig om random tjejer som uppvisar passivt osexuellt beteende? Som tar sin tid på sig att bestämma sig? Som ska hålla på o dömma dig? Som kanske rent av ber dig dra åt helvete din tönt?

Varför inte bara SE TJEJER i ögonen, på avstånd... tjejers blickar säger ALLT! Du har blivit dissad med på sin höjd en sur blick som hänger kvar på dig i max 15 sek... på sin ultrahöjd en halv minut om hon tycker riktigt illa om hur du ser på henne för att du är en sån tönt. Ditt självförtroende får sig en sådan LITEN LITEN törn! Jämfört med att stå o bladdra gojja med tjejer som kommer dra sig ur eller fetdissa dig.

Du kan ge tjejer denna blick hela jävla dagen om du vill, varje dag! Du KOMMER förr eller senare, börja känna på dig VILKA tjejer som KOMMER svara bra på dina sexuella blickar!!

Hur får man en tjej att bli kåt? - Svar: Det är INTE genom att gå fram o köra massa märkliga rutiner o svina mot tjejer o trams... Hur blir du själv kåt? Blir du kåt av en kåt tjej som vill ha dig, eller en som är ett svin?

GEVIETVIS ska du göra saker som en tjej blir KÅT på SÅKLART Att vara ett svin är inget tjejer blir kåta på. De blir kåta på om du börjar förföra dem!!!

Hur får man en tjej att inte bli kåt? - Genom att bladdra bullshit och låtsas som att man inte är ute efter sex o hålla på med meningslöst the game trams. Svamla i trådar på flashback om olika teorier om vad tjejer tänder på, vilka klltyper, evolutionära orsaker till att alfahannar som är dominanta får mest tjejer o bla bla bla bla bla

DET DOMINANTA BETEENDET SOM TJEJER FRAMFÖR ALLT TÄNDER PÅ, DET ENDA DOMINANTA ALFA HANNE BETEENDE DU BEHÖVER:

Var inte det minsta rädd för tjejer
Visa att du är ute efter sex
Börja ta på tjejer direkt, skaka hand, ryggdunka när hon säger saker du gillar, etc, o fortsätt eskalera snaaabbbbbbtttt
Stå får allt du säger o att du älskar sex och vill ha tjejen du pratar med
Försök förföra henne så snabbt som möjligt

I övrigt kan du vara HUR FAN du vill. Du kan till o med gå fram till tjejer o säga sanningen. Att du är datanörd som sitter framför datorn hela dagarna. Att du inte har en jävla aning om hur tjejer fungerar, samtidigt som du t.ex lutar spik-själv-säkert in mer o mer mot tjejen med kroppspråk som säger raka motsatsen.

Du kan vara den största mes-snälla killen i världen på ALLA andra punkter. Rädda naturen, valarna, klappa ponnys i stallet, gråta dig till sömns om kvällarna, ha en kuk på 6 cm... så länge du INTE BETER dig som en TÖNT i den SEXUELLA INTERAKTIONEN med TJEJEN!! Du kan rent av vara en otroligt klen tanig kille om garanterat får stryk, så länge du visar NOLL reservation eller rädsla för att FÖRFÖRA dina tjejer.

Det är DETTA betteende som tjejer tänker på när de onanerar. De tänker på killar som vill ha dem, killar som är kåta, killar som knullar dem ordentligt. De tänker inte "ohshit hoppas det kommer fram någon o babblar the game alfahanne biologi o vad jag vill ha

DET dominanta beteendet tjejer söker är det SEXUELLT dominanta beteendet. De vill att du ska SEXUELLT bestämma ta kontrollen!!

Det är INTE ett allmänt svinigt, dumt beteende som tjejer vill ha. Jag vet att du inte är ensam om att tro att bli ett svin är en bra lösning, TS, men det är INTE det tjejer vill ha. Det enda sviniga beteende som tänder tjejer, är killar som tar för sig av kvinnor och deras kroppar!

Det är denna KOMPONENT i SVINETS beteende som KAN vara framgångsrikt. Det finns GOTT om SVIN som ALDRIG får ligga med tjejer, ska du veta.

SUPER-förenklade versionen av hur man får tjejer:

* Tjejer vill ligga med killar de är intresserade av och som förför dem!

Vi tar det igen: --> TJEJER VILL LIGGA MED KILLAR SOM DE ÄR INTRESSERADE AV, OCH SOM FÖRFÖR DEM! <--

ALLT annat är TOTALT slöseri. SÅ, återigen, hur får du en tjej intresserad? DU KOLLAR I ÖGONEN PÅ HENNE OM DET FINNS INTRESSE. Finns det? Bra! FÖRFÖR HENNE!

DETTA ÄR ALLT! Förstår ni? Har ni grubblat klart nu på meningen med livet och universums uppkomst? DETTA ÄR DET STORA SVARET
Senast redigerad av Hudsvedan 2013-04-28 kl. 11:09.
Citera
2013-04-28, 11:14
Bannlyst
Då får man gratulera Sam, ett väl genomfört uppdrag.
Citera
2013-04-28, 12:40
Medlem
TexasTigers avatar
Ja Sam, har du blivit ett riktigt praktsvin än?
Citera
2013-08-07, 18:56
Medlem
Här har ni en YouTube-video på en rätt bra låt där de gör en parodi på den allmänna bilden av "snälla killar".

She's Too Good For Everyone

Verkar den där killen självsäker?
Nja, inte direkt va?
Det är just bristen på självsäkerhet i närheten av tjejer och den stela oförmågan att visa en stolt attraktion för dem som man brukar kalla för "nice guy-beteende".
Senast redigerad av Peter_18 2013-08-07 kl. 18:59.
Citera
2013-08-07, 19:10
Medlem
Wristcutters avatar
Stolt attraktion. Ska suga på begreppet lite. Här är mina dase, här är min attraktion! Ungefär så?
Citera
2013-08-07, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wristcutter
Stolt attraktion. Ska suga på begreppet lite. Här är mina dase, här är min attraktion! Ungefär så?
Nej, så där menade jag givetvis inte.
Om man ska visa attraktion för en tjej så ska det ske på ett moget och avspänt sätt, inte som om man var någon sorts desperat grottmänniska.
Ge tjejen känslan av att man förmodligen skulle kunna vara intresserad helt enkelt, men att man inte har någon brådska med någonting.
Jag är övertygad om att de allra flesta tjejer tycker att sånt är ruskigt attraktivt.

Om hemligheten bakom att attrahera tjejer enbart skulle handla om att "vara ett svin" så skulle vi ha förfallit som ras för längesen.
Att vara svåråtkomlig eller att vara strikt som person kan jag förstå att många tjejer tycker är attraktivt, och hela köret med ledaregenskaper och pondus osv, eftersom det visar tecken på att man skulle kunna bli en bra förälder, men det finns ingen logik i att ett svinigt beteende i sig skulle vara attraktivt på något sätt.
I så fall skulle det vara attraktivt att en kille saboterade någonting för en oskyldig människa utan anledning, och det är givetvis inte det minsta attraktivt.
Senast redigerad av Peter_18 2013-08-07 kl. 19:53.
Citera
2013-08-07, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peter_18
Nej, så där menade jag givetvis inte.
Om man ska visa attraktion för en tjej så ska det ske på ett moget och avspänt sätt, inte som om man var någon sorts desperat grottmänniska.
Ge tjejen känslan av att man förmodligen skulle kunna vara intresserad helt enkelt, men att man inte har någon brådska med någonting.
Jag är övertygad om att de allra flesta tjejer tycker att sånt är ruskigt attraktivt.

Om hemligheten bakom att attrahera tjejer enbart skulle handla om att "vara ett svin" så skulle vi ha förfallit som ras för längesen.
Att vara svåråtkomlig eller att vara strikt som person kan jag förstå att många tjejer tycker är attraktivt, och hela köret med ledaregenskaper och pondus osv, men det finns ingen logik i att ett svinigt beteende i sig skulle vara det minsta attraktivt.
I så fall skulle det vara attraktivt att en kille saboterade någonting för en oskyldig människa utan anledning, och det är givetvis inte det minsta attraktivt.

peeter, jag gillar inte alltid dina svar. nu tittar jag på stycke ett till exempel. tycker du att man ska fake:a alla de där egenskaperna? självklart finns det bakomliggande faktorer till varför något inte är moget och avspänt.

och det du säger om att ge en tjej känslan av: "att man förmodligen skulle kunna vara intresserad" är väldigt svävande och oprecist. hur menar du mer exakt att detta skulle gå till?

allt detta har bakomliggande faktorer, det du säger i ditt inlägg tror jag inte hjälper så mycket. kanske gör det så att en o annan flashbackare fake:ar dessa färdigheter.

det du säger i stycke två håller jag med om dock. flashbacksmannens övertro på svinighet tror jag kan förklaras i vilka kretsar dessa män håller hus inom. och vad för tjejer är det som tänder på ritkig svinighet? vill man som vanlig kille ha dessa?

mitt tips till killar är istället att ta hand om sina liv, på alla fronter. känn efter mer, och gör fler beslut grundade på känslor. få bättre kontakt med er själva och låt inte konstiga yttre påtryckningar påverka er för mycket.

tillslut när du byggt upp mycket av ditt riktiga jag, så kommer det ge dig ett visst lugn och självsäkerhet inför din omvärld. och då kanske vi börja snacka om de sakerna peter nämner i sitt första stycke (även om jag inte föredrar att lägga upp det sådär taktiskt då dessa saker oftast kommer naturligt ändå..).
Citera
2013-08-07, 20:16
Medlem
GrovvyZileans avatar
Hahaha! Precis en sådan här tråd jag behöver nu. Tack för underbara tips och underbar text
Citera
2013-08-07, 20:17
Medlem
Slints avatar
Haha! klockren tråd! Jag har inte orkat läsa igenom hela tråden, men är det någon som lyckats bättre med kvinnorna nu när ni blivit svin?
Citera
2013-08-07, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emv
peeter, jag gillar inte alltid dina svar. nu tittar jag på stycke ett till exempel. tycker du att man ska fake:a alla de där egenskaperna? självklart finns det bakomliggande faktorer till varför något inte är moget och avspänt.

och det du säger om att ge en tjej känslan av: "att man förmodligen skulle kunna vara intresserad" är väldigt svävande och oprecist. hur menar du mer exakt att detta skulle gå till?

allt detta har bakomliggande faktorer, det du säger i ditt inlägg tror jag inte hjälper så mycket. kanske gör det så att en o annan flashbackare fake:ar dessa färdigheter.

det du säger i stycke två håller jag med om dock. flashbacksmannens övertro på svinighet tror jag kan förklaras i vilka kretsar dessa män håller hus inom. och vad för tjejer är det som tänder på ritkig svinighet? vill man som vanlig kille ha dessa?

mitt tips till killar är istället att ta hand om sina liv, på alla fronter. känn efter mer, och gör fler beslut grundade på känslor. få bättre kontakt med er själva och låt inte konstiga yttre påtryckningar påverka er för mycket.

tillslut när du byggt upp mycket av ditt riktiga jag, så kommer det ge dig ett visst lugn och självsäkerhet inför din omvärld. och då kanske vi börja snacka om de sakerna peter nämner i sitt första stycke (även om jag inte föredrar att lägga upp det sådär taktiskt då dessa saker oftast kommer naturligt ändå..).
Ja det är väl egentligen det där jag menar, att man ska visa intresse på ett avslappnat och kravlöst sätt.
Det är ju faktiskt så att kontaktförsök oftast blir väldigt stela och jobbiga om man "förbereder sig" för mycket, det ska komma spontant utan att man har en massa förväntningar.
Citera
2013-08-07, 20:29
Medlem
gött så. skadeglädje är den enda sanna glädjen
Citera
2013-08-07, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peter_18
Ja det är väl egentligen det där jag menar, att man ska visa intresse på ett avslappnat och kravlöst sätt.
Det är ju faktiskt så att kontaktförsök oftast blir väldigt stela och jobbiga om man "förbereder sig" för mycket, det ska komma spontant utan att man har en massa förväntningar.

mitt problem med det du säger är att det låter som om du säger till folk hur dom ska göra. vilket leder till fake:ade beteenden. istället tycker jag du ska säga: när man känner sig lugn och avslappnad i en viss miljö (eller i livet i allmänt) så kommer man börja ragga med en sund framtoning.

förstår du skillnaden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in