2013-01-27, 23:01
Medlem
Strattons avatar
Oh boy, here we go again.

Vänd på steken. Fråga er istället hur vill ni att en kvinna skall bete sig mot er? Svinig bitch som skrattar åt hur liten kuk du har eller en som verkar intresserad av dig, bjuder på sig själv och skämtar lite. Släng in lite kroppskontakt på det så är halva (om inte hela) inne.

De som ni ser som svin gör detta, men ofta med grova skämt, ungefär som att de pratar med bästa polaren.
Citera
2013-01-27, 23:22
Medlem
felfoedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
De är endast ett knull, en fitta att stoppa kuk i kväva deras hals med att trycka ner kuk o hålla dem fast. OCh jag lovar, det funkar jätte bra Får ligga hur mycket som helst nu. 3 tjejer bara denna helg.

Jag behandlar brudar som skit, för skit är de. Jag har noll respekt för kvinnor, brukar t.ex. alltid se till att en dörr jag går igenom stängs om jag ser en kvinna komma efter så att slynan får öppna den själv. Men jag tror det är nåt annat som fattas, rikedom eller kriminellt bagage.
Citera
2013-01-27, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snaikstu
Liv och död är också två sidor av samma mynt. Nu får du allt förklara din ståndpunkt grundligt. Min tid kostar pengar och just nu tickar taxametern bara för dig.

Rappa på.

Att växa upp innebär att acceptera livets villkor, och bland de är faktum att rent biologiskt/genetiskt/evolutionärt/psykologiskt, kvinnor VÄLJER män, för att människobebisar är hjälplösa när de föds, så de behöver en kombination av både bra gener och stabilitet(inkl. psykologisk)/materiella resurser. Det är inbyggt liksom, undermedvetet.

Så för att vara en man måste man vara medveten om det, och acceptera det.

Att enbart vara snäll är som att vara en liten pojke som letar efter någon som ska "tillåta en" att knulla, och för kvinnor det är inget de behöver. De kan alltid hitta någon som vill knulla.
Att vara svin, är samma sak, man är återigen en pojke, fast den här gången så är man sur för att livet ser ut som det gör och projicerar det på kvinnor. Ungefär som när man slängde sig på golvet på Konsum och grät och skrek åt morsan för att man inte fick godis.

Kvinnor i sin tur betalar priset i form av svagare kropp, faktumet att de är sårbara, och att de är programmerade att ta hand om barnet även om farsan är idiot, så de kan helt enkelt inte hinna med allt som en man kan.

Om du tänker på olika samhällsformer, det idealiska samhället vore det som tog hänsyn till både mannens och kvinnans levnadsvillkor, de mår bägge bäst, och kan utvecklas.

Om du har ett "svin" samhället som förtrycker kvinnor och hanterar de som sexslavar, så känns det automatiskt vidrigt och infantilt, typ mellanöstern. Och det ÄR infantilt för att männen har ingen evolutionär anledning till att utvecklas, så man kan vara fet, dum i huvudet, ha fula mustach, skrika allahuakbar och ändå ha "rätt" till en kvinna, för att samhället har inbyggt kvinnoslaveri.
Alla konservativa instutioner har in princip byggts av män som inte vill konkurera med andra män om kvinnor, så de hittade på en jävla massa rappakalja om hur det är deras skyldighet att sära på benen och låta män humpa. Vilket märks efter ett par generationer, alla strikta och konservativa samhällen känns som fängelser bebodda av psykopater.

Å andra sidan, om du går reaktionärt åt motsatt håll, som i feministsverige, så får du obalans där män inte får växa upp och mogna känslomässigt och psykologist, och eftersom de är små nödiga pojkar, så kräver kvinnor makt för att hålla de i styr. Det är lika vidrigt, fast åt andra hållet.

Vilket stämmer överrens med vad Carl Jung skrev om, nämligen att de flesta galenskaper kommer från önskan att undvika verkligheten och levnadsvillkor.
Senast redigerad av Zapporius 2013-01-28 kl. 00:20.
Citera
2013-01-28, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virek
Kul för dig kanske, men vem vill egentligen ha såna tjejer ?
Finns inte någon tjej att inte dra över en kam
Citera
2013-01-28, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Jag har ungefär samma synsätt, fast frågan är hur märker tjejer skillnaden svingar du dig i lianer och kastar avföring på dom eller hur funkar det där? Jag är totalt ointresserad av förhållande med egotrippande slynor men vill givetvis rasta den lille. Så hur gör man?
Enkelt! Du förgriper dig på dem.
Citera
2013-01-28, 00:27
Medlem
Snaikstus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zapporius
Om du tänker på olika samhällsformer, det idealiska samhället vore det som tog hänsyn till både mannens och kvinnans levnadsvillkor, de mår bägge bäst, och kan utvecklas.
Kvinnor gillar trygghet, män frihet. Det "perfekta" samhället kommer aldrig att existera, alltså får vi satsa på det näst bästa: ett samhälle där männen har makten och kvinnorna lever sina liv på mentalsjukhus. Då kommer vi iaf någonstans. Att ge kvinnorna makten nu är som att köra i 200 knyck och lägga i backen. De vågar för lite eftersom de är besatta av trygghet. Krockkudde, säkerhetsbälte, skyddshjälm, knäskydd. Gärna en rustning också. Sen kan den lilla knatten få gå 100 meter till skolan. Övervakad av mamma naturligtvis. Gärna några poliser också. Med hundar. Men det måste vara barnvänliga hundar, som gillar barn men inte kan fånga brottslingar. Brottslingarna kan ju bli skadade annars. Ujuj. Farligt farligt.

Brudarnas version av "all-in": dricka sprit med tjejkompisarna på något uteställe
Killarnas version av "all-in": satsa allt på ett kort och skjuta skallen av sig om det går åt helvete

Män > kvinnor

Vad fan var topic nu igen... jo, vi kan sammanfatta det hela:
Killar som vågar får brudar. Killar som inte vågar får inga brudar.
Killar som inte vågar är inte nödvändigtvis "snälla".

En "snäll" (feg?) kille har alltså mycket att vinna på att våga ta för sig. Att låtsas vara ett "svin" kan fungera som en språngbräda: killen lär sig att ta för sig, får ligga, och får då bättre självförtroende. Ökat självförtroende kan göra att killen slutar spela svin, eftersom han inte längre behöver det för att få brudarna på fall.

Alltså:
Är du en kille som inte får ligga? Låtsas vara ett svin. Det kan bara bli bättre!
Citera
2013-01-28, 01:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av felfoedd
Jag behandlar brudar som skit, för skit är de. Jag har noll respekt för kvinnor, brukar t.ex. alltid se till att en dörr jag går igenom stängs om jag ser en kvinna komma efter så att slynan får öppna den själv. Men jag tror det är nåt annat som fattas, rikedom eller kriminellt bagage.
Ja säkert. Är du dum i huvudet eller? Ska du säga till alla brudar du vill ligga med att du suttit på kåken? Tror du att det funkar eller att dom och alla andra ser dig som en social outcast?

Nej byt era nerpissade byxor nån jävla gång "snälla" killar och skaffa er ett liv. Det finns över 3 miljarder killar där ute som också har en kuk. Varför ska hon välja din kuk, för att du är snäll? Alltså ni är värre en de vidrigaste "slampor" som vandrar på denna jord. Ni är sämst, jag spyr på er och ni förtjänar ingen sympati från någon någonsin. Ni vill bara ha allting serverat och göra minimalt arbete och förväntar er därefter att bli matade med fitta och vindruvor för att ni är "snälla". Det är fan inte svårt att vara snäll.

Citat:
Ursprungligen postat av Zapporius
Om du har ett "svin" samhället som förtrycker kvinnor och hanterar de som sexslavar, så känns det automatiskt vidrigt och infantilt, typ mellanöstern. Och det ÄR infantilt för att männen har ingen evolutionär anledning till att utvecklas, så man kan vara fet, dum i huvudet, ha fula mustach, skrika allahuakbar och ändå ha "rätt" till en kvinna, för att samhället har inbyggt kvinnoslaveri.
Kunde inte sagt det bättre själv. Och det ironiska i det hela är att många "snälla" killar hatar invandrare och speciellt dom från mellanöstern. Men den åsikt dom har om hur könen ska agera i samhället leder till just precis ett sånt vidrigt samhälle fyllt med vidriga män som man kan bevittna i Irak eller Rosengård.
Senast redigerad av MysBalle 2013-01-28 kl. 01:34.
Citera
2013-01-28, 15:28
Medlem
DingBoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaikstu
Ett svin är alltså en snäll människa som är för svinig för att vara snäll.

Det här känns mer som en återvändsgränd än en upptäckt.

Nej, hur många utav de här "snälla killarna" är egentligen "snälla" för de vill det? Eftersom det hela tiden klagas på hur illa det är att vara snäll så ser jag inte riktigt poängen med att de fortsätter vara så "snälla".

Problemet är väl att ordet snäll missbrukas något otroligt i sammanhang som det här, att vara tyst, spela med och inte våga säga vad man tycker är inte på något sätt att vara snäll men det tror alltför många på det här forumet, "svin" som det så fint heter här på forumet är människor som är tillräckligt säkra i sig själva att de vågar säga vad de tycker (utanför internet), de vågar ta för sig men det ska ändå se som något fult i ögonen på alla dessa "snälla killar" som inte vågar göra det "svinen" gör.

Jag tycker den här tråden visar på ett ganska bra sätt hur "snälla killar" egentligen inte är något annat än fegare "svin" som egentligen vill vara mer som dem, att ni säger att ni är snälla är bara för att försvara er självbild.
Citera
2013-01-28, 16:20
Medlem
Hovleverantorens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamMelo
För alla snälla killar som stått utanför hela livet och alltid misslyckats med tjejer ska vi nu gemensamt skapa en tråd för alla som vill transformeras till att bli ett svin. Tråden ska bli en källa för insipiration för alla snälla killar som vill bli svin.

Här kan vi dela med oss av våra erfarenheter och tips för att lyckas bli ett svin. Den här tråden är för alla snälla killar som är trötta på allt hycklande. Trötta på höra allt snack om att tjejer inte alls vill ha svin och att det är annat som gör en attraktiv. Den här tråden är för oss som vill gå till roten och ändra oss inifrån och ut.

Denna tråd ska inte handla om något annat än om hur man bäst blir ett svin. Den ska inte behandla andra saker som att bli mer social eller några raggningstekniker. Fokus är att komma över allt som håller tillbaka oss snälla killar från att bli svin och därmed attraktiva. Vi ska lära och stötta varandra till att lyckas med allt som svin gör. Vi ska börja att mobba andra. Vi ska trycka ner och reta andra. Vi ska trycka ner tjejer. Vi ska manipulera och ljuga. Vi ska baktala andra. Vi ska skada andra på alla sätt som vi kan komma på. Desto större skada vi kan inflika andra desto bättre. Har du mobbat någon skriv då det här och berätta hur du gjorde. Dela med dig av alla sviniga saker du gjort och delge alla andra snälla killar hur din transformation till ett svin fortskrider.

Jag ber moderator att våga klistra den här tråden då den är skapad i ett gott syfte och välbehövlig för alla snälla killar så att vi inte lever våra liv förgäves.

För alla som vill transformeras finns nu den här tråden.

Oroa dig inte, du är nog redan ett svin så att det räcker.
Citera
2013-01-28, 16:38
Medlem
Snaikstus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DingBox
Jag tycker den här tråden visar på ett ganska bra sätt hur "snälla killar" egentligen inte är något annat än fegare "svin" som egentligen vill vara mer som dem, att ni säger att ni är snälla är bara för att försvara er självbild.
Ni? Jag är inte "snäll". Läs mitt tidigare inlägg: https://www.flashback.org/sp41718615

Jag är långt ifrån "snäll".

Inte ens mot kärringar och barn.

Absolut inte mot kärringar och barn.

De jävlarna ska veta att de lever.
Citera
2013-01-28, 17:13
Medlem
enKamels avatar
men kära nån. världen behöver fler snälla killar, inte dryga douche bags. varför vill du bli en fitta?
Citera
2013-01-28, 17:20
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamMelo
Vi ska lära och stötta varandra till att lyckas med allt som svin gör. Vi ska börja att mobba andra. Vi ska trycka ner och reta andra. Vi ska trycka ner tjejer. Vi ska manipulera och ljuga. Vi ska baktala andra. Vi ska skada andra på alla sätt som vi kan komma på. Desto större skada vi kan inflika andra desto bättre.
Ett oxymoron. Hur ska du ha det? Vill du ha snälla och stöttande människor eller svin som trycker ner andra vilket innebär dig med?

Så istället för att förbättra dig själv som människa så ska du bli värre? Och detta tror du lurar någon och en tjej skulle finna detta attraktivt? Det enda kroppskontakt du kommer få är stryk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in