Citat:
Ursprungligen postat av
brutefish
ja alltså, den ÄR bra. den bara saknar udden.
men som sagt, tight med utrymme, jag stoppar bara in godbitar.
stoppade ner 5st rodenbach från detta släpp.
du menar IRS? jo, den stoppar jag hellre ner, men jag vettefan i fall jag ska göra det, den är för vanlig.
har cirka 400 flaskor nu och det får inte bli att man bara stoppar ner allt möjligt längre, det ska ju drickas upp också.
Mjooo, jag har kommit på att jag har alldeles för lite utrymme för stora flaskor i mitt ölförråd, men däremot hyfsat mycket plats kvar för små flaskor vilket helt klart är en miss då jag föredrar att lagra större flaskor.
Jag har själv börjat bli ännu mer "generös" med en hel del flaskor som jag egentligen inte planerar att lagra, men som jag köpte på mig ändå utan att fundera på det. Drar med till diverse sociala aktiviteter och "slumpar" bort till törstiga stackare som kan uppskatta något annat än skitlager.
När jag kommer ner till under 500 så ska jag hålla mig till saker som faktiskt utvecklas bra under några år. Nu har det blivit för mycket som är bra och som inte tar skada av några år, men som egentligen inte blir bättre.
Jo jag menade IRS (och RIS).. Jag syftade dock på stilen Russian Imperial Stout och inte deras namn som råkar vara omkastat

Vanlig är den, men bra att lagra om man vill lagra en bra IS på bomber. Den eller Yeti-specialare och i så fall är ju eken att föredra.