Citat:
Ursprungligen postat av GreenMe420
Beställ inte hem den.. Jag köpte 20 flaskor för circa 1800 med frakt.. Det gick helt enkelt inte att sluta dricka den
Ett underbart öl, som inte går att jämföra med det finaste amaronevinet (Till min flickväns förtret) Men alla flaskor (Snygga var dessa!) tog slut, tyvärr! Blir att dunka hem 20 imorgon, jag skiter I priset nu efter att ha smakat den..
Finns det något som kan jämföras för mellan 0-100 :- på svenska systembolaget så är jag en såld alkoholist!
Den ölen var som att smaka på ren världsfred.. Malten, beskan, humlet.. Allt var så perfekt så att jag inte kan beskriva det! Dricker den hellre än vatten! Åhhhhh! Måste kyssa bryggmästarna på munnen.. Fy I helvete vad perfekt smak av allt det var! Ska jag beskriva den? Perfektion, dryckmässigt så är det bättre än vatten.. Usch! Hoppas den dör ut, för detta kommer krävas I hela mitt liv...
Kommer det en billig, snarlik variant så blir jag alkoholist på heltid! Denna öl är livets dryck! Människor kan inte kalla sig för "Livsnjutare" innan dom har fått sig en klunk av...
Ful flaska dock, för alla dessa idiotiska sofierodrickande idioter!
Ett underbart öl, som inte går att jämföra med det finaste amaronevinet (Till min flickväns förtret) Men alla flaskor (Snygga var dessa!) tog slut, tyvärr! Blir att dunka hem 20 imorgon, jag skiter I priset nu efter att ha smakat den..Finns det något som kan jämföras för mellan 0-100 :- på svenska systembolaget så är jag en såld alkoholist!
Den ölen var som att smaka på ren världsfred.. Malten, beskan, humlet.. Allt var så perfekt så att jag inte kan beskriva det! Dricker den hellre än vatten! Åhhhhh! Måste kyssa bryggmästarna på munnen.. Fy I helvete vad perfekt smak av allt det var! Ska jag beskriva den? Perfektion, dryckmässigt så är det bättre än vatten.. Usch! Hoppas den dör ut, för detta kommer krävas I hela mitt liv...
Kommer det en billig, snarlik variant så blir jag alkoholist på heltid! Denna öl är livets dryck! Människor kan inte kalla sig för "Livsnjutare" innan dom har fått sig en klunk av...
Ful flaska dock, för alla dessa idiotiska sofierodrickande idioter!
Tack för recensionen men jag har druckit den på plats i St Sixtus-klostret. eller rättare sagt i klostrets café en solig försommardag. den är fantastiskt god. Självklart passade jag även på att avnjuta deras andra två öl men 12:an är absolut bäst. Ingen spritighet överhuvudtaget, bara himmelskt god.