Citat:
Ursprungligen postat av
Kessler
JD sports. Finns mått där också. Aja får testa och se

Drog hem ett par billiga skor därifrån nyss som var lite för stora men känns onödigt att skicka tillbaka när det är så billigt.
När jag har handlat Sergio från JD har jag handlat i min vanliga storlek, allting har passat jättebra men det har varit en aning tight kring armarna. Känns lite som att deras "Only at JD"-produkter kanske inte är lika små i storlekarna som Sergios "egna" produkter.
Är det någon annan som har varit med om samma sak? Har ju hört mycket om att man ska ta en storlek större än sin vanliga storlek när man handlar Sergio, men det har inte alls stämt med mina Sergio produkter ifrån JD. Jag har t.om provat en storlek större från JD men det var på tok för stort.