Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Om man te.x har ett par Samba, Forest Hills, Dragon, saknar man något "måste"?. Gazelle är ganska kult va? Hur sitter dem på foten jämfört med ovanstående? Finns det några sjysta pjucks av annat märke?
Samba, La-trainers, ZX-serien, Trimm Trabb, München, Grand Slam, Grand prix, London, (Hela city series), malmö,
Listan kan göras lång på det man egentligen "måste" ha enl mig... Sen har alla olika smak och fötter

Gazeller sitter bra på vissa o sämre på vissa. Spec OG som är snyggast sitter rätt smalt .