2013-02-22, 00:37
  #5569
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Om man te.x har ett par Samba, Forest Hills, Dragon, saknar man något "måste"?. Gazelle är ganska kult va? Hur sitter dem på foten jämfört med ovanstående? Finns det några sjysta pjucks av annat märke?


Samba, La-trainers, ZX-serien, Trimm Trabb, München, Grand Slam, Grand prix, London, (Hela city series), malmö,

Listan kan göras lång på det man egentligen "måste" ha enl mig... Sen har alla olika smak och fötter
Gazeller sitter bra på vissa o sämre på vissa. Spec OG som är snyggast sitter rätt smalt .
Citera
2013-02-22, 06:37
  #5570
Medlem
Tror jag precis fått mitt livs erbjudande. En polares polare var i London och köpte nya kläder så han säljer av sina från förra säsongen; en CP Company Mille miglia vindjacka (plasten är kvar på ögonen, så använd är den),, en lacoste vindjacka, en SI vindjacka och en stickad V-ringad SI tröja.

3350:- (+1500 som inte jag betalar eftersom polaren är skyldig mig)
__________________
Senast redigerad av smurfkontot1 2013-02-22 kl. 06:42.
Citera
2013-02-22, 15:02
  #5571
Medlem
BLODSPAKTs avatar
Angående skopratet:
Ett par Beckenbauers kanske? Dock är dom lite svåra att hitta i bra färger, då dom flesta modellerna är i lite för "konstiga" färgblandningar enligt mig.
Citera
2013-02-22, 17:00
  #5572
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smurfkontot1
Tror jag precis fått mitt livs erbjudande. En polares polare var i London och köpte nya kläder så han säljer av sina från förra säsongen; en CP Company Mille miglia vindjacka (plasten är kvar på ögonen, så använd är den),, en lacoste vindjacka, en SI vindjacka och en stickad V-ringad SI tröja.

3350:- (+1500 som inte jag betalar eftersom polaren är skyldig mig)
Grattis? Vad mer ska vi säga, upp med bilder. Du har ju inte ens nämnt vilken färg grejerna är.
Citera
2013-02-22, 18:34
  #5573
Medlem
NirvanAs avatar
Är K-way rainproof jackorna sköna att ha på sig?
Citera
2013-02-22, 21:42
  #5574
Medlem
Hardfells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trakc
Satsa hellre på att köpa en från Terrace eller Casualclothing de har bra priser och då vet du att får äkta vara.

Verkligen jättesvårt att se om det är äkta vara eller inte.
Kan absolut tipsa om ett par sköna kisar som lever på att sälja äkta varor. Finns bland annat Casualscene som lägger upp mycket NYA grejer varje vecka för vettiga priser.
Svensk kille som bor i England


/J
Citera
2013-02-22, 23:43
  #5575
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Grattis? Vad mer ska vi säga, upp med bilder. Du har ju inte ens nämnt vilken färg grejerna är.
Förresten, hur är burberry i storlekarna? Har för mig de är små á SI och C.P. så att man Måste gå upp en storlek, å andra sidan är det brittiskt och te.x Barbour kan jag ta min "vanliga" storlek. Tänkte främst på Skjortor och Piké.
Citera
2013-02-22, 23:48
  #5576
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Förresten, hur är burberry i storlekarna? Har för mig de är små á SI och C.P. så att man Måste gå upp en storlek, å andra sidan är det brittiskt och te.x Barbour kan jag ta min "vanliga" storlek. Tänkte främst på Skjortor och Piké.

Det varierar på olika Burberry plagg. På skjortor har jag M och har en S men sitter riktigt tajt då. Men när det gäller pikéer har jag S då sitter de perfekt, kan ha M också men då sitter de lite lösare. Om du undrar är det Burberry Brit. Kör på din vanliga storlek, skulle jag ha gjort. Har annars M i Burberry.
Citera
2013-02-23, 00:06
  #5577
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trakc
Det varierar på olika Burberry plagg. På skjortor har jag M och har en S men sitter riktigt tajt då. Men när det gäller pikéer har jag S då sitter de perfekt, kan ha M också men då sitter de lite lösare. Om du undrar är det Burberry Brit. Kör på din vanliga storlek, skulle jag ha gjort. Har annars M i Burberry.
Aha okej, får la mejla dem och kolla om de kan mäta upp plaggen, för säkerhetsskull.
Citera
2013-02-23, 00:11
  #5578
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Aha okej, får la mejla dem och kolla om de kan mäta upp plaggen, för säkerhetsskull.

Okej tänkte du beställa via deras hemsida? De har en chatt som du kan chatta med direkt och få svar på dina frågor. Är det från Burberry Brit linjen du ska beställa kläder ifrån?
Citera
2013-02-23, 00:29
  #5579
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trakc
Okej tänkte du beställa via deras hemsida? De har en chatt som du kan chatta med direkt och få svar på dina frågor. Är det från Burberry Brit linjen du ska beställa kläder ifrån?
Inte från deras hemsida, ockerpriser där ju
Ja, Burberry Brit.
Citera
2013-02-23, 10:37
  #5580
Medlem
Hardfells avatar
Finns några svenska personer som kör riktigt feta kläder. Många av dom finns på instagram och uppdaterar dagligen. Rätt soft att kolla på faktiskt.


/J
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in