2013-07-26, 21:34
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Jag tror att du är snällare mot dig själv; när du tar opiater eller opioider.
Att det är därför du inte går ner i vikt.

Köp choklad, smack ska enligt mina erfarenheter smaka det.

Fentanyl fick jag en choklad- samt mint smak av.

Hoppa det löser sig i framtiden. eller att du får en sund vikt.

Kan va så. Fast äter ju inte så mycket när jag är hög, oftast inget alls, så konstigt jag inte går ner i vikt.
Aja.. Tack för tips/hjälp eller vad man ska kalla de.
Citera
2013-07-26, 21:37
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kartolf
Med tanke på ditt nick så antar jag att du är född 92? Tycker du ska ge fan i opiater och opioider, speciellt med tanke på att du är så ung. Vad är det för tankar egentligen, din dröm är att testa en extremt dödlig och beroendeframkallande drog?

Rätt de.
Men ska jag vara ärlig.. så bryr jag mig inte. Livet är inget jag valt eller vill fortsätta med. Drogerna är de enda som får mig att fortsätta.
Citera
2013-07-26, 21:43
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Rätt de.
Men ska jag vara ärlig.. så bryr jag mig inte. Livet är inget jag valt eller vill fortsätta med. Drogerna är de enda som får mig att fortsätta.

Du är 21 år och vill inte längre leva och använder dig av tunga droger för att orka stå ut.

Förstår jag dig rätt?
Citera
2013-07-26, 21:49
Medlem
Citat:
Rätt de.

Ska inte sitta och predika för dig men 21 år är inte speciellt mycket. Tror nog att många mår knas i den åldern, det är en övergång från att vara ung till att bli vuxen.

Om du måste knarka så håll dig till mindre dödliga opi, då kan du iaf välja att sluta senare istället för att drogen tar ditt liv innan du hinner bestämma dig. Just fentanyl och heroin är två riktigt svin.
Citera
2013-07-26, 22:05
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Du är 21 år och vill inte längre leva och använder dig av tunga droger för att orka stå ut.

Förstår jag dig rätt?

Helt rätt..
Citera
2013-07-26, 22:08
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kartolf
Ska inte sitta och predika för dig men 21 år är inte speciellt mycket. Tror nog att många mår knas i den åldern, det är en övergång från att vara ung till att bli vuxen.

Om du måste knarka så håll dig till mindre dödliga opi, då kan du iaf välja att sluta senare istället för att drogen tar ditt liv innan du hinner bestämma dig. Just fentanyl och heroin är två riktigt svin.

Jag vet om vad dessa två är. Läst på och varit sugen i stort sett hela mitt liv men aldrig vågat eller hittat kran.

Många mår säkert dåligt som 21år , ja. Men jag har i stort sett mått piss hela livet. Ingen 'normal' barndom, inte bott hemma sen jag var 13, och x antal självmordsförsök som jag inte längre har räkning på. Livet är inte min grej. Och jag har vetat/känt länge att mer ön 25 kommer jag inte bli. Orkar inte.
Citera
2013-07-26, 22:12
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Helt rätt..

Ungefär så kände jag också i din ålder. Jag tänker inte predika då jag själv inte är drogfri. Men vad har fått dig att må så psykiskt dåligt att livet inte längre känns värt att leva?

Skriv via PM om du vill.
Citera
2013-07-26, 22:12
Medlem
Citat:
Helt rätt..

Nu känner inte jag dig och vill inte vara en moralkärring
men du låter ganska trasslig, provat en psykolog? inte lika potent som opiater men garanterat bättre för både kroppen och psyket i det långa loppet.

Om du lider utav svår smärta så finns det ju hjälp att få via läkarvården(oftast)
istället för att ta fenta eller H tills man gör slut på sig själv.
my 50 ören.
Edit: såg att flera, mer vältaliga skribenter redan svarat.
anyhow, vill bara väl
Senast redigerad av fluxkondensator 2013-07-26 kl. 22:15. Anledning: edit
Citera
2013-07-27, 00:27
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Ungefär så kände jag också i din ålder. Jag tänker inte predika då jag själv inte är drogfri. Men vad har fått dig att må så psykiskt dåligt att livet inte längre känns värt att leva?

Skriv via PM om du vill.

Alldeles för mycket tyvärr.. Bott på psyk/failjehem/beh.hem sen 13års ålder. Fått se mycket. Genom gå mycket. Mycket är förträngt och allt är svart. De enda som 'hjälper' mig är drogerna & självskada.
Anledningar till varför, som jag knappt ens längre minns eller vet varför för att de har blivit min person & trygghet, känns inte så lönt att gå djupt in på.

Men tack snälla ändå!
Citera
2013-07-27, 00:30
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluxkondensator
Nu känner inte jag dig och vill inte vara en moralkärring
men du låter ganska trasslig, provat en psykolog? inte lika potent som opiater men garanterat bättre för både kroppen och psyket i det långa loppet.

Om du lider utav svår smärta så finns det ju hjälp att få via läkarvården(oftast)
istället för att ta fenta eller H tills man gör slut på sig själv.
my 50 ören.
Edit: såg att flera, mer vältaliga skribenter redan svarat.
anyhow, vill bara väl

Tack snälla.
Psykolog/terapeut, olika behandlingsformer o ja, testat mycket. Men när de blir för svårt ger jag gärna upp och försöker avsluta allt. Och då blir de psyk sen börja om på ruta ett igen.

Har de dock bättre nu än förut, sambo & katter vilket hållt mig vid liv och ska testa psykolog i September igen. Men utan droger.. nä.. utan dom blir jag en zombie typ..
Citera
2013-08-04, 21:35
Medlem
Hur lätt är det att ODa på fentanylplåster? Borde det fungera att röka sig till friheten?
Citera
2013-08-04, 21:51
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Hur lätt är det att ODa på fentanylplåster? Borde det fungera att röka sig till friheten?

Vad menar du med friheten? Om du har planer på att avsluta ditt liv så borde det inte vara några problem med just fentanylplåster, om du inte har någon tolerans och ett starkt plåster.

Jag skulle dock inte röka det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in