När jag överdoserade så vart jag medvetslös, helt stel i kroppen och satt med uppspärrade ögon. Detta är alltså vad personen sade som hittade mig, har inget minne av det själv, vaknade bara upp på golvet tillslut. Hade blandat med 10mg Ikto också. Hur kunde jag tappa medvetandet bara sådär och bli stel med uppspärrade ögon? (det var inget krampanfall). Är detta vanliga symptom på överdosering?
Jag lyssnade på den här låten: https://www.youtube.com/watch?v=PIN8-9HnWlw
och en fundering slog mig, är fentanyl stort inom svensk hip-hop eller är det mest inom industri-scenen man finner fentanylkonnässörer?
har fått tag på ett Fentanyl Lavipharm plåster (100 mikrogram/timme)
Hur ska jag inta detta på bästa sätt? Jag tänker absolut inte skjuta det. Vad jag har förstått efter att ha läst lite så ska det funka jävligt dåligt att röka? Vad är bäst, ska jag sätta plåstret på armen? Har hög tolerans på opiater. Eller ska jag klippa av lite halvlångabitar och tugga?
har tagit 25 microgram fentanyl vid 7 tiden igår kväll men tar ju sån jävla lång tid innan det kickar.... har ett plåster till på 25 microgram borde jag ta de? eller vad fan kan jag göra för att det ska kicka fortare?! blir tokig på denna väntan... :/ eller kommer det ens kicka på 25 microgram? har aldrig använt dom som ploster förut utan bara rökt eller tuggat men då går det ju ut så fort....
Senast redigerad av nikkislicks 2015-02-24 kl. 12:05.
Är ganska dålig på fentanyl öht. Har fått en bit lite mindre än en halv tumnagel av ett 50-plåster, värt att snusa detta eller ska jag bara röka det?
Följdfråga: tog subutex senast i lördags, avslut på ett race på ~4 dagar, bör jag vänta med fentanylen?
Raka på bar hud nära armhålan tills huden blir alldeles irriterat, du kan tom. raka tills du blöder skit lite från porer och sedan sätter du på plåstret.
Någon som kan säga hur det funkar att snusa (alltså vanligt snus) samtidigt som man har en bit av ett plåster under tungan/under läppen? Tänker ifall snuset har en frätande effekt på plåstret och gör att man får sämre effekt? Tacksam för svar!