Citat:
Ursprungligen postat av
Chapter-II
Hur är det lättaste sättet att få tag på fentanyl?
Ser det dyka upp då och då, men lika snabbt som det dyker upp försvinner det.
Vill du vara riktigt omoralisk så kan du väl leta upp Cancerpatienter och försöka köpa loss av dom (dock är det även bland dom väldigt ovanligt, det ges oftast ut i slutskedet)
Utöver det så får du väl fråga runt, fråga polare/kranar som du vet är lite driftiga och lätt kan fixa fram diverse preparat!
För mig personligen så var det en kran som kom till mig och frågade om jag ville köpa, det var början på flera års helvete! men men..
Andra gången så var det via Flashback som jag fick tag på en kran, dock varade det bara i någon månad då hans kran tog en överdos på plåstrena!
Tredje gången jag fick tag på det så gjorde jag precis som jag skrev ovan, frågade en ganska driftig kran med många kontakter.. Trodde aldrig han skulle kunna fixa.. Jag sa att det gick att tjäna ganska bra med cash på plåster, dagen efter ringde han upp och hade styrt upp det!
Förvänta dig dock inga långvariga kontakter med Fentanylkranar, dom brukar oftast vara antingen väldigt giriga (på orter där Fentanylmissbruket är väldigt utbrett och det går att tjäna pengar) och därför aktivt leta efter andra som betalar mer.. Eller så pundar dom oftast på plåstrena själva och då brukar man inte bli långvarig (Att röka Fent i sig är väl OK om man är försiktig, men när man dealar dessa så brukar det snabbt spåra ur, därför så många kolar!)
Lycka till!