2013-07-15, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larmsignal
Hur många plåster kan man ha på kroppen om man väger cirka 70 kilo innan det börjar bli en fara för livet? Undrar detsamma när det kommer till rökning. Eller kvittar det hur mycket man väger?

Vad gäller rökning får du helt enkelt testa dig fram (mkt försiktigt). Om du läser tidigare i tråden så hittar du bra tips.

Fuck fentanylen... usch vilken psykad high och vilken fruktansvärd AT. Har kört rätt mkt tidigare, men inga planer på att någonsin mer använda fenta. Finns andra bra droger..
Citera
2013-07-21, 20:29
Medlem
Bertil85s avatar
Så där då har jag fått smaka på fentanylkicken. Boom sa det!
Citera
2013-07-24, 09:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Det beror ju helt på om du har tolerans för opiater och hur starka plåstren är?

Ok, aldrig använt opiater förut, heroin får nog bli min första opiat.

Har du fått avtändning på detta annars? Var den lika jävlig som på horse?
Citera
2013-07-24, 12:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Vet inte om detta är rätt ställe att fråga (var god att dlytta isf) . hört talats om dessa fentanylanaloger, vart går dom att få tag i?

Ja dom går att få tag på men är svaga så inte rikigt värt det men jag drog en order på 30st blotter 2mg i varje blotter som är till för att rökas kom jag på efter noll effekt i munnen.
Så kom ja på att testa röka 1 och då kom det ett sånt fint mjukt lugn över hela mig men sitter i 20-30min så jag tog 3st på en gång och då fick man en skaplig effekt.

Blev sugen nu så ska lägga på 50st blotter. Är lätt värt det efter en vekckas jobb att klippa dom i 3 mindre bitar 3st sen på folie och dra in. Dom är bra med för när man väl tänt en så glöder dom sakta så man får in allt. Kan Pma shoppen men sprid inte den på FB för fan.
Citera
2013-07-26, 17:49
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzogreven541
Ja dom går att få tag på men är svaga så inte rikigt värt det men jag drog en order på 30st blotter 2mg i varje blotter som är till för att rökas kom jag på efter noll effekt i munnen.
Så kom ja på att testa röka 1 och då kom det ett sånt fint mjukt lugn över hela mig men sitter i 20-30min så jag tog 3st på en gång och då fick man en skaplig effekt.

Blev sugen nu så ska lägga på 50st blotter. Är lätt värt det efter en vekckas jobb att klippa dom i 3 mindre bitar 3st sen på folie och dra in. Dom är bra med för när man väl tänt en så glöder dom sakta så man får in allt. Kan Pma shoppen men sprid inte den på FB för fan.

Får ta & klicka hem ett par & prova då alltså. Verkar ju helmysigt! Ligger de i samma prisklass som 'äkta' fentanyl eller är dessa billigare? Äkta vara är ju så satans dyrt..
Citera
2013-07-26, 17:50
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Så där då har jag fått smaka på fentanylkicken. Boom sa det!

boom bra, eller boom dåligt?
Citera
2013-07-26, 18:01
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
boom bra, eller boom dåligt?

Ja bryter från ett inlägg; men hårt och bra var det. Charmen blir väl större; samma som heroin?
Citera
2013-07-26, 18:09
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ja bryter från ett inlägg; men hårt och bra var det. Charmen blir väl större; samma som heroin?

Inte testat herion. Men riktigt sugen på att testa fenta ..
Citera
2013-07-26, 18:12
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:

Mm, berätta/skriv det om du gör det.

Heroin har jag tagit nu ett tag så där vet jag om charmen.

Ville vara påminna om att äta mat och ha en sund vikt.

Många blir smala när de går på opiater och opioider.
Senast redigerad av Bertil85 2013-07-26 kl. 18:36.
Citera
2013-07-26, 18:43
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Mm, berätta/skriv det om du gör det.

Heroin har jag tagit nu ett tag så där vet jag om charmen.

Ville vara påminna om att äta mat och ha en sund vikt.

Många blir smala när de går på opiater och opioider.

Ska jag absolut göra.

Vikt & mat är dock ett problem för mig o enligt bmi underviktig. Men tagit opis ett tag men inte tappat vikt pga de. Kanske kommer eller så blir man bara smalare på starkare opiater/opioder. Herion är jag med sugen på men rädd för att fastna.
Citera
2013-07-26, 18:51
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ska jag absolut göra.

Vikt & mat är dock ett problem för mig o enligt bmi underviktig. Men tagit opis ett tag men inte tappat vikt pga de. Kanske kommer eller så blir man bara smalare på starkare opiater/opioder. Herion är jag med sugen på men rädd för att fastna.

Jag tror att du är snällare mot dig själv; när du tar opiater eller opioider.
Att det är därför du inte går ner i vikt.

Köp choklad, smack ska enligt mina erfarenheter smaka det.

Fentanyl fick jag en choklad- samt mint smak av.

Hoppa det löser sig i framtiden. eller att du får en sund vikt.
Citera
2013-07-26, 21:04
Medlem
Citat:

Med tanke på ditt nick så antar jag att du är född 92? Tycker du ska ge fan i opiater och opioider, speciellt med tanke på att du är så ung. Vad är det för tankar egentligen, din dröm är att testa en extremt dödlig och beroendeframkallande drog?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in