2013-08-02, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likearollingstone
Tog E för första gången i helgen. Visserligen delade vi 4 pers på en tablett men jag hade extremt roligt ändå. Dansade konstant i 3 timmar och lyssnade på en och samma låt hela tiden, hahaha. Resten är ett töcken. Möjligen för att jag redan var full när jag tog tabletten och rökte lite gräs under slutet av ruset...
Hur som va tabletten blå/lila, såg typ ut som "blåbär" i den, någon som har någon aning om vad det kunde vara för tablett?

Hur stor var egentligen den tabletten? Att dela en tablett med fyra andra, är det verkligen värt det? Var det första gången för alla er, eller?
Citera
2013-08-03, 00:17
Medlem
Snucks avatar
Fan att magin kan försvinna. Käkade en del 6-apb när det fanns och en hel del 5-it, ca 15g.
Sista tiden av 5-it var ett dagligt småskaligt bruk. istället för methylphenidate typ. Förra helgen tog jag och en kompis mdma kristaller för första gången men vi blev bara svettiga och lite speedade.. Igen eufori alls, och då brukar min kompis vara jävligt lättpåverkad av CS.
Kan det vara dåliga grejer?
Kristallerna kom från en respekterad säljare på SR. (inrikes)

Förväntade vi oss för mycket lr vad?
Delade ett gram kristaller (tog några xanor och somnade ifrån min kompis när jag insåg att det inte skulle hända nåt roligt...

Han har ingen medicin, själv äter jag lamotrigin om det kan inverka.

Simma lugnt!
Citera
2013-08-03, 01:20
Medlem
Lukasohais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuck
Fan att magin kan försvinna. Käkade en del 6-apb när det fanns och en hel del 5-it, ca 15g.
Sista tiden av 5-it var ett dagligt småskaligt bruk. istället för methylphenidate typ. Förra helgen tog jag och en kompis mdma kristaller för första gången men vi blev bara svettiga och lite speedade.. Igen eufori alls, och då brukar min kompis vara jävligt lättpåverkad av CS.

Delade ett gram kristaller (tog några xanor och somnade ifrån min kompis när jag insåg att det inte skulle hända nåt roligt...

Simma lugnt!
Vem köpte du av? vet att S W E R O A Ds Mdma har varit bra iaf
Citera
2013-08-03, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuck

Simma lugnt!

första gången mdma ska ingen fråga sig sj efteråt om dem förväntade sig för mkt. första gången är magiskt. kristaller har köpt från sr oxå alltid fått kvalité men jag tror att du använt serotonegra droger tidigare kan spela roll. jag har bara tagit mdma. hur långt uppehåll hade du mellan mdma och andra serotonegra droger? om jag inte väntar minst 3mån är ruset värdelöst, det blir ganska bra efter 9mån men aldrig som förr
Citera
2013-08-03, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likearollingstone
Tog E för första gången i helgen. Visserligen delade vi 4 pers på en tablett men jag hade extremt roligt ändå. Dansade konstant i 3 timmar och lyssnade på en och samma låt hela tiden, hahaha. Resten är ett töcken. Möjligen för att jag redan var full när jag tog tabletten och rökte lite gräs under slutet av ruset...
Hur som va tabletten blå/lila, såg typ ut som "blåbär" i den, någon som har någon aning om vad det kunde vara för tablett?

Haha låter faktiskt som PartyFlock-batchen. Fick du tag i den i sthlm?

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=31407

Den är amazing.
Citera
2013-08-04, 08:29
Medlem
Jaximuss avatar
E för första gången, datum 10/8.

Ska prova E för första gången nu på lördag, tar emot alla tips ni har.
Jag har laddat upp med lite Sour Diesel från SR, e:t kommer också därifrån.

Jag kommer ha hela huset för mig själv, och är just nu lite klyven om vad man ska göra eftersom jag aldrig provat det förut. Förmodligen så kommer en kompis och är med ett tag, men han röker bara lite gräs och är med och ser så allt går bra.

Jag har läst igenom en massa nybörjar trådar men har inte fått svara på alla mina frågor.

1. Har läst lite om någon sorts salt/socker lösning, recept?
2. Funkar det bra att röka lite gröning till det?
3. Och vad fan ska jag hitta på hela kvällen?

Tack för tiden ni tar er att läsa, ursäkta stavfelen.

Mvh
Citera
2013-08-04, 11:28
Medlem
Ruset är ganska kort och för Guds skull ta inte det ensam! Om din kompis ej vill ta med dig vänta tills ett tillfälle då någon vill, det kommer vara en så jävla mycket bättre upplevelse. Kan nog bli ganska konstig stämning om en är nykter och du för första gången i ditt liv blir överväldigad av kärlek och empati. Röka går bra till E, aldrig tagit utan minst 4g.
Citera
2013-08-04, 12:21
Avslutad
En magnisium tablett kan vara skönt för att minska käkspänningarna. Annars ha tuggummi nära. Glovsticks och tomtebloss ska vara roligt att leka med.
Citera
2013-08-04, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaximus
Ska prova E för första gången nu på lördag, tar emot alla tips ni har.
Jag har laddat upp med lite Sour Diesel från SR, e:t kommer också därifrån.

Jag kommer ha hela huset för mig själv, och är just nu lite klyven om vad man ska göra eftersom jag aldrig provat det förut. Förmodligen så kommer en kompis och är med ett tag, men han röker bara lite gräs och är med och ser så allt går bra.

Jag har läst igenom en massa nybörjar trådar men har inte fått svara på alla mina frågor.

1. Har läst lite om någon sorts salt/socker lösning, recept?
2. Funkar det bra att röka lite gröning till det?
3. Och vad fan ska jag hitta på hela kvällen?

Tack för tiden ni tar er att läsa, ursäkta stavfelen.

Mvh

Se till att vara på en säker plats med tillgång till mat och vatten. Det säkraste kortet för ett lyckat rus är att ha någon att prata med. Ännu bättre är om han du hänger med också tar E då kommer ni säkerligen få en upplevelse.
Citera
2013-08-04, 13:08
Medlem
MDMA/6-apb och dylika droger är extremt miljöberoende, tycker de är skittråkiga att ta hemma ensam i jämförelse med ute på ett rave eller nattklubb. Du kommer definitivt vilja chatta/ringa/SMSa någon du känner och överösa dem med kärlek och eventuellt göra bort dig lite.

Spara det till en utekväll eller något. Kan ju testa lite hemma, men slösa inga större mängder på det.

Och kom ihåg, det är ingen idé att fylla på MDMA (slösat såååå mycket innan jag insåg detta).
Citera
2013-08-04, 13:42
Medlem
elmerengues avatar
Ditt val av röka kommer du nog vara nöjd över. Du kan röka nån innan det slår på och sen kan du röka när peaken börjar lägga sig, MDMA ruset kommer då stegra igen och även bli lite trippigare. Utöver det så tycker jag du ska ha tillgång till vatten vilket du har hemma, drick dock inte för mycket. Några munnar då och då är bäst. Ha även tuggummi då käkarna brukar gå i ett.

Men viktigast av allt är att inte köra själv. På MDMA ska man dela med sig av sina känslor till likasinnade. Se till ta det i sällskap med i alla fall två andra vänner tycker jag. Se sen till att ha feta högtalare och en riktigt nice ravelista igång.

Tycker kvällar på E är underbara ute på rave där man kan röja. Men om man är ovan så kan upcomen var lite jobbig och då föreslår jag att man är i den miljön som du tänkt vara i. Ha tillgång till det jag nämnt så blir kvällen nice. Ni kommer älska musiken och ni kommer prata om en massa saker och tiden kommer springa iväg. Att ta det själv är väl inte heller tråkigt kan jag tänka mig men du kommer tycka att det var ovärt i efterhand.
Citera
2013-08-04, 15:15
Medlem
likearollingstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partyflock
Haha låter faktiskt som PartyFlock-batchen. Fick du tag i den i sthlm?

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=31407

Den är amazing.

Nej, på Emmabodafestivalen. Såg exakt ut som på bilden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in