Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-09, 18:13
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uuy1851
Dra en lina av det innan du köper och se om det händer nåt.

Då vet du om det är äkta
Det är ju knappast på det viset du beskriver man ska testa MDMA, om man inte är en pundare förstås! MDMA sparar man till något speciellt tillfälle. Kola och tjack kan du testa på det viset!

Är det kristaller? Salmiak lukt? brunt/grått? Smakar perkele? Då är det nog MDMA.
Citera
2013-04-09, 18:23
Medlem
uuy1851s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull
Det är ju knappast på det viset du beskriver man ska testa MDMA, om man inte är en pundare förstås! MDMA sparar man till något speciellt tillfälle. Kola och tjack kan du testa på det viset!

Är det kristaller? Salmiak lukt? brunt/grått? Smakar perkele? Då är det nog MDMA.

Hur annars ska han veta om det är äkta?

Påslaget är mycket snabbare än oralt.
Man behöver ju inte direkt ta en massiv dos, utan bara en liten bump räcker.
Citera
2013-04-09, 18:38
Medlem
leifips avatar
Inrikes har jag själv sålt för samma summa. Då jag hade panik i att bli av med det pga en massa polisbesök osv. Och jag gjorde vinst. Går du och köper ett HG MDMA i sverige kommer du förmodligen inte kunna sälja för dessa priser däremot.

Citera
2013-04-09, 22:51
Medlem
benadryls avatar
nej! hon skall inte ta det alls! för mig är det den smutsigaste drogen du kan ta! jag skulle rekommendera henne heroin framför E men jag vet hur jag resonerade som 19 och träffade folk där jag är nu.... jag sket i råd ..jus sayin

Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
se till att du förhelvete egentligen inte ens tar mer än någon gång per år. du rekommenderar något som kan sätta en människa i samma situation som dig. bruka drogen med stort ansvar.
Citera
2013-04-10, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benadryl
nej! hon skall inte ta det alls! för mig är det den smutsigaste drogen du kan ta! jag skulle rekommendera henne heroin framför E men jag vet hur jag resonerade som 19 och träffade folk där jag är nu.... jag sket i råd ..jus sayin

Det är inte drogens fel att du är en oansvarig missbrukare. Heroin är en helt annan drog, i en helt annan liga. Hon vill prova MDMA utav en anledning, och en anledning Heroin inte kan täcka. Det är tråkigt vad som hänt dig, men du har dig själv att skylla som var oansvarig och missbrukade MDMA. Idag finns internet - där ungdomar kan utbilda sig inom området innan de börjar missbruka/bruka en drog, så att de vet vilka mörka sidor som finns där....de kanske avskräcker de dumma jävlarna som du, att bete sig så jävla korkat att de förstör sitt liv.
Citera
2013-04-10, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3wyl
Jag är tjej.

10 gram per gram ELLER piller.

Hört om kristaller också, men det verkar så mycket.. hårdare.

men va?
Citera
2013-04-10, 10:33
Medlem
[quote=syltkakor]men va?[/QUOTE
Förstår inte heller angående priset. Personligen känner jag mig säkrare med kristaller, och hårdare vettefan...
Citera
2013-04-10, 17:21
Medlem
Flyga inrikes med ecstacy?

Hej!

Behöver snabbt svar!

Tror ni det är någorlunda säkert att flyga inrikes med två piller i fickan? De kan väl inte komma på detta eftersom det inte luktar osv?

Tack på förhand!
Citera
2013-04-10, 17:30
Medlem
Messiahs avatar
Det är hur lugnt som helst att flyga inrikes med dina piller. såklart det finns en liten liten risk men den är som skrivet väldigt liten.

Du kan tillome ha de i bagaget då dom inte går igenom väskorna inrikes med Narkotika hund.

Har en bekant som jobbar på arlanda med just narkotika sök och han går bara igenom Utrikes väskor och paket.
Citera
2013-04-10, 18:20
Medlem
tankels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull

Japp fick det i två stora bitar i princip+lite småskrap. Det är grått till färgen och smakar salmiak och väldigt kemiskt och äckligt. Så jag är ganska säker på att det är md iaf Nu återstår bara att testa så man får se om det är lite krut i det också
Citera
2013-04-10, 18:40
Medlem
Aamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sniffing
En femma för 2500kr är OK pris. Beror lite på var ni bor. Bor man i Malmö så finns det billigare.

Men bara testa en lina och se om det fungerar som det ska. Du känner snabbt skillnad på MD och 6-apb och de andra skit produkterna.

Citat:
Ursprungligen postat av uuy1851
Dra en lina av det innan du köper och se om det händer nåt.

Då vet du om det är äkta

mdma drar man för tusan inte upp i snoken om man vill ha ordentlig effekt, Kids idag alltså..
Citera
2013-04-10, 20:24
Medlem
uuy1851s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aamon
mdma drar man för tusan inte upp i snoken om man vill ha ordentlig effekt, Kids idag alltså..

Men skojar du eller? Missuppfattade du också mig?

Jag menar en testlina så vet han om det är äkta eller inte!
Han noijjar ju över att bli scammad.
Man behöver ju knappt någonting för tröskeldoseffekter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in