Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-19, 21:40
Medlem
Bekkkknishs avatar
Hej , jag äter lamotrigin mot depression och är upp i 200 mg som dagsdos, tar den varje morgon. Jag har rökt cannabis och spice under den här perioden och då har det gått bra. Kan det vara farligt att ta ecstasy då? Rökte väldigt mycket den här veckan och allt var bra.

Ber om ursäkt om någon redan postat detta då jag inte orkade lösa igenom alla 100 sidor utan endast några stycken, hittade inget när jg sökte heller.
Citera
2014-06-19, 21:42
Medlem
Bekkkknishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bekkkknish
Hej , jag äter lamotrigin mot depression och är upp i 200 mg som dagsdos, tar den varje morgon. Jag har rökt cannabis och spice under den här perioden och då har det gått bra. Kan det vara farligt att ta ecstasy då? Rökte väldigt mycket den här veckan och allt var bra.

Ber om ursäkt om någon redan postat detta då jag inte orkade lösa igenom alla 100 sidor utan endast några stycken, hittade inget när jg sökte heller.
Ber om ursäkt för att jag postade samma fråga igen, rökte nog någon holk för mycket idag, haha.
Citera
2014-06-19, 21:47
Medlem
Bekkkknishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaHosMig
Verkar vara lugnt.

http://www.bluelight.org/vb/threads/536986-Lamictal-And-MDMA-or-ecstasy

Tusen tack.
Citera
2014-06-19, 22:21
Medlem
orrecrists avatar
åå jag minns den bra E tiden back in the days. "rosa versace" var stor favoriten. Efter de kom de en hel del skit rent utsagt... Hur är E marknaden nu? Mycket skit än eller?
Citera
2014-06-20, 00:05
Medlem
LeadFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
åå jag minns den bra E tiden back in the days. "rosa versace" var stor favoriten. Efter de kom de en hel del skit rent utsagt... Hur är E marknaden nu? Mycket skit än eller?
Finns ju en hel del mycket högdoserade holländska piller som cirkulerar både på gatan och på internet. Majoriteten av dessa piller kommer ju från början från deeepweb. Enligt mig skulle jag säga att piller på gatan nu när vilken Svensson som helst kan beställa från holland.
Citera
2014-06-20, 00:22
Bannlyst
Citat:

Det är bra grejer som finns just nu, jag har själv inte hållt på så jävla länge men har kompisar som hållt på under 90 talet och dom har sagt att det är bra grejer som finns nu, bara det att priserna är helt annorlunda, på 90 talet fick man tydligen E för 30-40 spänn, nu kostar det 150 spänn.
Citera
2014-06-20, 00:44
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:

Beror på hur kräsen kran man har, vissa sälger what ever till who ever! Andra som har affärssinne och inte är för giriga har tvär bra knappar!

Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Det är bra grejer som finns just nu, jag har själv inte hållt på så jävla länge men har kompisar som hållt på under 90 talet och dom har sagt att det är bra grejer som finns nu, bara det att priserna är helt annorlunda, på 90 talet fick man tydligen E för 30-40 spänn, nu kostar det 150 spänn.

Det låter inte så troligt dock! Visst att det kan ha varit ganska mycket billigare då iom rave eran och den stoora mängd köpare, men så djävla billigt låter överdrivet!
Senast redigerad av graffdatshit 2014-06-20 kl. 00:47.
Citera
2014-06-22, 01:20
Medlem
Hur pass farligt är det att inta ecstasy cirka 2-3 gånger i månaden? Blir man inte super depp då? Vore ju inte helt fel o kunna göra det utan att få helt fuckad hjärna

Hur många gånger per år är OK att inta E?
Senast redigerad av Rysktysk 2014-06-22 kl. 01:43.
Citera
2014-06-22, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rysktysk
Hur pass farligt är det att inta ecstasy cirka 2-3 gånger i månaden? Blir man inte super depp då? Vore ju inte helt fel o kunna göra det utan att få helt fuckad hjärna

Hur många gånger per år är OK att inta E?
Skulle säga varannan månad. Tar du E 2 gånger i månaden kommer du garanterat bli deprimerad till slut.
Citera
2014-06-22, 04:37
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ushldfold123
Skulle säga varannan månad. Tar du E 2 gånger i månaden kommer du garanterat bli deprimerad till slut.

Jag har käkat det 1-2 gånger i veckan i typ 1,5månader nu typ! Visst är man lite mera deppig och får lite brain zaps osv... Dock rekommenderar jag inte att man gör det mer än typ sex gånger om året!
Citera
2014-06-23, 16:10
Medlem
Hur länge syns e alternativt MDMA i kroppen? både i blodet och på leverprov.
Citera
2014-06-23, 18:42
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saxxad
Hur länge syns e alternativt MDMA i kroppen? både i blodet och på leverprov.
Om det är rent MDMA så bör det vara spårbart ett par dagar på sin höjd.

Fortsatta diskussioner om drogtestning och spårbarhet hänvisas till (FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest!

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in