2013-08-02, 18:23
Medlem
Jag testade att göra en fejkprofil, en tjej, typisk sjua, för att se hur killarna skulle reagera. Det var ruksigt många som skrev, men sedan var det någon som anmälde min profil som fejk så nu är de bilderna jag använde borta. Tog bort profilen också.

Troligen var det nån kille som fattade att den var fejk, men hur stor tror ni risken är att det faktiskt är någon som känner igen den på bilderna jag använde om det är från en random Facebookprofil från ett annat land? Någon som hört nått om nån som blivit polisanmäld för att ha använt andras bilder på badoo?
Citera
2013-08-02, 20:57
Avslutad
Ration är 1 tjej per 1000 kille vilket gör sidan helt värdelös.
Citera
2013-08-02, 21:06
Medlem
Grooms avatar
Jag brukade få svar från ca var 5:e brud.
Men nu har det stått stilla på 20 brudar (inget svar).

Skit sida, alla går efter utseendet...
Ingen bryr sig något skvatt om intelligens, ens profil sida, eller orkar läsa vad man har skrivit i profilen / chatten.

Visst min kvalar nog bland de längsta både gällande profil och chatt, men det är för att kompensera för min profilbilds utseende.
Citera
2013-08-02, 21:11
Medlem
Chrillies avatar
Fick ligga några timmar efter jag skaffade det.

Nu mår jag illa när jag tänker på det och hennes äckliga fittlukt hemsöker mig.
Citera
2013-08-02, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mojoko
Jag testade att göra en fejkprofil, en tjej, typisk sjua, för att se hur killarna skulle reagera. Det var ruksigt många som skrev, men sedan var det någon som anmälde min profil som fejk så nu är de bilderna jag använde borta. Tog bort profilen också.

Troligen var det nån kille som fattade att den var fejk, men hur stor tror ni risken är att det faktiskt är någon som känner igen den på bilderna jag använde om det är från en random Facebookprofil från ett annat land? Någon som hört nått om nån som blivit polisanmäld för att ha använt andras bilder på badoo?

Man använder google bildsök då ser man om bilderna finns på nätet.
Citera
2013-08-02, 21:25
Medlem
Grooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillie
Fick ligga några timmar efter jag skaffade det.

Nu mår jag illa när jag tänker på det och hennes äckliga fittlukt hemsöker mig.

Ingen hygien?
Citera
2013-08-02, 21:44
Medlem
zTeNs avatar
Det krävs en jävla massa meddelanden innan man får till en konversation med någon. Jag väljer inga jättesnygga att skicka meddelanden till precis. Jag siktar inte så högt, kvantitet före kvalité, så säg mellan 4-7-poängare. För som vi alla vet så har kuken inga ögon.

Skaffade Badoo runt nyår, har fått knulla 8 brudar sedan dess, samtliga på första dejt. Träffat kanske 3-4st till, men eftersom de inte har släppt till så har jag struntat i dom. Samt två stycken som är sugna men som aldrig kommer till skott.

I helhet så är jag nöjd med Badoo men det går fan i vågor. Ibland plingar det i telefonen som satan, och ibland går det 3 veckor då det bara är noll respons.
Citera
2013-08-02, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Groom
Ingen hygien?
Hygien?
Citera
2013-08-02, 22:24
Medlem
Gjorde en fejkprofil med en tjejkompis bild. Hade profilen uppe i kanske 4 timmar innan jag raderade den. Resultatet var inte oväntat.

Hela tiden var det nån som ville träffa en, sammanlagt blev det en bra bit över 100 personer som ville träffas. Ännu fler besökte ens profil, närmare 250 personer. Av alla dessa personer skickade bara ca 20 personer meddelande.

De vanligaste meddelanden var "Hej", "Tja", "Hej, hur är det med dig?". Några Gav komplimanger på ens utseende som "Är du model?", "Fint hår" och "snygg". Några skrev att man verkade intressant och ville veta vad man hade för intressen eller att man såg bekant ut.

Allt detta hände alltså under ca 4 timmar innan jag raderade fejkprofilen. Av detta fick jag också ut lite information om vad man som kille bör göra för att sticka ut. Vilket jag inte tänker nämna här
Citera
2013-08-02, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zTeN
Det krävs en jävla massa meddelanden innan man får till en konversation med någon. Jag väljer inga jättesnygga att skicka meddelanden till precis. Jag siktar inte så högt, kvantitet före kvalité, så säg mellan 4-7-poängare. För som vi alla vet så har kuken inga ögon.

Skaffade Badoo runt nyår, har fått knulla 8 brudar sedan dess, samtliga på första dejt. Träffat kanske 3-4st till, men eftersom de inte har släppt till så har jag struntat i dom. Samt två stycken som är sugna men som aldrig kommer till skott.

I helhet så är jag nöjd med Badoo men det går fan i vågor. Ibland plingar det i telefonen som satan, och ibland går det 3 veckor då det bara är noll respons.

Du bör veta att dessa 4-7 poängare ligger mest av alla på sidan. Det är dom snyggaste man ska satsa på.
Citera
2013-08-02, 23:45
Medlem
zTeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thraex
Du bör veta att dessa 4-7 poängare ligger mest av alla på sidan. Det är dom snyggaste man ska satsa på.
Som sagt, jag satsar där det är okej för dom.
Citera
2013-08-03, 00:40
Medlem
jamesdeans avatar
Ni behöver inte tro på mig, men jag var med om en sjuk grej med Badoo för några månader sedan som jag tänkte berätta om. Det är så jävla sinnessjukt, mer konstigt än sexigt egentligen, att det kändes helt surrealistiskt under hela tiden det hände.

Jag satt och bläddrade runt bland tjejers profiler och hittade en asiatisk tjej där hon hade skrivit typ "Jag är en tjej som gillar att flumma, haha". Så jag skrev till henne på chatten något i stil med "Vet du om att 'flumma' är slang för att röka cannabis? Massa läskiga haschknarkare kommer skriva till dig :O!" Hon tyckte detta var roligt och skrev tillbaka och frågade om jag skojade eller om jag faktiskt rökte weed själv. Jag berättade att jag precis rullat en joint som jag snart skulle tända. Då skrev hon typ "Vänta med att röka den tills jag kommer!!!"

Så vi bestämde, efter att bara snackat i några minuter, om att hon skulle hem till mig och röka på. Sen berättar hon att hon har en kompis med sig, att de går runt på stan och har ingenting att göra, så de är inne på Badoo på mobilen och chattar med folk. Jag trodde inte på det en sekund, räknade med att hon bara bluffade. Till och med när hon skrev om exakt vilken buss hon satt på och frågade ut mig om vilken hållplats hon borde hoppa av på trodde jag det var ett skämt - varför skulle en 20årig tjej åka hem till en främmande kille hon bara chattat med i några minuter? Jag var även paranoid att det kanske var en set-up där jag skulle bli rånad. Men nej, jag går ner till busshållplatsen och nog fan hoppar där av två söta asiatiska tjejer.

Så vi går hem till mig och röker weed, de två tjejerna är ganska trevliga och lätta att snacka med. Den ena är 20 och den andra är 18. Under första typ 2 timmarna snackar vi bara random skit om vad vi gillar för musik osv. Sen börjar vi komma in på sex och de frågar hur många jag legat med, jag frågar dem detsamma. 18åringen (som är sötast) har haft sex en enda gång, och det varade i typ 3 minuter. 20åringen är oskuld, säger att hon nog är lesbisk och inte brukar tända på killar.

Sen kommer det sjuka, 18åringen frågar om hon kan se min kuk. Vi är stenade vid detta laget, kanske ska tilläggas. Jag svarar typ att jag visar min kuk om hon visar brösten, men nej, det vill hon inte. Jag säger att hon får se min kuk om jag får kyssa henne. Nope, "då struntar jag i det". Hon vill bara se min kuk, och tänker inte ge någonting tillbaka. Hon har bara sett en enda kuk i sitt liv, och 20åringen som är en lesbisk oskuld har aldrig sett en kuk irl. Till slut så bestämmer jag mig för att, vafan, varför inte. Så jag drar ner mina byxor och visar kuken, som inte ens är hård. Vi sätter oss på soffan med en tjej på varsin sida, och jag runkar upp ett stånd. Lesbiska 20åringen är ganska ointresserad, medans 18åringen är mer på. Hon sitter och berömmer kuken och säger hur hett det är att se den bli hårdare och hårdare. Jag frågar tjejerna om de vill runka den, så tjejerna sitter där full påklädda och turas om att runka av mig. Jag försöker hela tiden få mer att hända, försöker få dem att klä av sig, frågar om jag får kyssa dem, men får bara nobben. De vill runka av mig men inget mer, det är de bestämda med. Och så blir det. Det enda jag lyckas få till är att jag ligger i soffan, och 18åringen står på knä bredvid soffan och runkar av mig medans jag smeker hennes rumpa utanpå kläderna. 20åringen låter mig pussa henne lite och kyssa hennes nacke, men säger sedan ifrån eftersom hon inte tänder på killar och därför inte ser någon vits med det.

Det hela slutar med att jag 18åringen runkar av mig tills jag kommer över min mage. Sen springer hon och hämtar toapapper och jag torkar av mig själv. Sedan säger de att de ska dra. Frågar om de vill ses igen men 18åringen klagar på att jag förstört stämningen genom att hela tiden hetsa henne till att försöka göra mer, och därför vill hon inte ses igen. Sen drar dem.

Det var den historien. Hade jag ljugit hade jag hittat på något mer spännande, men jag vet att vissa inte kommer tro mig ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in