2013-05-16, 19:09
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extractor8
Alltså ingen brud svara någonsin på ens meddelanden. Bluffsida. Skriver till minst 5-10 per dag nu senaste veckorna.
Njaa bluffsida var väl och ta i. Man får lära sig att presentera sig "rätt".
Själv har jag (och har haft) ett flertal konversationer som sedan lett till facebook-chattande etc.
Citera
2013-05-16, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Njaa bluffsida var väl och ta i. Man får lära sig att presentera sig "rätt".
Själv har jag (och har haft) ett flertal konversationer som sedan lett till facebook-chattande etc.

Men hur ska man inleda för att fånga upp någons intresse?
Citera
2013-05-16, 19:25
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Det undra jag också, det är ta mig tusan lättare att klyva atomer än få kontakt med tjejer.

Om tjejen har nåt intresse brukar jag fråga om det, men inte i hundan får man nåt svar för det.
Citera
2013-05-16, 19:26
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Dra något halvtorrt skämt som kan relateras till hennes intressen. Sådant brukar ge gensvar rätt omgående
Ett vardagligt "Hej" fungerar också, och om hon tycker du verkar vara någorlunda "goodlooking" så lär hon svara tillbaka med ett "Hej".

Efter att ni inlett en konversation så kan du i princip börja leverera komplimanger om hennes utseende t.ex. Gillar hon det så kan du ju spä på lite mer om hennes intressen, fråga henne saker, inte bara "vad gör du, hur mår du?" som dessa tjejer antagligen bombaderas med dagligen i stora lass.
Citera
2013-05-16, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Dra något halvtorrt skämt som kan relateras till hennes intressen. Sådant brukar ge gensvar rätt omgående
Ett vardagligt "Hej" fungerar också, och om hon tycker du verkar vara någorlunda "goodlooking" så lär hon svara tillbaka med ett "Hej".

Efter att ni inlett en konversation så kan du i princip börja leverera komplimanger om hennes utseende t.ex. Gillar hon det så kan du ju spä på lite mer om hennes intressen, fråga henne saker, inte bara "vad gör du, hur mår du?" som dessa tjejer antagligen bombaderas med dagligen i stora lass.

skriv för guds skull inget som kan relatera till hennes utseende direkt. Det är underförstått att man gillar hennes utseende om man skriver till henne först. Massor av idioter startar konversationer med "Hej snygging", "Tja en sån söt tjej skulle man vilja lära känna bättre", "Hejsan hur kan en så snygg tjej som du vara singel?" osv. Hon kommer bara tänka "jaha ännu en kåt idiot".
Citera
2013-05-16, 19:47
Medlem
Tror nog brudarna på badoo är ute efter en prins i skinande rustning.
Citera
2013-05-16, 19:51
Medlem
Verkar mest vara ryskor som enligt Badoo finns i Stockholm med omnejd. Då känns det liksom meningslöst att fortsätta prata med dem. Är det någon som provat att betala?
Citera
2013-05-16, 19:55
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thraex
skriv för guds skull inget som kan relatera till hennes utseende direkt. Det är underförstått att man gillar hennes utseende om man skriver till henne först. Massor av idioter startar konversationer med "Hej snygging", "Tja en sån söt tjej skulle man vilja lära känna bättre", "Hejsan hur kan en så snygg tjej som du vara singel?" osv. Hon kommer bara tänka "jaha ännu en kåt idiot".
Nej det sa jag väl? Kanske uttryckte mig vagt, men menade att efter en stunds konverserande så kan man säga något i stil med: väldigt vackra ögon
Ja exakt, därför som man får agera så som man gör när man träffar på en söt tjej ute. Oftast så brukar man ju säga hej så det är väl samma sak bakom en skärm
Citera
2013-05-16, 20:42
Medlem
wastedandlazys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SubzeroNr1
Det kan drifta in någon besökare nu och då för mig, kör jag spotlight dyker det genast upp 10+, varav 3 är killar Vet inte om jag är pessimistisk men undrar om inte många bara sitter och hittar F5 på dom som är online och samtidigt kastar ett getöga på SL. Kommer det någon ny klickar man dit för att kolla. Tror tyvärr att köra SL efter folk har ätit mat och efter dom lagt kidsen är enda sättet att hålla besökstrenden hög

MP= Mötesplatsen.

Och vad betyder SL?
Citera
2013-05-16, 21:55
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wastedandlazy
Och vad betyder SL?
Spotlight
Citera
2013-05-16, 22:44
Medlem
Citat:
Alltså ingen brud svara någonsin på ens meddelanden. Bluffsida. Skriver till minst 5-10 per dag nu senaste veckorna.

Vad skriver du som hälsningsfras?

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Det undra jag också, det är ta mig tusan lättare att klyva atomer än få kontakt med tjejer.

Om tjejen har nåt intresse brukar jag fråga om det, men inte i hundan får man nåt svar för det.

Hur säger du hej till en tjej IRL eller en kille för den delen. Testa det.

Citat:
Tror nog brudarna på badoo är ute efter en prins i skinande rustning.

Jag tror de vill ha en trevlig person som inte bara vill pumpa och dumpa(vissa kanske vill det, men inte de jag pratar med).

Själv brukar jag bara vara trevlig och småprata, vara vänlig så som jag skulle varit ansikte mot ansikte. Jag brukar inte riktigt flörta utan bara vara vänlig. Brukar få minst 1 svar om dagen från någon ny(och då kör jag bara "hej"). Sen pratar man ju med de man pratat med innan.

Ibland tar det 1 dag innan man få svar, vilket beror på att de får för många medelanden eller att de helt enkelt bara inte är inne på badoo så ofta.
Senast redigerad av 3ean 2013-05-16 kl. 22:52.
Citera
2013-05-17, 09:43
Medlem
SubzeroNr1s avatar
Jag är mest fascinerad över när man kollar SL och ser när killarna står och spänner sig utan tröja. Really!?

Vem vet det kanske fungerar, men efter att ha läst rätt så många presentationer både på badoo o MP så känns det inte som om damerna är intresserade av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in