2013-07-19, 23:13
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Ska bli riktigt intressant att se PSG nästa säsong om han stannar! De är ju inte i klass med de bästa än men de har iaf ett otroligt anfallspar!

klart dem är i klass med dem bästa, 2-2 o 1-1 mot Barca som sedan gick till final. Nu får dem också svårare att vinna ligan mot Monaco, sen finns ju alltid OM,Lyon,Bordeaux,st Etienne och Lille
Citera
2013-07-19, 23:38
Medlem
GoFuckADucks avatar
Zlatan är 6:e bästa spelaren i världen till utmärkelsen Ballon d'Eurosport.
Messi vann utmärkelsen inte helt oväntat.
http://www.eurosport.se/fotboll/ballon-deurosport-lionel-messi-bast-i-varlden-han-ar-ostoppbar_sto3849852/story.shtml
Citera
2013-07-19, 23:59
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck
http://www.eurosport.se/fotboll/ballon-deurosport-lionel-messi-bast-i-varlden-han-ar-ostoppbar_sto3849852/story.shtml
Hmm, hade nog placerat Zlatan före van Persie och Bale men efter Pirlo för 2012/2013.
Citera
2013-07-20, 00:28
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LisboaCaralho
klart dem är i klass med dem bästa, 2-2 o 1-1 mot Barca som sedan gick till final. Nu får dem också svårare att vinna ligan mot Monaco, sen finns ju alltid OM,Lyon,Bordeaux,st Etienne och Lille
Barca åkte ut i semin dock.
Citera
2013-07-20, 01:14
Medlem
anteri17s avatar
Patetiskt att Iniestas, Bales och RvP:s säsonger rankas som bättre.

På ett sätt är det väldigt ologiskt att gå till Napoli. Sämre lön, sämre trupp, sämre internationell erfarnehet. Å andra sidan så talar en del för. Benitez är en klasscoach, Napoli är i alla fall intresserat av fotboll, klubben spelar trots allt CL, samt att klubben borde kunna punga ut närmare en miljard i spelarköp efter Cavani-pengarna. En del av dessa är redan spenderat på två fd Realspelare. Kan bli bra, kan bli ganska dåligt. Jag tror Zlatan också skulle lockas av att spelas med Hamsik i stället för löjligt överskattade Menez, Pastore, Lavezzi och Lucas som offensiva mittfältare. Dessutom skulle en ligaseger med Napoli väga upp den uteblivna CL-bucklan. Inte heller är det en nackdel att komma till en bättre liga med större intresse

Stannar han dock i PSG, med alla deras värvningar, så är de en reell titelutmanare i CL. Om man till och med norpar en offensiv mittfältare och en central dito, så är de på en högre nivå än lag som Barca, United, City, Chelsea, Juve, Dortmund och Real. Även om inte dessa värvningar sker, så är man ändå ganska likvärdiga med dessa klubbar.

Blir det en övergång till Arsenal( ), Real eller Chelsea så är det bara att öppna skumpan.
Citera
2013-07-29, 18:41
Bannlyst
Zlatan rankad som 25 i Goals top 50. Messi etta, Ribery tvåa.

Är detta ett skämt? Hur kan 24 spelare vara bättre än honom? Jag ser honom i top 10. Minst.
Citera
2013-07-29, 19:31
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ongenda

Är detta ett skämt? Hur kan 24 spelare vara bättre än honom? Jag ser honom i top 10. Minst.
Gapskrattade när jag såg listan
Citera
2013-07-29, 20:11
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:

Då är rankinglistan jag länka innan mer rättvis där Zlatan blev 6:a i världen.
Citera
2013-07-29, 20:33
Medlem
Citat:

Den där listan var nog det värsta jag någonsin har sett.
Senast redigerad av dickpUmp 2013-07-29 kl. 20:38.
Citera
2013-07-29, 21:15
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Den där listan var nog det värsta jag någonsin har sett.

Instämmer. Patetiskt att försöka vara originell och förpesta listan med massa b-spelare, samt dra lott om vilken plats spelarna ifråga ska komma på.

Z verkar bli kvar i PSG. Egentligen ganska bra.
Citera
2013-07-29, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Z verkar bli kvar i PSG. Egentligen ganska bra.

Japp. Fast mittfältet är inte så bra. Man kommer nog förlita sig mycket på Zlatan och Cavani, frågan är om det håller i CL.
Citera
2013-07-29, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck

Denna lista är vettigare än Goals. Men hur kan Bale komma före Zlatan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in