2013-07-15, 23:50
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Men ponera nu att det inte blir Real Madrid, finns det så många andra alternativ än PL då? Eller kan Napoli, Milan, Inter vara alternativ? Det låter väl inte så troligt? Galatasaray..knappast va? Kanske finns en chans att få se han i PL trots allt
Troligast blir det då Chelsea om han nu mot förmodan skulle gå till PL, Mourinho tror jag inte skulle ha nåt emot det. Vad jag vet har han inte det bästa ryktet i England men det kanske har ändrats en aning efter slakten på Friends?

Napoli vore inte så otänkbart? Milan eller Inter har jag svårt å tro är intresserade.
Citera
2013-07-16, 00:14
Medlem
Kafferastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Vilket lag i PL vill ni Kafferasten att han går till helst om det inte blir Real Madrid i La Liga ?

Jag hoppas på någon av Londonlagen Arsenal eller Chelsea.

Ja mitt Liverpool lär han ju inte gå till, annars hade jag ju valt dom. Men helt ärligt kan han gå till vilket lag som helst där i toppen, skulle vara kul att se honom i PL vart han än spelar. Han hade gärna fått bänka RVP och sen lirat med Rooney på topp i United, det hade varit nått. Men Arsenal hade varit riktigt skoj också, där hade han gjort underverk.

Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Troligast blir det då Chelsea om han nu mot förmodan skulle gå till PL, Mourinho tror jag inte skulle ha nåt emot det. Vad jag vet har han inte det bästa ryktet i England men det kanske har ändrats en aning efter slakten på Friends?

Napoli vore inte så otänkbart? Milan eller Inter har jag svårt å tro är intresserade.

Ja nä bästa ryktet har han inte precis, men det som talar för en flytt till PL i så fall är ju just att Mourinho och andra utländska tränare har lite bättre koll på Zlatan än vad media och folket där har.
Citera
2013-07-16, 00:27
Medlem
Zlatan och Cavani! Bara de får behålla Silva också!

Zlatan måste ju kunna klara att dela stjärnglansen annars kan han ju glömma CL, den ror han aldrig hem själv som han gör med ligorna.

All-in på Hernanes med!
Citera
2013-07-16, 00:34
Medlem
Citat:
Ja mitt Liverpool lär han ju inte gå till, annars hade jag ju valt dom. Men helt ärligt kan han gå till vilket lag som helst där i toppen, skulle vara kul att se honom i PL vart han än spelar. Han hade gärna fått bänka RVP och sen lirat med Rooney på topp i United, det hade varit nått. Men Arsenal hade varit riktigt skoj också, där hade han gjort underverk.

Ja nä bästa ryktet har han inte precis, men det som talar för en flytt till PL i så fall är ju just att Mourinho och andra utländska tränare har lite bättre koll på Zlatan än vad media och folket där har.

Ryktas om Manchester City nu igen. Det känns overkligt av någon anledning. Jag kan bara inte tänka mig Zlatan i PL.
Citera
2013-07-16, 00:41
Medlem
freeriderXIIs avatar
Att få se Zlatan spela i historiska FA cupen vore kul.
Citera
2013-07-16, 00:45
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Det är väl i stort sett det enda som faktiskt talar för en flytt till England? Mourinho är nog en av om inte den enda som kan tänkas spendera dom pengarna han kostar på en blivande 32-åring. Vad jag vet gjorde han ett riktigt bra intryck på "The Special One" under tiden i Inter.

Dom verkar klicka bra och det är en fördel.
Citera
2013-07-16, 00:51
Medlem
Kafferastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Det är väl i stort sett det enda som faktiskt talar för en flytt till England? Mourinho är nog en av om inte den enda som kan tänkas spendera dom pengarna han kostar på en blivande 32-åring. Vad jag vet gjorde han ett riktigt bra intryck på "The Special One" under tiden i Inter.

Dom verkar klicka bra och det är en fördel.

Ja Mourinho höll tom Zlatan som den bästa i världen minns jag, men tror inte han vart så glad när Zlatan valde att lämna för Barca. Men de där är säkert glömt nu så Chelsea är ingen omöjlighet. Känns som sagt inte som att Zlatan har så många alternativ om han vill lämna PSG och på samma gång behålla samma eller en större del av lönen som han har.
Citera
2013-07-16, 01:26
Medlem
Citat:
Ja Mourinho höll tom Zlatan som den bästa i världen minns jag, men tror inte han vart så glad när Zlatan valde att lämna för Barca. Men de där är säkert glömt nu så Chelsea är ingen omöjlighet. Känns som sagt inte som att Zlatan har så många alternativ om han vill lämna PSG och på samma gång behålla samma eller en större del av lönen som han har.

Mourinho håller dock alltid lagets stjärna som världens bästa. Samma i Real Madrid, samma i Chelsea och så vidare. Så det säger egentligen inte så mycket.
Senast redigerad av dickpUmp 2013-07-16 kl. 01:29.
Citera
2013-07-16, 01:34
Medlem
Kafferastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Mourinho håller dock alltid lagets stjärna som världens bästa. Samma i Real Madrid, samma i Chelsea och så vidare. Så det säger egentligen inte så mycket.

Ja det ligger väl iofs något i det. Förresten ang City så om inte Zlatan och Helena gillade Paris som stad så hur är det med Manchester? Är det så mycket roligare?
Citera
2013-07-16, 01:50
Medlem
Citat:
Ja det ligger väl iofs något i det. Förresten ang City så om inte Zlatan och Helena gillade Paris som stad så hur är det med Manchester? Är det så mycket roligare?

Haha nja. Fast det där om Zlatan, Helena och Paris är ju trots allt bara något som media har nämnt. Så många gånger att det har accepterats som en sanning. Vem vet, de kanske älskar Paris.

Förstår ibland inte hur Zlatan tänker . Tackar nej till City 2010 på grund av att det var ett "projekt" bara för att två år senare tacka ja till PSG, i en sämre liga, trots att det också är ett projekt.

Och skulle han nu tacka ja till City, tre år senare då blir det till en stor parodi.

EDIT: Och hamnar han i Napoli då kan han lika gärna avsluta karriären direkt. Med all respekt till alla deras fans men han är fortfarande en av världens absolut bästa och i Napoli så vinner han inga titlar. Ovärdigt en spelare av hans kaliber.
Citera
2013-07-16, 12:42
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Citat:

kanske ingen omöjlighet men chelsea verkar ju ha lite svårt för att skriva längre kontrakt med 30+ killar, men som sagt ingen omöjlighet om det handlar om ett 1-2 års kontrakt, om mou vill ha han så mycket förstås
Citera
2013-07-19, 23:09
Medlem
Ska bli riktigt intressant att se PSG nästa säsong om han stannar! De är ju inte i klass med de bästa än men de har iaf ett otroligt anfallspar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in