2012-12-12, 23:54
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoomalier
Lite svårt att ha tålamod när man är 32 år gammal.
Förmodligen är PSG Ibras enda chans att vinna CL, annars är det finito för hans del med att vinna champions..

Absolut. Jag menade bara att han kanske måste vänta till nästa år (2013-14) för att vinna CL.

För övrigt är han 31.
Citera
2012-12-13, 05:28
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Lite svårt att ha tålamod när man är 32 år gammal.
Förmodligen är PSG Ibras enda chans att vinna CL, annars är det finito för hans del med att vinna champions..
Förmodligen ja. Hans största chans att vinna CL hade han nog i Barcelona men eftersom att han vantrivdes så mycket där är det förståeligt att han drog istället för att vänta nån säsong på den ultimata pricken över i:et.
Citera
2012-12-13, 12:26
Medlem
heyyoutheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Förmodligen ja. Hans största chans att vinna CL hade han nog i Barcelona men eftersom att han vantrivdes så mycket där är det förståeligt att han drog istället för att vänta nån säsong på den ultimata pricken över i:et.
Raiola är ju ute och snackar nu om att PSG inte är Zlatans sista klubb. Om PSG-projektet inte går framåt under våren tror jag vi ser honom i England eller Real nästa höst.
Citera
2012-12-13, 14:19
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyyouthere
Raiola är ju ute och snackar nu om att PSG inte är Zlatans sista klubb. Om PSG-projektet inte går framåt under våren tror jag vi ser honom i England eller Real nästa höst.

Hans sista klubb blir förmodligen i något arabland eller i USA.
Citera
2012-12-13, 15:29
Medlem
heyyoutheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Hans sista klubb blir förmodligen i något arabland eller i USA.
Tror jag med, men det kan ju komma en klubb däremellan.
Citera
2012-12-13, 17:30
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyyouthere
Och hur pålitlig källa är Raiola egentligen?

Han har ju tidigare sagt att Zlatan aldrig kommer att lämna Milan och sagt att han är klar för Real Madrid.
Citera
2012-12-13, 18:45
Bannlyst
Citat:
Och hur pålitlig källa är Raiola egentligen?

Han har ju tidigare sagt att Zlatan aldrig kommer att lämna Milan och sagt att han är klar för Real Madrid.
Fast läser man i Ibras bok, så sa han att det där med "Real transern" var bara ett strategiskt fint från Ibra&Raiolas sida.

Tror att det är samma sak som vi ser nu.
Eller så trollar Raiola..

För tidigt att säga, sånt snack tillhör silly season
Citera
2012-12-13, 19:05
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Fast läser man i Ibras bok, så sa han att det där med "Real transern" var bara ett strategiskt fint från Ibra&Raiolas sida.

Tror att det är samma sak som vi ser nu.
Eller så trollar Raiola..

För tidigt att säga, sånt snack tillhör silly season
Fast jag syftade på en gång då Zlatan spelade i Juventus.

Just nu så ser jag inga motiv för Zlatan att vilja flytta, han öser in mål och har en av världens högsta löner inom sport så om han drar till något arabland eller USA är han nog bra girig. Annat vore det om Pep Guardiola tar över PSG. Då kan det nog bli en flytt
Citera
2012-12-13, 19:54
Medlem
heyyoutheres avatar
Citat:
Fast jag syftade på en gång då Zlatan spelade i Juventus.

Just nu så ser jag inga motiv för Zlatan att vilja flytta, han öser in mål och har en av världens högsta löner inom sport så om han drar till något arabland eller USA är han nog bra girig. Annat vore det om Pep Guardiola tar över PSG. Då kan det nog bli en flytt
Jag tror inte han tycker det är så jäkla kul att spela i Frankrike. För dålig liga helt enkelt. Skulle PSG åka i åttondelen tror jag Raiola kör igång artilleriet
Citera
2012-12-16, 02:19
Medlem
ZlatanManias avatar
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/frankrike/zlatan/article15937697.ab

Är inte detta en löjlig grej så vete fan vad som är det.
Citera
2012-12-16, 09:20
Bannlyst
Citat:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/frankrike/zlatan/article15937697.ab

Är inte detta en löjlig grej så vete fan vad som är det.
Det är väl en allmänbildning med att vara mer tveksam gentemot engelsk media.

Artikeln har aldrig fått ta del av Zlatans/ledningens ord angående om den här händelsen.

Vore kul om man kunde bekräfta ifall om transern skulle ske p.g.a den bagatellen.

Så nää.. dom skrev det nog enbart för att locka läsare
Citera
2012-12-16, 11:14
Medlem
Spännande att se om Zlatan gör några mål och PSG går upp i topp idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in