2012-07-15, 20:10
Medlem
kukhuves avatar
Zlatan är så jävla underskattad, skulle lätt göra 40 mål i premier league.
Citera
2012-07-15, 20:13
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.R.I.T.
Du tycker seriöst att han ska stanna i en klubb som vill bli av med honom eller halvera hans lön? En klubb som har sålt världens bästa mittback? En klubb som ljög till honom om en satsning?
Det roliga är att fotbollsspelare aldrig verkar se hur motsägelsefulla deras krav oftast är. Ingen vill ha halverad lön då de inte vill tjäna mindre pengar samt inte vill se sin relativa status i spelartruppen förminskad. Samtidigt kommer de ständigt med krav på att klubben måste satsa, att nya spelare måste köpas för att vinna titlar. Tror de på allvar att pengar växer på träd?

Är det någon som har konkreta exempel på en världsspelare som har gått med på sänkt lön så att klubben ska kunna satsa lite mer?
Citera
2012-07-15, 20:16
Medlem
breakthebutterflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Det roliga är att fotbollsspelare aldrig verkar se hur motsägelsefulla deras krav oftast är. Ingen vill ha halverad lön då de inte vill tjäna mindre pengar samt inte vill se sin relativa status i spelartruppen förminskad. Samtidigt kommer de ständigt med krav på att klubben måste satsa, att nya spelare måste köpas för att vinna titlar. Tror de på allvar att pengar växer på träd?

Är det någon som har konkreta exempel på en världsspelare som har gått med på sänkt lön så att klubben ska kunna satsa lite mer?
Har väl hänt i NHL någon enstaka gång, men i inte i fotboll vad jag vet.
Citera
2012-07-15, 20:42
Medlem
Nån som kan länka till Zlatans snygga mål mot frankrike i EM, verkar vara bortplockat på dom länkar jag klickat på.
Citera
2012-07-15, 21:28
Medlem
K.R.I.T.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G

Men om Milan nu inte kunde betala Zlatans lön, varför gick de med på det? Det är ju inte som att Berlusconi inte har egna pengar han kan satsa med heller... Men jag antar att det handlar om prioriteringar. Milan lovade en satsning (ljög) för att få Zlatan, då har han ju rätt att kräva en satsning också, för att han skulle nog inte ha gått dit om det inte vore för "satsningen"

Erbjöd inte Roberto Carlos sig att spela utan lön i Real Madrid?

Buffon ska även ha sänkt sin lön nu för att stanna i Juventus till 2015. Gianluigi Buffon will take a £1.6 million/year pay cut to remain at Juventus until 2015.
Senast redigerad av K.R.I.T. 2012-07-15 kl. 22:22.
Citera
2012-07-15, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokeman66
Nån som kan länka till Zlatans snygga mål mot frankrike i EM, verkar vara bortplockat på dom länkar jag klickat på.
Här har du i ganska bra kvalitet med amerikanska kommentatorer.

http://www.youtube.com/watch?v=p9ud_UF3N0w
Citera
2012-07-15, 23:51
Medlem
Marcens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennekebab
Fick känslan att det var på g redan innan EM när Zlatan började smådissa ledningen och klubben.

Enligt elaka tungor ska Galliani ha sagt till Guardiola redan i maj att Zlatan skulle säljas till PSG.
Citera
2012-07-16, 01:35
Medlem
MoogBeats avatar
Ekwall tror att Zlatan flyttar för att ha sista chansen att vina Champions League. Jag tror dock att Zlatans enda chans att göra det är att peta Higuain i Real Madrid. Mourinho kommer att vinna CL med Madrid, det är ett odiskutabelt faktum. Frågan är om Zlatan är med på den resan eller inte? Nog fan vill Z till Madrid före Paris, men kan Raiola trixa dit honom? Den som lever får se...
Citera
2012-07-16, 08:14
Medlem
u_n_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat
Ekwall tror att Zlatan flyttar för att ha sista chansen att vina Champions League. Jag tror dock att Zlatans enda chans att göra det är att peta Higuain i Real Madrid. Mourinho kommer att vinna CL med Madrid, det är ett odiskutabelt faktum. Frågan är om Zlatan är med på den resan eller inte? Nog fan vill Z till Madrid före Paris, men kan Raiola trixa dit honom? Den som lever får se...

Tja går han dit utan lön så lär det vara möjligt. Men jag har alltid sagt att han kommer återförenas med Mourinho så jag hoppas verkligen på att han hamnar där.

Citat:
Ursprungligen postat av Meinl

Bra kvalitet? Bilden var väll skarp men fattar inte de nissar som lägger upp klipp som de filmat med mobilkamera på TV-skärmen. Ljudet var helt värdelöst, Kommentatorn sa knappt ett ord. Ett sånt klipp jag skulle jag bara passera och leta vidare

Här har du en bra version med lite extra godis från Frankrikematchen. Synd att de satt musiktill den istället för kommentatorer bara.

http://www.youtube.com/watch?v=O8IRhUmIPbQ
Senast redigerad av u_n_me 2012-07-16 kl. 08:29.
Citera
2012-07-16, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meinl

Tack, finns det nån med svenska kommentatorer ?
Citera
2012-07-16, 23:16
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat
Zlatans chans att vinna CL med PSG är väl ungefär lika stor som att Sverige skulle ta hem EM för någon månad sedan.. Måste tyvärr säga att jag inte tror på en CL seger för vår fotbollsgud

Så otroligt tråkigt att se då han har gjort sej förtjänt av en CL seger.. Det hade varit pricken över i:et på hans fantastiska karriär. Att han själv säger att han skulle kunna lägga av idag och fortfarande vara nöjd över hans karriär är nog lite skitsnack.. De har inte låtit så hela tiden men det tyder ju tyvärr bara på att han själv inte tror att han kommer vinna någon "jävla champions".

Det där om att Mourinho kommer vinna med Real Madrid nästa säsong är ju inget annat än ett diskutabelt "faktum"..
Citera
2012-07-16, 23:41
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

Så otroligt tråkigt att se då han har gjort sej förtjänt av en CL seger.. .

En bra ligakarriär har Zlatan, men förtjänt av CL-pokalen? Njae.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in