Citat:
Ursprungligen postat av
AgentJoyBoy
På tal om kassörskor, eftersom att jag brukar flörta med damerna ibland när jag handlar på livsmedelsbutikerna i mitt närområde så kan jag säga att jag blivit väldigt populär när jag handlar

Och det är förövrigt rätt kul när man träffar dessa tjejer på stan.
Jag har en kompis som är halvspansk och han är minsann duktig på att flörta. Han brukar alltid få gratis kaffe på vägen till jobbet av damerna. I bland händer det att han hittar på något med dem privat också
Han är förövrigt ingen modell och anspelar inte på sin latinobakgrund, däremot är han mån om att skapa en god stämning och få alla på gott humör primärt. Efter det kan man ju välja att gå till nästa nivå. Men det förutsätter att man bygg upp en bra grund först.
Exakt - det handlar ju om att ge varandra energi att flirta. Det blir ju lite "jag ser dig - du ser mig"
Jag själv är en notorious flirter exakt som du. Folk lyser upp när jag kommer, i affärer, mina grannar, på jobbet osv.
Och jag tycker nog att det flirtas en hel del på detta vis, det handlar om vilken utstrålning man har.
Ser man varm och öppen ut törs folk ta kontakt.
Jag är en annan än när jag var yngre, då vågade folk inte ta kontakt, för att jag var för allvarlig. Nu är det mer Hakuna Matata på mig och då vill folk vara en del av den energin, för det är energier vi pratar om.
I Sverige är det svårt att veta för män hur de skall bete sig mot kvinnor. Det blir lite damned if you do - damned if you don't.
Uppfostran och kulturen har gjort det svårt för båda könen att vara bekväma i sina roller.
När TS hittar sin roll, så får andra det lättare att hitta sin runt henne.
När hon är bekväm i sin roll så kommer hon få en annan utstrålning.