Citat:
Ursprungligen postat av
HaschochTage
Ja jag tror det finns många antagningar från både killar och tjejer som gör att man snarare som mest slänger en kort blick åt det andra könet istället för att flirta, " Assumption is the mother of all fuck ups"... Däremot förstår jag inte hur man kan tro att killar tycker svenska tjejer är fula. Snyggare tjejer finns inte att finna någon annanstans.
Svenska tjejer är väldigt vackra, antagligen vackrast i europa. Deras attityd och utstrålning gör dem dock fulare än stryk.
Citat:
Ursprungligen postat av
Autokinetisk
Diskuterade faktiskt detta fenomen med en kvinna i en annan tråd, och jag börjar faktiskt luta lite åt hennes håll. Då det förmodligen är BÅDE kvinnorna och männen som sätter kvinnorna på en piedestal från början, helt utan anledning. Equality is the recipe.
Självklart är det männen (och endast männen) som sätter kvinnor på en piedestal. Eftersom vi har accepterat feminism och likvärdighet blir detta konsekvensen eftersom män har högre sexualdrift än kvinnor (t ex).
Vi måste helt enkelt anpassa oss och vidareutvecklas, för det bättre, om vi vill att Sverige ska finnas kvar dvs.
Citat:
Ursprungligen postat av
Autokinetisk
F.Ö ska ni ha en bra dag, så jävla glad man kan vara idag då

w/e.