2013-07-16, 08:11
Medlem
Donnie Darko. Har raderat handlingen ur minnet(så jävla dålig), men kommer fortfarande ihåg spykänslan av hur kass den var efter jag sett den. Enda anledningen jag fortfarande ens kommer ihåg namnet är att den står framme och spyr på mig varje gång jag ser den i mitt vardagsrum. Usch.
Citera
2013-07-16, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cecvosu
The Avengers: antiklimax
Man of steel... flyg fluga
Kill bill. döda mig också
Twilight. pinsam
Harry potter. dö för fan då
Pacific rim innan den ens kommit ut
War Z. zombies..... = 0/10.
American pie
The hangover 1-3.... gäsp
Millenium trilogin... haha
Scary movie... oj vad rädd jag blir
Johan Falk... skjut mig
Colin Nutley filmer typ Änglagård... wtf
Prometheus : konstigt om man inte hejjar på aliens
nyare Hannibal
Göta kanal... drunkna för fan
Hunger games... brb ska ta en macka
Inception... ZZzzzz
Zorro med banderas (en kul grej är att han gör Z'an och jag zzzomnade på bion (sant!)

Säkert fler jag glömt.

Hej då.

/cecvosu
Kom igen. Den är ju jättemysig och trevlig iaf den första, sen blir det lite mer allvar.
Citera
2013-07-16, 12:46
Medlem
L.V.X.s avatar
Det verkar som att de flesta missat poängen med den här tråden. Ni ska nämna den SÄMSTA film ni sett, inte "alla dåliga filmer jag sett". De som skriver filmer som Kill Bill, Prometheus eller Pulp Fiction måste vara 12-åringar som sett typ 30 filmer, annars finns det ingen möjlighet att någon av de filmerna kan vara världens sämsta film.
Citera
2013-07-16, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Den är inte baserad på Cannibal Holocaust mera än att de två regissörerna till Blair Witch lät sig enbart inspireras av Deodatos film.

Jo, jag vet. Men jag skrev så för att jag har märkt att nästan varje gång nån nämner Blair Witch i denna tråd så dyker det alltid upp nån idiot som säger "Hade du vetat nånting alls om skräckhistoria så hade du vetat att den är baserad på Cannibal Holocaust", och såna patetiska svar vill jag helst undvika.

För övrigt anser jag att Drowning by Numbers är riktigt usel.
Senast redigerad av Dusuger 2013-07-16 kl. 19:08.
Citera
2013-07-16, 19:12
Medlem
StonedSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dusuger
Jo, jag vet. Men jag skrev så för att jag har märkt att nästan varje gång nån nämner Blair Witch i denna tråd så dyker det alltid upp nån idiot som säger "Hade du vetat nånting alls om skräckhistoria så hade du vetat att den är baserad på Cannibal Holocaust", och såna patetiska svar vill jag helst undvika.

Skulle inte förvåna mig om folket bakom Blair Witch inte ens hade hört talas om Cannibal Holocaust.
Citera
2013-07-16, 19:39
Medlem
OndaParabolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dusuger

Har också läst detta en del i diverse filmtrådar, men personligen tycker jag det låter absurt och lite småsjukt att man medvetet har fel för att undvika felaktiga svar och för att toppa det på ett anonymt forum. Lathet av högsta rang.

Till Topic:
Sneglade på en hylla hemma och såg en gammal oöppnad film ligga och skräpa, "Dudley Do-Right"
http://www.imdb.com/title/tt0160236/?ref_=sr_1

Den ligger på en stark topp (botten?) placering för sämsta film jag sett.
Slapstick i all ära, men den här är verkligen ren dynga
Citera
2013-07-18, 04:22
Medlem
Denna http://www.imdb.com/title/tt0113043/
Citera
2013-07-18, 04:29
Medlem
Impossible.Ms avatar
Alla svenska filmer förutom snabba cash och liknande... Det kan bero på att jag inte gillar det svenska språket när det gäller film, föredrar det klassiska engelska.
Citera
2013-07-18, 09:34
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al.Zarqawi
Denna http://www.imdb.com/title/tt0113043/

Fast man skrattar ändå lite åt den eftersom den är så grymt usel.
Citera
2013-07-18, 12:20
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Impossible.M
Alla svenska filmer förutom snabba cash och liknande... Det kan bero på att jag inte gillar det svenska språket när det gäller film, föredrar det klassiska engelska.

Hur mycket svensk film har du egentligen sett om du dömer ut det på språket och inte på kvalitéerna som de stora klassikerna har?
Citera
2013-07-19, 03:42
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecvosu
The Avengers: antiklimax
Man of steel... flyg fluga
Kill bill. döda mig också
Twilight. pinsam
Harry potter. dö för fan då
Pacific rim innan den ens kommit ut
War Z. zombies..... = 0/10.
American pie
The hangover 1-3.... gäsp
Millenium trilogin... haha
Scary movie... oj vad rädd jag blir
Johan Falk... skjut mig
Colin Nutley filmer typ Änglagård... wtf
Prometheus : konstigt om man inte hejjar på aliens
nyare Hannibal
Göta kanal... drunkna för fan
Hunger games... brb ska ta en macka
Inception... ZZzzzz
Zorro med banderas (en kul grej är att han gör Z'an och jag zzzomnade på bion (sant!)

Säkert fler jag glömt.

Hej då.

/cecvosu
Hur kan du säga att en film är dålig som inte ens kommit ut. Man bör ju åtminstone ha sett en film innan man sågar den. Annars känns det inte trovärdigt.
Scary Movie filmerna är ju mera komedier än skräck så det är nog inte meningen att man skall bli speciellt rädd där.
Citera
2013-07-19, 03:53
Medlem
http://www.imdb.com/title/tt0862467/

valhalla rising.

en massa lera, lite brottning... tystnad hela tiden... mer lera, sen en stor jävla myr... inte ett ljud. helt klart den sämsta film jag sett, tydligen tyckte någon på jobbet att det var "fantastiskt foto" i den... jag såg inget av det jag blev bara arg och frustrerad, då jag hoppades på att något skulle hända och inte ett skit hände.

Tänkte skriva alice in wonderland först, den med jonny depp.. men den kanske itne är så dålig.. jag somnade efter 20 minuter på bion med 3d brillorna, så den kanske blev bättre då jag somnade.. men jag tvivlar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in