2013-04-16, 22:51
Medlem
Bret-Harts avatar
The Presence,handlar om en kvinna som är i en stuga,hennes karl kommer dit,dom bråkar han hamnar under huset skadad!? Dom åker därifrån......slut! Ja just ja det är 2 spöken med också,en snäll och en dum,ehhh,ja det var allt,filmen handlar om verkligen ingenting!
Citera
2013-04-24, 18:48
Medlem
KattPerssons avatar
Hur kan ni håna Camp Slaughter?! Fruktansvärt rolig film! Roligare än de allra flesta seriösa komedierna. Den blir ju dock rolig pga att den är värdelös men det skiter vi i.
Ont: Almight Thor får bli den sämsta film jag sett även om den precis som Camp Slaughter är otroligt rolig. Rekommenderas starkt om ni gillar värdelösa filmer. Hur orkar de ens släppa dessa filmer? Deras mormödrar måste ju vara de enda som får ge omdömen om filmerna
Citera
2013-04-24, 23:50
Medlem
Bootysweats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spknoise

3. Hobbit

Den sistnämnda hade jag höga förväntningar av eftersom den har hyllats av alla och Sagan om Ringen var sevärd. Tyvärr, föll den rakt ner i "soptunnan."

Fjantig Disney-sörja. Och ändå verkar folk finna den minst lika bra som Sagan om Ringen-trilogin
Citera
2013-04-24, 23:53
Medlem
Haha jag måste rekommendera 4 filmer.

1. Evil Ed

2. Killer klowns from outer space

3.Ice cream man

4.Attack of the Killer Tomatoes

Dock är dom så dåliga så man skrattar åt dom!
Citera
2013-04-25, 10:53
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av themattias
Haha jag måste rekommendera 4 filmer.

1. Evil Ed

2. Killer klowns from outer space

3.Ice cream man

4.Attack of the Killer Tomatoes

Dock är dom så dåliga så man skrattar åt dom!

Ja det är meningen att man ska skratta åt dom
Citera
2013-04-25, 11:26
Medlem
Booness avatar
Sex and the city. Vet inte vilken det var. Finns väl 2? Har fortfarande psykiska problem efter det. Aldrig jag låter en kvinna välja film igen.
Citera
2013-04-25, 11:44
Medlem
denna film var så kass att den blir rolig. Några Kända asikten. Casper van dien, huvudkillen från starship troopers och någon svart kille som jag kände igen.

filmen är "500 mph Storm" stabila 2.4 rating på imdb.

allt var verkligen superdåligt så dåligt att det blev humor. kan nog vara den sämsta filmen som jag sett. har sett många skitfilmer.

såg den för att jag gillar katastroffilmer och könde igen några namn i casten.

cgin var kass hade kunnat göra bättre i photoshop.. regnet var cgi, när man såg bilarna som körde genom "regnet" såg man att bilen var torr.

dialogen var så kass. i början så bevittnar huvudkaraktärerna hundratals som dog. de åker hem lätt skärrade och frun: "im gonna do some sandwhiches" så malplacerat att man tänkte, jahopp vad hände här.

sonen vill man bara brutalt mörda för det han gör och säger-

med det sagt så vill jag ändå rekommendera att denna ses. så dålig att den blir rolig.
Citera
2013-04-25, 15:24
Medlem
schnaasens avatar
Sett till imdb's betyg tror jag inte många håller med mig om detta, men den film jag tycker är sämst och blev mest arg på är utan tvekan Shaun of the dead.
Citera
2013-04-25, 17:23
Medlem
Gamblors avatar
"Rage of the yeti" såg jag förra helgen. Så sanslöst dåligt! Fula effekter och dåliga skådisar. Han som spelar McKay i Stargate Atlantis är med och han framstår verkligen som en flerfaldig oscar-vinnare i jämförelse med resten. Folk gör idiotgrejer, t. ex. när de ska gå genom en snöstorm binder de ihop sig med rep för att inte tappa bort nån. Bra, tänker man då. Problemet är att de har typ 20 meter lina mellan varje person och de vanligtvis väldigt högljudda yetisarna (pluralform?) lyckas käka folk utan att det märks...

Egentligen tycker jag det är fel att ta med den här typen av film på en sån här lista för de har ingen chans att vara annat än ruttna.
Citera
2013-04-25, 18:27
Medlem
Bret-Harts avatar
Filmen som rullar i bakgrunden nu:Christinas house,undvik,så jävla kass!
Citera
2013-04-25, 22:57
Medlem
Lake Placid 2 höll denna titel väldigt länge... men filmen Nightmare (en film om finlands kändaste tv-serie genom tiderna Salatut elämät (Skilda liv) gick förbi, mitt ex ville hemskt gärna se den igen, då hon sett den på bio, så laddade ner den åt henne och kollade den med henne, hela filmen går ut på att gänget är på bröllopsfest på ett kryssningsfartyg, och så finns det en mördare på båten, som är mamma till en son som överdoserade i serien som hängde med detta gäng och hon ville nu hämnas betyget 3.5 på IMDB säger allt...
Citera
2013-04-26, 05:39
Medlem
fergusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schnaasen
Sett till imdb's betyg tror jag inte många håller med mig om detta, men den film jag tycker är sämst och blev mest arg på är utan tvekan Shaun of the dead.

Varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in