Tjena grabbar.
De senaste tre-fyra dagarna har jag haft ett mycket irriterande problem.
Jag ligger hemma med feber och en hosta som gör att jag klöks upp halvstora gröna saker ifrån min hals. Perfekt för att sitta hemma och spela league of legends, eller hur? Men vänta.... Där är ett problem.
Jag får upp detta varenda gång jag loggar in;
https://support.leagueoflegends.com/attachments/token/hf2vajrhlq5dpyl/?name=NewConnectionError.jpg
Jag har testat följande: Starta om datorn (detta fungerade när alla fick upp detta i Maj), Jag har avinstallerat samt laddat ner LoL på nytt, jag har gjort allting som riot föreslår i länken man hamnar på när man trycker på "Click here".
Dock kunde jag logga in igår en gång på kvällen av någon anledning. Drog några games och tänkte "fan, nu funkar det problemfritt". Men nej, efter att hostat ut alla gröna marsmänniskor ifrån halsen idag så tänkte jag sätta mig och spela.. Men ack nej. Samma problem. Jag har även raderat mitt virusprogram samt lite annat smått & gott.
Är det någon som har en aning om vad detta problem beror på? Har testat att googla, men då kommer mest "Majproblemet" upp som svar.
Oteknisk som jag är har jag nu slut på idéer. Tänk på summoners code och hjälp en bror i knipa om ni har någon idé! Tack för mig!
Mvh
Azzip Babek - Slayer of Exter
TLDR: Mitt lol fungerar inte, vad göra?