2013-06-15, 12:18
Bannlyst
Något som jag vet att någon har efterlängtat härinne:

Citat:
Oracle’s Elixir
No longer expires on death
Sightstone and Ruby Sightstone now display the number of placed Ghost Wards in their inventory tooltips
Citera
2013-06-15, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverentia
Är level 11 på League of Legends och det går fan inte att spela. Alla trollar och beter sig som idioter. Orkar verkligen inte med detta spelet alls.
Börja spela draft pick.

http://www.lolpro.com/guides/nautilus/206-nautilus-build-guide-jungle-by-lexvink/rune-masteries-and-summoner-spells

Här ser ni Runorna jag hade tänkt skaffa, har inga runor nu, så vilka ska jag skaffa först av dessa? =)
Citera
2013-06-15, 13:25
Medlem
Arsenal-For-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Burrito

http://www.lolpro.com/guides/nautilus/206-nautilus-build-guide-jungle-by-lexvink/rune-masteries-and-summoner-spells

Här ser ni Runorna jag hade tänkt skaffa, har inga runor nu, så vilka ska jag skaffa först av dessa? =)
Greater Seal of Armor, kan användas på varenda hjälte i varenda roll.
Citat:
Ursprungligen postat av Reverentia
Är level 11 på League of Legends och det går fan inte att spela. Alla trollar och beter sig som idioter. Orkar verkligen inte med detta spelet alls.
Testa att spela med folk du känner, i alla fall nu när du precis börjat.
Citera
2013-06-15, 13:41
Medlem
LOL vann just ett rankat game där alla i vårt lag var silver och motståndar laget far bara platinum och guld.
Citera
2013-06-15, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ishu
LOL vann just ett rankat game där alla i vårt lag var silver och motståndar laget far bara platinum och guld.
Då hade de låg MMR för att vara plat och guld eftersom ni var fem silver-spelare som blev matchade mot dom.
Citera
2013-06-15, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av talvilover
Då hade de låg MMR för att vara plat och guld eftersom ni var fem silver-spelare som blev matchade mot dom.
Tror inte att dem hade låg mmr eftersom jag har bara mött guld 1 och 2 spelare dem senaste 10 matcherna

Edit: Vann min promotion till guld efter att ha vunnit den femte och avgörande matchen efter 20 min.
Citera
2013-06-15, 14:40
Medlem
SwAxXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skywallker
Hur då?

Har du läst om honom? E ger lifesteal var tredje slag, men den ska bara aktiv.
Citera
2013-06-15, 15:05
Medlem
autologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwAxX

W
Citera
2013-06-15, 16:50
Medlem
Skywallkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwAxX

Det är W, snälla läs på istället för att bara gissa vilken spell som ligger vart. Skriv hellre "hans attack som gör att han healas var tredje slag" istället för att gissa på E.
Citera
2013-06-15, 18:20
Medlem
SwAxXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skywallker
Det är W, snälla läs på istället för att bara gissa vilken spell som ligger vart. Skriv hellre "hans attack som gör att han healas var tredje slag" istället för att gissa på E.

Missclick, men eftersom du är så bra så bör du ha förstått det. Ingen gissning, visste att det var tredje slag, vilket framgår om han läser om honom och inte gnäller om en felstavning på Flashback.
Citera
2013-06-15, 21:50
Medlem
Vad är det för fel ikväll!? :O Hamnat med instalockers och feeders i 9/10 games nu. Börjar lessna lite granna...

(Meningsfyllt inlägg, jag vet. Ville bara dela med mig av det.)
Citera
2013-06-15, 22:02
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexErikssoon
Vad är det för fel ikväll!? :O Hamnat med instalockers och feeders i 9/10 games nu. Börjar lessna lite granna...

(Meningsfyllt inlägg, jag vet. Ville bara dela med mig av det.)

Det är lördag kväll och barnen har avslutat middagen, förståeligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in