Citat:
Då tror jag att du blir mer tillfreds med vad en annan gammal utredare i fallet, Lou Smth,Äh, den där Steve Thomas omdöme litar jag inte mycket på.....han har snöat in sig på Patsy....tacka fan att det är något knepigt med dom främmande DNA-bevisen man hittade på mordplatsen...inget snack om saken! Visst, man kan avfärda det om man vill...men det är idiotiskt att göra det till 100%...jag tror det är någon som tidigare har jobbat i huset med något, som är mördaren.
har att säga vilket du kan ta del av i länkade materialet. Långt ner på sidan.
Denne Smith har ju en helt uppfattning än Thomas om caset och tror inte att någon av
Ramseys är skyldig till att ha bragt lilla JonBenét om livet.
Ett smakprov:
Larry King: What do you think went wrong?
Lou Smit: I believe that the killer had started out with a kidnapping in mind. Now, this again is my hypothesis. This is...
Larry King: You've got to put a scenario together, right?
Lou Smit: I believe that he was going to take her out of house. There is some evidence to suggest that he did perhaps try to put her in a suitcase. Perhaps he couldn't get the suitcase in the window and then get out of the window himself. Perhaps he got into the window and couldn't pull the suitcase out after him.
So, I don't know why he suddenly went to that basement room, fashioned a garrote from something that was right there in plain sight and brutally murdered JonBenet. Perhaps she knew him. Perhaps she screamed. Something triggered this man to kill JonBenet in a very brutal fashion.
http://www.acandyrose.com/ramseycase-quotes1.htm
Man får inte heller glömma att Ramsey hade öppet hus dagarna innan julafton, där tusentals okända personer kom och gick hemma hos dom....och kunde snoka omkring....