Citat:
Ursprungligen postat av
iowa88
Nåväl! Hösten, vad peppar ni?! Ja är så pepp på hela PS4 och Vita eran som kommer komma här nu! Men vilka spel hypear vi upp här nu?
Personligen står dessa högt upp på listan:
Rayman legends (30 aug): Rayman origins var så snuskigt bra att ja inte kunde släppa vitan ett tag, blev så förvånad av detta spelet då ja varit så trött på platformsspel överlag de senaste. Men när jag drog ner den från ps+ så blev ja så kär att ah, rayman legends blir nog ett Day 1 buy för mig.
Fieldrunners 2 (TBA sommar/tidig höst): Vitan behöver mer tower defence spel!
Plants vs zombies 2 (TBC): PVZ 2 är inte klart att den kommer till vitan men håller tummarna.
Killzone Mercenary (4 sept): Med tanke på hyr de hypeat detta nu så hoppas jag fan med de håller upp till förväntningarna. Är lite skeptisk till de här iof då de lär kosta 500-600 och lär inte droppa i pris snabbt. Kommer invänta reviews och se vad folk säger om online läget innan jag bestämmer mig hur jag gör här, sugen är man ju dock.
The walking dead (TBA): Mest pepp på att lira igenom de igen faktiskt + att de var väl ett extra chapter som kom också?
Flower (TBA): Spelade aldrig PS3 versionen även om ja alltid var sugen, så lär försöka plocka vita verisonen beroende på pris. Känns dock som om den dyker upp på ps+ snabbt.
Hmm de jag kommer på nu på rak arm (säkert glömt något). Vad har ni för guldkorn ni tittar på inför hösten? De enda jag är riktigt besviken på är att ser otroligt mörkt ut för ett NBA spel.
Ja, ett NBA-spel lär inte komma. Det är lite konstigt då Vita inte är hackad, vilket borde vara en stor faktor för 2K Sports.
Den bakre styrplattan (touchpaden) skulle kunna implementeras på ett bra sätt som i t.ex. FIFA Football.
Zavvi säljer förövrigt Virtue’s Last Reward för
£14,98.